Waaaahhhhhh
+7
Ella
M@niek
MADDIE
Ibbeltje
Snoes
Zonnetje
Stuiterbal
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waaaahhhhhh
Ohhhh ik word helemaal gek van mezelf ! Ik slaap al 2 nachten amper tot niet.
Sinds vandaag gieren de zenuwen door mijn lijf. Ik ben zo onrustig en kan niet stil zitten en vandaag overviel me zelfs een huilbui. Spanningen kwamen eruit maar ook een gevoel van opwinding.
En dat allemaal omdat morgen eindelijk de lang verwachte dag is aangebroken. Het starten van mijn opleiding mijn droom baan ! Ik heb er lang voor gevochten en door alle omstandigheden aan de kant moeten schuiven maar nu is het eindelijk zo ver.
Ik ben zo blij echt zo onwijs blij maar ik vind het ook dood eng.
Vanaf morgen ga ik een heel ander leven, ritme en regelmaat tegemoet. Ik ga het onwijs druk krijgen maar ik kan gewoon niet wachten !
Vanaf morgen ben ik weer een student
Sinds vandaag gieren de zenuwen door mijn lijf. Ik ben zo onrustig en kan niet stil zitten en vandaag overviel me zelfs een huilbui. Spanningen kwamen eruit maar ook een gevoel van opwinding.
En dat allemaal omdat morgen eindelijk de lang verwachte dag is aangebroken. Het starten van mijn opleiding mijn droom baan ! Ik heb er lang voor gevochten en door alle omstandigheden aan de kant moeten schuiven maar nu is het eindelijk zo ver.
Ik ben zo blij echt zo onwijs blij maar ik vind het ook dood eng.
Vanaf morgen ga ik een heel ander leven, ritme en regelmaat tegemoet. Ik ga het onwijs druk krijgen maar ik kan gewoon niet wachten !
Vanaf morgen ben ik weer een student
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Waaaahhhhhh
Wat een raar gevoel is dat he? Ik kan ook niet wachten tot volgende week....de zenuwen beginnen bij mij nu ook langzaam te komen.
Veel succes morgen meid!!
Veel succes morgen meid!!
Gast- Gast
Ik kan me goed voorstellen dat dat echt spannend is! Heel veel succes en plezier morgen!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Heel erg veel succes morgen! Het is een hele verandering, maar wel een super goede verandering.
Gast- Gast
Dank jullie wel. Ik ga zo maar eens lekker tutten, tijdverdrijf hahaha. Ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen dit is echt erg ! Al die weken nergens last van gehad en sinds vandaag is het toegeslagen.
Het is een rare gewaarwording na 7 jaar vast dienstverband, opeens alles op een andere boeg gooien. Maar het is de beste keuze ever !
Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in.
@Zelda voor jou komt het ook steeds dichter bij. Spannend !!!
Het is een rare gewaarwording na 7 jaar vast dienstverband, opeens alles op een andere boeg gooien. Maar het is de beste keuze ever !
Ik heb er in ieder geval onwijs veel zin in.
@Zelda voor jou komt het ook steeds dichter bij. Spannend !!!
Stuiterbal- Kletskop
Heel veel succes vandaag Stuiterbal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
haha succes Stuit en have fun!!
Zelda jij ook alvast !!
Zelda jij ook alvast !!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Succes vandaag!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Heel veel succes! Laat je even weten hoe het is gegaan?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Heel veel succes vandaag!!
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik ben veel te laat, maar je zal vast wel langer dan éen dag student zijn... Dus meid: Ontzettend veel succes en probeer er maar van te genieten!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Veel succes!!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Heel veel succes!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ahh wat lief.
Nou de zenuwen waren over gisteren avond en ik heb juist onwijs goed geslapen en had nogal moeite om eruit te komen vanmorgen haha.
Zo vandaag zit erop. Het was introductie dag en tja hoe was het.
Om te beginnen heb ik een onwijs leuke klas. Maar we zouden eerst met z'n 5-en zijn waardoor wij gekoppeld werden tijdens de theorie uren aan de BOL klas en dan spreek ik over 15-16 jarigen.
Maar vlak nadat alles gepland en geregeld was hebben ze er nog 4 bij gedaan in mijn klas waardoor we weer een te grote groep werden voor bij de BOL klas te voegen.
Dat is wel een voordeel want nu zit ik gewoon alleen in mijn eigen klas van 9 personen en dat zijn allemaal volwassenen.
Maar het nadeel is, is dat niks nu klaar is. Het lesrooster voor ons moet omgegooid worden en noem maar op.
Dus ja dat word nog even afwachten.
Morgen en komende week is ook nog introductie week qua lessen en dan daarna begint het als het lesrooster klaar is.
Al met al wel een leuke dag gehad en leuk om je klas te leren kennen !
Maar ik kan niet wachten tot de lessen gewoon gaan beginnen. Dat introductie gedoe ben ik toch wat te oud voor hahaha
Nou de zenuwen waren over gisteren avond en ik heb juist onwijs goed geslapen en had nogal moeite om eruit te komen vanmorgen haha.
Om te beginnen heb ik een onwijs leuke klas. Maar we zouden eerst met z'n 5-en zijn waardoor wij gekoppeld werden tijdens de theorie uren aan de BOL klas en dan spreek ik over 15-16 jarigen.
Maar vlak nadat alles gepland en geregeld was hebben ze er nog 4 bij gedaan in mijn klas waardoor we weer een te grote groep werden voor bij de BOL klas te voegen.
Dat is wel een voordeel want nu zit ik gewoon alleen in mijn eigen klas van 9 personen en dat zijn allemaal volwassenen.
Maar het nadeel is, is dat niks nu klaar is. Het lesrooster voor ons moet omgegooid worden en noem maar op.
Morgen en komende week is ook nog introductie week qua lessen en dan daarna begint het als het lesrooster klaar is.
Maar ik kan niet wachten tot de lessen gewoon gaan beginnen. Dat introductie gedoe ben ik toch wat te oud voor hahaha
Stuiterbal- Kletskop
Stuiterbal schreef:Ahh wat lief.
Jij te oud voor een introductie Stuit? ik geloof er niks van haha! Maar mooi dat je eerste dag zo leuk was! Lijkt me inderdaad wel fijn om met enkle volwassenen in de klas te zitten, 16 jarigen die net van het vmbo komen is toch wel een behoorlijk verschil!
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
jup ik voelde me echt oud vandaag !
Ja het is echt een heel groot verschil. Van die puber meisjes die je van die "als blikken konden doden" geven omdat ze een stukje humor niet snappen !
Nee ik ben blij dat ik gewoon in mijn eigen klas zit dan weet ik ook dat we alle 9 er serieus mee bezig zijn. Plus dat het ook nog een leuke klas is met 2 kerels
Ja het is echt een heel groot verschil. Van die puber meisjes die je van die "als blikken konden doden" geven omdat ze een stukje humor niet snappen !
Nee ik ben blij dat ik gewoon in mijn eigen klas zit dan weet ik ook dat we alle 9 er serieus mee bezig zijn. Plus dat het ook nog een leuke klas is met 2 kerels
Stuiterbal- Kletskop
Wat fijn dat het zo goed is gegaan, Stuit!
Hopelijk krijg je snel je rooster, zodat je weet wanneer je welke lessen hebt.
Hopelijk krijg je snel je rooster, zodat je weet wanneer je welke lessen hebt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Fijn dat het goed is gegaan vandaag! Hopelijk is het snel geregeld allemaal met het lesrooster.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Stuiterbal schreef: jup ik voelde me echt oud vandaag !
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: