Hoe heet deze film?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe heet deze film?
Het is een korte film, Nederlands, over een meisje dat een one night stand mee naar huis neemt waar ze zwanger van wordt, maar de zwangerschap duurt geen 9 maanden, maar 12 of 24 uur o.i.d. Ik kan maar niet op de titel komen en Google helpt ook niet.
Gast- Gast
Re: Hoe heet deze film?
Het leven uit een dag?
Dat is de enige film die ik weet waar een zwangerschap heel snel gaat.
In Het Leven uit een Dag, het boek van A.F.Th. van der Heijden dat in 1988 verscheen, duurt een mensenleven exact een dag. In die ene dag moet er geleerd, liefgehad, gevreeën en gestorven geworden. Alle belangrijke gebeurtenissen vinden maar één keer plaats. Na de seks verschrompelen de geslachtsdelen en ebt de liefde vanzelf weg. Zo krijgt de onenightstand een heel nieuwe betekenis.
Dat is de enige film die ik weet waar een zwangerschap heel snel gaat.
In Het Leven uit een Dag, het boek van A.F.Th. van der Heijden dat in 1988 verscheen, duurt een mensenleven exact een dag. In die ene dag moet er geleerd, liefgehad, gevreeën en gestorven geworden. Alle belangrijke gebeurtenissen vinden maar één keer plaats. Na de seks verschrompelen de geslachtsdelen en ebt de liefde vanzelf weg. Zo krijgt de onenightstand een heel nieuwe betekenis.
Laatst aangepast door Linnie1985 op do 23 aug 2012 - 6:26; in totaal 1 keer bewerkt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Klinkt interessant.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
worden reacties überhaupt gelezen hier voordat er een reactie gegeven wordt?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:worden reacties überhaupt gelezen hier voordat er een reactie gegeven wordt?
Oeps iets te snel gelezen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Jerry schreef:worden reacties überhaupt gelezen hier voordat er een reactie gegeven wordt?
Gast- Gast
Klinkt apart inderdaad. Heb je de film weleens gezien of dat nog niet?
Gast- Gast
Discordia wist de titel en ik dacht, ik deel 'm even voor het geval anderen 'm ook willen zien.
Ik vind 't een heel leuke film! Heb 'm lang geleden een keer gezien, maar hij is wel blijven hangen.
Ik vind 't een heel leuke film! Heb 'm lang geleden een keer gezien, maar hij is wel blijven hangen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» hoe heet deze film?
» Wie weet hoe deze serie heet?
» Deze film moet ik zien!
» Wie weet de naam van deze film?
» step up 3d wat vonden jullie van deze film?
» Wie weet hoe deze serie heet?
» Deze film moet ik zien!
» Wie weet de naam van deze film?
» step up 3d wat vonden jullie van deze film?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: