Zwemvleugeltjes
+3
PapillonRose
Annie24
chipa
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwemvleugeltjes
Wij hebben nu voor f een rode swimmtrainer maar hij vind het niet erg boeiend om alleen maar m'n dat bandje te hangen. Laat ook afdrukken op zijn borst achter. Nu zat ik te denken aan gewone Zwemvleugeltjes. Welke zijn goed voor kleintjes onder de twee jaar?
Heb ze gezien van intex en beco enz. Volgens mij las ik hier laatst op het forum ook iets over zwembandjes die achter de rug langs gaan zodat ze niet afzakken.
Wat hebben jullie kindjes voor drijf attributten om bij het zwemmen?
Heb ze gezien van intex en beco enz. Volgens mij las ik hier laatst op het forum ook iets over zwembandjes die achter de rug langs gaan zodat ze niet afzakken.
Wat hebben jullie kindjes voor drijf attributten om bij het zwemmen?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zwemvleugeltjes
Y. heeft zwembandjes van Speedo voor 11-15kg. Deze zijn perfect en niet zo groot. Hij kan er goed mee bewegen in tegenstelling tot vele andere zwembandjes. Daarvan is dan het platte stuk (dat waar geen lucht in gaat) zo lang/breed zodat het vaak over de elleboogjes komt waardoor ze de armpjes niet kunnen buigen.
Het is alleen niet zo dat we hem los kunnen laten als hij ze omheeft. Hij snapt niet wat hij moet doen om boven te blijven (watertrappelen en z'n hoofd omhoog houden) daardoor valt hij dus naar voren omdat hij zijn evenwicht niet kan houden in het water. Misschien dat ze dat bij baby/peuterzwemmen wel leren of dat het vanzelf gaat als je vaker gaat zwemmen, dat weet ik niet
Het is alleen niet zo dat we hem los kunnen laten als hij ze omheeft. Hij snapt niet wat hij moet doen om boven te blijven (watertrappelen en z'n hoofd omhoog houden) daardoor valt hij dus naar voren omdat hij zijn evenwicht niet kan houden in het water. Misschien dat ze dat bij baby/peuterzwemmen wel leren of dat het vanzelf gaat als je vaker gaat zwemmen, dat weet ik niet
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Omdat bandjes het hier toch net niet waren (zaten niet geweldig) heb ik een Puddle Jumper gekocht. Lijkt een beetje op de swimtrainer vind ik, maar dan veel handiger. Niet opblaasbaar, wel drijfbaar materiaal. Gordel om het bovenlijfje en om de armpjes een soort bandjes. Zelfs in het diepe drijft ze zelfstandig en zo kan ik haar af en toe even loslaten, want ze doet het natuurlijk allemaal graag 'zelluf' Deze is overigens officieel pas vanaf 15 kilo, maar A. weegt nu 12,3 en het gaat perfect met dit ding!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ezra en Yrsa hebben nu vlindertjes. Ezra droeg een tijdje zo'n floating suit met kurk, maar daarin koelde hij heel erg af en werd ook niet snel meer warm.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mijn dochter heeft zwemvleugeltjes. Gewoon van die simpele oranje, is ze lekker makkelijk terug te vinden straks op het strand
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Wij hebben ook de puddle jumper. Ik kon geen zwemvleugeltjes vinden onder de 15 kilo. Las hier toen over de puddle jumper en vind het ideaal. Hier drijft erg goed op. Vind het ook erg leuk om zelf te gaan drijven.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Hier ook de puddle jumper. Ik vind hem ideaal en hij zit S ook totaal niet in de weg. Makkelijk om te doen en ze blijft er goed op drijven.
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Die puddel jumper lijkt me wel wat? Waar koop je die? Heb ze op internet wel gezien maar wil zondag zwemmen dus dan heb ik het niet op tijd in huis.
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Ik heb hem besteld op blueblizz.com en toen had ik hem de ene dag besteld, de volgende dag al in huis! Weet niet of ze dat altijd lukt, maar ik was erg blij met de snelle levering!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: