Help!! Wat te doen met verjaardag?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help!! Wat te doen met verjaardag?
Ik ben a.s zondag jarig en ik had een bbq gepland!
Maar.. het word maar 18 graden en regen, regen, regen..
Ik had best een flinke groep uitgenodigd, maar ik kan hier en daar wel schrappen (buren, kennissen enz) maar dan houd ik nog een groepje van 18 volwassen over + 8 kinderen.
Maar wat te doen?? Ik heb weinig zin in een 'zit verjaardag' en iedereen bij mij thuis te laten komen om te eten zie ik ook niet zitten. Heb een grote woonkamer, maar te weinig zitplaatsen + dat er nog eens kindertjes rond rennen.
Nu ben ik aan het rond kijken om ergens wat te gaan eten, maar het is ontzettend duur. Je zit al gauw op 18.50 p.p exc drankjes (ik wilde dan het eten betalen en de drankjes mogen ze zelf betalen) maar als we dan bv gaan steengrillen is er weer niks aan voor de kinderen..
Kortom.. Ik weet het niet meer en omdat ik toch 30 word wil ik toch graag iets doen. Voor max 300 euro ongeveer.
Iemand ideeen??
Maar.. het word maar 18 graden en regen, regen, regen..
Ik had best een flinke groep uitgenodigd, maar ik kan hier en daar wel schrappen (buren, kennissen enz) maar dan houd ik nog een groepje van 18 volwassen over + 8 kinderen.
Maar wat te doen?? Ik heb weinig zin in een 'zit verjaardag' en iedereen bij mij thuis te laten komen om te eten zie ik ook niet zitten. Heb een grote woonkamer, maar te weinig zitplaatsen + dat er nog eens kindertjes rond rennen.
Nu ben ik aan het rond kijken om ergens wat te gaan eten, maar het is ontzettend duur. Je zit al gauw op 18.50 p.p exc drankjes (ik wilde dan het eten betalen en de drankjes mogen ze zelf betalen) maar als we dan bv gaan steengrillen is er weer niks aan voor de kinderen..
Kortom.. Ik weet het niet meer en omdat ik toch 30 word wil ik toch graag iets doen. Voor max 300 euro ongeveer.
Iemand ideeen??
Toedels- Fluisteraar
- Aantal berichten : 64
Punten : 71
Registratiedatum : 18-08-12
Re: Help!! Wat te doen met verjaardag?
Ik zou een tent huren, eventueel met verwarming. Paar keer gedaan en was ideaal!
Gast- Gast
Heb je geen garage? Want dan zou je een grote partytent kunnen huren/kopen/lenen en deze voor de garage zetten. Daar kan dan de bbq staan en door de warmte van mensen is het met 18 graden nog best uit te houden? (Ik heb wel vaker op die manier gebbq't en ik vond het geweldig gezellig!)
Gast- Gast
Kan je geen partytent huren en die in je tuin zetten? Desnoods een heater er bij huren, zodat je toch naar buiten kan?
Mocht je in de buurt van Helmond wonen dan weet ik nog wel een goed, goedkoop adresje voor een partytent te huren!
Mocht je in de buurt van Helmond wonen dan weet ik nog wel een goed, goedkoop adresje voor een partytent te huren!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Kun je niet een grote partytent huren? Dan kun je ook gewoon bbq'en en kunnen mensen zowel binnen als buiten zijn.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
TukTuk- Ratel
AngelNyn schreef:
Wat zijn we het heerlijk eens vandaag
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Thuis eten zie je echt niet zitten? Ik heb vaak eten gemaakt voor zo'n 30 man op verjaardag, prima te doen.
Bijv wraps verwarmen met grote schalen vol vulling: gehakt, maïs, kidneybonen, ijsbergsla, zure room, strooikaas en guacemole.
Daarbij wat tortillachips, een soepje, brood. Ijs na.
Of je maakt hartige taarten van tevoren, met soep, brood, ijs na. Of zelfgemaakte pizza's en lasagna. Allemaal prima vooraf te maken.
Bijv wraps verwarmen met grote schalen vol vulling: gehakt, maïs, kidneybonen, ijsbergsla, zure room, strooikaas en guacemole.
Of je maakt hartige taarten van tevoren, met soep, brood, ijs na. Of zelfgemaakte pizza's en lasagna. Allemaal prima vooraf te maken.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Wat je overigs ook nog kan doen, is in je woonkamer wat sta tafels neer zetten, zodat je niet iedereen een zitplaats hoeft te geven.
TukTuk- Ratel
Haha! We gaan allemaal voor de party tent
Dat was ik vergeten erbij te melden.. Vanwege het slechte weer kunnen we niet in de tuin zijn!
We hebben een aflopende tuin (gaan volgend jaar op de kop) en als het regent staat de hele tuin blank, dus
helaas is dat geen optie!
Dat was ik vergeten erbij te melden.. Vanwege het slechte weer kunnen we niet in de tuin zijn!
We hebben een aflopende tuin (gaan volgend jaar op de kop) en als het regent staat de hele tuin blank, dus
helaas is dat geen optie!
Toedels- Fluisteraar
Oh dat is wel balen! Is er anders in de buurt geen zaaltje te huur ? Gewoon een buurtzaaltje zeg maar, waarbij je zelf voor eten zorgt?
TukTuk- Ratel
Aziraphale schreef:Thuis eten zie je echt niet zitten? Ik heb vaak eten gemaakt voor zo'n 30 man op verjaardag, prima te doen.
Vond je het niet verschrikkelijk druk? Had je er ook kinderen bij? Hmm misschien zou dat toch nog wat kunnen zijn, ik las hierboven al iets over sta tafels in plaats van zitplaatsen..
Toedels- Fluisteraar
Voor de kinderen doe ik vaak magnetron poffertjes
M'n moeder helpt altijd even mee, die komt vaak eerder. En met opwarmen is het een kwestie van timen. Er is vast wel iemand die even helpt, toch?
Ik heb dan idd statafels erbij en klapstoelen extra.
M'n moeder helpt altijd even mee, die komt vaak eerder. En met opwarmen is het een kwestie van timen. Er is vast wel iemand die even helpt, toch?
Ik heb dan idd statafels erbij en klapstoelen extra.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Je kan het eten zo makkelijk of uitgebreid maken als je zelf wilt. Gewoon friet / mini snacks / bitterballen bakken, dan hebben de kinderen gelijk ook wat lekkers, quiches, balletjes gehakt (dag van te voren maken, hoef je ze alleen nog maar op te warmen), satesaus er bij, lekkere salade en noem maar op.
Mocht je in de buurt van Helmond wonen en statafels etc willen huren;
http://www.ikgeefeenfeestje.nl/
(Weet niet of dit mag, anders haal ik de link weer weg)
Wij hebben meerdere keren daar een tent gehuurd, ze zijn daar heel relaxt, dagje later terug brengen is ook geen probleem, en ze zijn goedkoop.
Mocht je in de buurt van Helmond wonen en statafels etc willen huren;
http://www.ikgeefeenfeestje.nl/
(Weet niet of dit mag, anders haal ik de link weer weg)
Wij hebben meerdere keren daar een tent gehuurd, ze zijn daar heel relaxt, dagje later terug brengen is ook geen probleem, en ze zijn goedkoop.
TukTuk- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Minder werken...doen of niet doen?
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» 2e verjaardag
» Verjaardag
» Zondagavond: Wat ben jij aan het doen? Of ga je nog doen?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» 2e verjaardag
» Verjaardag
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: