Photobucket App
+6
Paper Crown
Bazinga
Mamsie
Marin
Aziraphale
Blond
10 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Photobucket App
Carrie schreef:Pixie schreef:Mijn photobucket app doet het niet, bij het uploaden van de foto's krijg ik een foutmelding.
Heb 'm al een paar keer eraf gegooid en er weer opgezet maar hij doet 't nog steeds niet. Erg irritant!
Ja heel irritant! Ik word er ook gek van.
Bij mij doet' ie het ook alleen als ik WiFi heb. Via gewone verbinding upload hij ook niet..
Gast- Gast
Ik heb even getest en ik heb voor mezelf de oplossing gevonden geloof ik!
Ik heb op de site het upload formaat aangepast en deze heeft hij nu ook automatisch aangepast op mijn telefoon. Misschien een tip voor jou Carrie?
Ik heb op de site het upload formaat aangepast en deze heeft hij nu ook automatisch aangepast op mijn telefoon. Misschien een tip voor jou Carrie?
Gast- Gast
Confusion schreef:Ik heb even getest en ik heb voor mezelf de oplossing gevonden geloof ik!
Ga ik proberen, dank je!
Gast- Gast
Carrie schreef:Jaaaaaaa DANK JE Confusion!!!
Wat ben jij toch makkelijk blij te maken he ;-)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Caro schreef:Carrie schreef:Jaaaaaaa DANK JE Confusion!!!
Wat ben jij toch makkelijk blij te maken he ;-)
Haha ja! Ik ben echt heel blij ermee
Gast- Gast
Reva schreef:Huh, ik zie helemaal nergens waar ik het formaat kan aanpassen
Ja dat was voor mij ook nog even zoeken! Maar als je op 'upload photo' ofzo klikt zie je rechts bovenin de optie het in te stellen! Kun je het zo wel vinden?
Laatst aangepast door Carrie op do 6 sep 2012 - 1:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Confusion, ik denk dat ik namens het hele forum mijn dank wel kan uitspreken.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Urban Naked schreef:Confusion, ik denk dat ik namens het hele forum mijn dank wel kan uitspreken.
Ja! Want nu kan ik heel makkelijk aan iedereen mijn foto's laten zien, van wat ik eet, van waar ik geweest ben en van mijn nieuwe nagellak!
Edit: speciaal voor jou heb ik wel een andere foto gebruikt. Een foto waarop ik dik lijk. Hatsa!
Gast- Gast
Carrie schreef:Reva schreef:Huh, ik zie helemaal nergens waar ik het formaat kan aanpassen
Ja dat was voor mij ook nog even zoeken! Maar als je op 'upload photo' ofzo klinkt zie je rechts bovenin de optie het in te stellen! Kun je het zo wel vinden?
Held!!!
Gast- Gast
Reva schreef:Carrie schreef:Reva schreef:Huh, ik zie helemaal nergens waar ik het formaat kan aanpassen
Ja dat was voor mij ook nog even zoeken! Maar als je op 'upload photo' ofzo klikt zie je rechts bovenin de optie het in te stellen! Kun je het zo wel vinden?
Held!!!
Gast- Gast
Reva schreef:Doet het nog steeds niet ik gooi hem zo door een willekeurig raam.
Ohhh wat irritant! Ik weet hoe je je voelt
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Photobucket
» Photobucket app problemen?
» photobucket app...hoe foto's verkleinen?
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
» Photobucket app problemen?
» photobucket app...hoe foto's verkleinen?
» fotos op het forum, photobucket of mijnalbum?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: