Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Illuminati

+6
Sushi
ladycat
Tyrael
Blond
Bliss
Printje
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Illuminati Empty Illuminati

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 22:19

Wel eens van gehoord? ‘Ze’ lijken wel overal te zijn. De Illuminati onthullen hun overheersing door hun symbolen op de dollar, ID-kaarten, burger-en bedrijfslogo's. Hun monumenten, architectuur, en signalen zijn in de muziekvideo's, films en advertenties te zien. Ook op festivals heb ik hun logo wel eens gezien. Beyonce, Jay Z en Rihanna (en nog heel veel meer artiesten,) zijn aanhangers, waar zij eerst Christen waren. Heb je hen wel eens het driehoekteken zien maken tijdens concerten? Dat is het teken van de Illuminati. Ook zie je vaak een oog voorbij komen in videoclips, al dan niet duidelijk zichtbaar. Als je er op let, zie je het in 80% van de muziekvideo’s.

Als je naar youtube gaat en je zoekt naar ‘Obama Deception’ vind je ook een hoop informatie.

De informatie die ik over hen kan vinden is dat hun doel is het maken van een nieuwe wereld order. De wereld over nemen, mensen brainwashen, een grote haat aan alle gelovigen (Christenen, Moslims, enz) Ik moet bekennen dat ik dat soort verhalen toch wel erg eng vind, vooral ook omdat ik hun teken, (het oog) zo’n beetje overal zie.

Wat vinden jullie? Onzin?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Illuminati Empty Re: Illuminati

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 22:42

Nee, ik geloof niet zo in de Illuminati - of laat ik het zo zeggen, dat ze echt een verschil maken. Maar misschien ben ik die sukkel die zich gewoon laat foppen, kan best.

Ik vind het geen probleem dat ze er zijn overigens, zolang ze - net als andere - geen kwade plannen zitten te smeden.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 22:49

Hmmmm wist er niet eens iets vanaf tot mijn buurmeisje van 14 er iets over vertelde. Illuminati 827601

Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

Edit: Voel me trouwens weer gelijk zo niet snugger. Embarassed

Laatst aangepast door Dropdraakje op di 21 aug 2012 - 22:53; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Printje di 21 aug 2012 - 22:50

Ik ken het alleen maar vd film Angels & Demons, zou zo het teken ook niet voor de geest kunnen halen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss di 21 aug 2012 - 22:50

Ik ken het alleen uit De Da Vinci Code (of was het nou Het Bernini Mysterie?) van Dan Brown!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 22:51

:-)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 23:01

Dit thema was de reden dat ik met mijn ex gekapt ben...of ja...de druppel...hij was hiervan bezeten en heeft zelfs een eigen radiokanaal hierover en is inmiddels bekend in samenzweringstheorieënland.

Of het nu waar is of niet, heel vermoeiend zo argwanend in het leven te staan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 23:13

Rood schreef::-)

Illuminati 253468018

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 23:13

Charlie schreef:Dit thema was de reden dat ik met mijn ex gekapt ben...of ja...de druppel...hij was hiervan bezeten en heeft zelfs een eigen radiokanaal hierover en is inmiddels bekend in samenzweringstheorieënland.

Of het nu waar is of niet, heel vermoeiend zo argwanend in het leven te staan.

Wow, echt waar? Ja het is zeker vermoeiend. Het kon me vroeger heel bang maken, nu heb ik dat gelukkig niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 23:14

Printje schreef:Ik ken het alleen maar vd film Angels & Demons, zou zo het teken ook niet voor de geest kunnen halen.

Onder andere deze

Illuminati 220px-Dollarnote_siegel_hq

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 23:14

Dropdraakje schreef:Hmmmm wist er niet eens iets vanaf tot mijn buurmeisje van 14 er iets over vertelde. Illuminati 827601

Ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden.

Edit: Voel me trouwens weer gelijk zo niet snugger. Embarassed

Waarom voel je je niet snugger?

Gast
Gast

Bericht  Blond di 21 aug 2012 - 23:20

Ik ken dat alleen uit "Het Berninimysterie" van Dan Brown.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Tyrael di 21 aug 2012 - 23:25

Ik ben wel van de conspiracy theories. Vind het leuk/interessant om over te lezen, maar geloof er verder niet in.
Je kunt met alles wel net zolang blijven doorzoeken/doordenken dat je verbanden tussen dingen kunt leggen.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 0:07

Tyrael schreef:Ik ben wel van de conspiracy theories. Vind het leuk/interessant om over te lezen, maar geloof er verder niet in.
Je kunt met alles wel net zolang blijven doorzoeken/doordenken dat je verbanden tussen dingen kunt leggen.

Dat vind ik persoonlijk iets te makkelijk. Sommige dingen zijn namelijk best 'obious' om het zo maar te zeggen. Ik snap overigens je punt wel.

Gast
Gast

Bericht  ladycat wo 22 aug 2012 - 0:12

Ik geloof dat ik veel te nuchter ben om zoiets überhaupt te snappen. laughcry
ladycat
ladycat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 267
Punten : 291
Registratiedatum : 10-04-11

Bericht  Sushi wo 22 aug 2012 - 6:08

Ik weet niet of ik er in geloof maar kan er wel een beetje kriebels van krijgen.

Een hele tijd geleden heb ik op Youtube eens een soort "documentaire" hierover gezien. Dit is deel 1 (van de 11 delen, dus het is een flinke zit), misschien heb je het al gezien... https://www.youtube.com/watch?v=b30DohgKqzE

Oh dit is trouwens alles achter elkaar https://www.youtube.com/watch?v=xUn2V4Y_PEc&feature=related (2 uur... pff)
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  Arwyn wo 22 aug 2012 - 6:39

Ik zie al dat ik niet de eerste ben die gelijk aan Dan Brown denkt, haha.
Persoonlijk kan ik me over dit soort dingen niet zo druk maken, vooral niet bij de 'sterren'. Vind het voor hen meer een bevlieging eigenlijk, net of het nu hip is. Volgend jaar is het weer wat anders..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 6:52

Arwyn schreef:Ik zie al dat ik niet de eerste ben die gelijk aan Dan Brown denkt, haha.
Persoonlijk kan ik me over dit soort dingen niet zo druk maken, vooral niet bij de 'sterren'. Vind het voor hen meer een bevlieging eigenlijk, net of het nu hip is. Volgend jaar is het weer wat anders..

Dat laatste niet zo, Jay Z en zit er al jaren bij, bijvoorbeeld.

Sushi ik ga zeker eens kijken!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 7:15

Carrie, maar zijn ze dan nu dus geen Christen meer? Huh?

Dus als ik het goed begrijp moet je volgens hun niet geloven? Gewoon atheisme? En gelovigen met vage tekens brainwashen zodat ze niet meer gaan geloven? Maar waarom willen ze dit dan?

Iedereen die met een extreme vorm van overtuiging bezig is, vormt een gevaar voor onze samenleving (vind ik)

Ik heb het teken ook wel vaker gezien maar ik wist niet dat dit hún teken is. Hmmm. Of dat ze het teken nu toe-eigenen omdat dit zo vaak wordt gebruikt. Volgens mij heeft Madonna het ook wel is gebruikt in video-clips maar zij is toch van de scientology gemeenschap?

Ik heb er nog nooit van gehoord.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 9:08

Shoesdontlie schreef:Carrie, maar zijn ze dan nu dus geen Christen meer? Huh?

Dus als ik het goed begrijp moet je volgens hun niet geloven? Gewoon atheisme? En gelovigen met vage tekens brainwashen zodat ze niet meer gaan geloven? Maar waarom willen ze dit dan?

Iedereen die met een extreme vorm van overtuiging bezig is, vormt een gevaar voor onze samenleving (vind ik)

Ik heb het teken ook wel vaker gezien maar ik wist niet dat dit hún teken is. Hmmm. Of dat ze het teken nu toe-eigenen omdat dit zo vaak wordt gebruikt. Volgens mij heeft Madonna het ook wel is gebruikt in video-clips maar zij is toch van de scientology gemeenschap?

Ik heb er nog nooit van gehoord.

Madonna is van de Kaballah, een oud Joodse leer, heeft niks met een god te maken, dacht ik. Maar ook over haar lees ik vage dingen. Ze zijn niet 'gewoon' Atheist, maar heel erg tegen mensen die in God geloven. Wat er achter zit is dat ze de hele wereld willen veroveren en chaos willen veroorzaken. Het is lastig zo 1 2 3 uit te leggen, je kunt er eens op Googelen als je het hier allemaal te vaag vindt smile

Gast
Gast

Bericht  Tyrael wo 22 aug 2012 - 9:15

Carrie schreef:
Tyrael schreef:Ik ben wel van de conspiracy theories. Vind het leuk/interessant om over te lezen, maar geloof er verder niet in.

Dat vind ik persoonlijk iets te makkelijk. Sommige dingen zijn namelijk best 'obious' om het zo maar te zeggen. Ik snap overigens je punt wel.

Er zal in dit soort dingen trouwens best een kern van waarheid zitter hoor, dat geloof ik ook. Maar niet in zijn geheel. Nou ja beetje vaag en weet ook niet hoe ik het uit moet leggen maar alles er om heen (de "hype") en de interpretatie (nieuwe wereldorde) enzo gaat mij dan weer te ver.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Alex wo 22 aug 2012 - 9:45

Chance schreef:Ik ken dat alleen uit "Het Berninimysterie" van Dan Brown.

Ik ook. En dat vind ik niet zo erg.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 20:15

Alex schreef:
Chance schreef:Ik ken dat alleen uit "Het Berninimysterie" van Dan Brown.

Ik ook. En dat vind ik niet zo erg.

Ik ook niet, uit de film. Maar dat is maar een film, in het echt is het heel anders en vele malen erger (als het klopt he)

Gast
Gast

Bericht  Niekske do 23 aug 2012 - 1:09

Ik heb er wel eens een beetje naar gegoogled na die film van het bernini mysterie... ik vind het ergens wel een beetje eng, maar ergens ook enorm vergzocht. Symbolen als ogen en driehoeken komen op zoveel plekken voor, waarom zou dit van de Iluminati zijn?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast do 23 aug 2012 - 8:03

Hmmm, even wat gegoogled. Het is inderdaad wel vaag en op sommige punten geloofwaardig en op sommige punten vergezocht.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: