babyschoentjes bij de wibra
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
babyschoentjes bij de wibra
Ik wil deze babyschoentjes graag hebben van de Wibra:
Nu zijn de schoentjes hier niet binnengekomen, maar weet iemand of ze bij een andere wibra toevallig wel zijn binnen gekomen? Anders rijden we vanavond even naar een andere Wibra.
En wie heeft ze toevallig al en weet hoe ze vallen? Mijn meisje heeft namelijk best grote voeten, dus ik twijfel of ik 68/74 moet halen of 80/86 (ze zit nu in kledingmaat 68, maar heeft soms ook al dingetjes in 74 aan, maar ik ben bang dat 80/86 veel te groot is).
Nu zijn de schoentjes hier niet binnengekomen, maar weet iemand of ze bij een andere wibra toevallig wel zijn binnen gekomen? Anders rijden we vanavond even naar een andere Wibra.
En wie heeft ze toevallig al en weet hoe ze vallen? Mijn meisje heeft namelijk best grote voeten, dus ik twijfel of ik 68/74 moet halen of 80/86 (ze zit nu in kledingmaat 68, maar heeft soms ook al dingetjes in 74 aan, maar ik ben bang dat 80/86 veel te groot is).
Gast- Gast
Re: babyschoentjes bij de wibra
Heeft ze nu geen slofjes of schoentjes die je mee kan nemen naar de Wibra en met de zool tegen die schoentjes aan kan houden om te vergelijken?
Hebben ze trouwens geen 74/80?
Hebben ze trouwens geen 74/80?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben gisteren nog bij de Wibra geweest, maar heb ze toen nog niet zien staan. Misschien ga ik er vanmiddag weer even langs, dan wil ik wel voor je kijken of ze er al zijn?
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Y.inthe heeft nog bijna nooit slofjes/schoentjes aan en die ze vanaf de geboorte had passen niet meer, dus ik vind het lastig om in te schatten wat ze nodig heeft. Als ze 74/80 hebben neem ik die, maar ze beginnen bij 56/62 en eindigen bij 80/86, dus ik denk dat ze 68/74 er tussen hebben zitten.
Vilein, als je er vanmiddag komt mag je wel even kijken of ze daar wel binnen zijn gekomen, als ze daar wel zijn gaan we vanavond even naar een andere wibra (en dan heb ik ook mooi een excuus om weer naar andere winkels te gaan die alleen daar zitten )
Vilein, als je er vanmiddag komt mag je wel even kijken of ze daar wel binnen zijn gekomen, als ze daar wel zijn gaan we vanavond even naar een andere wibra (en dan heb ik ook mooi een excuus om weer naar andere winkels te gaan die alleen daar zitten )
Laatst aangepast door Dromertje op di 8 feb 2011 - 2:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ik ben toevallig gister bij de wibra geweest en heb ze wel zien liggen,ik weet niet hoe ze vallen,heb er naar gekeken maar niet mee genomen.misschien dat ik er morgen nog in de buurt kom dan ik voor je kijken,als je zegt welke je wilt kan ik ze wel halen en op sturen eventueel.woon niet bij je in de buurt namelijk.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
ik was woensdag bij de wibra (ivm de rompertjes die in de folder staan) en de schoentjes waren daar ook binnengekomen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik ben van de week bij de wibra geweest en de schoentjes lagen er gewoon. ik heb er 1 paar mee genomen maar ze vallen wel erg groot. mijn zoontje past ze nog niet (maat 56/62) tewijl hij kledingmaat 62 heeft.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
mauwmauw schreef:ik ben toevallig gister bij de wibra geweest en heb ze wel zien liggen,ik weet niet hoe ze vallen,heb er naar gekeken maar niet mee genomen.misschien dat ik er morgen nog in de buurt kom dan ik voor je kijken,als je zegt welke je wilt kan ik ze wel halen en op sturen eventueel.woon niet bij je in de buurt namelijk.
Lief dat je het aanbiedt, maar daar worden de schoentjes ook weer zo duur van, ik neem namelijk aan dat ze in een pakketje moeten en dan worden de verzendkosten het dubbele van wat de schoentjes kosten
We rijden vanavond wel even naar een dorp hier verderop, dan halen we ze daar wel, misschien nemen we Y. wel gewoon mee, dan kunnen we direct even passen en anders ga ik denk ik voor 68/74 als ze geen 74/80 hebben.
Gast- Gast
oke maakt mij niet uitDromertje schreef:mauwmauw schreef:ik ben toevallig gister bij de wibra geweest en heb ze wel zien liggen,ik weet niet hoe ze vallen,heb er naar gekeken maar niet mee genomen.misschien dat ik er morgen nog in de buurt kom dan ik voor je kijken,als je zegt welke je wilt kan ik ze wel halen en op sturen eventueel.woon niet bij je in de buurt namelijk.
Lief dat je het aanbiedt, maar daar worden de schoentjes ook weer zo duur van, ik neem namelijk aan dat ze in een pakketje moeten en dan worden de verzendkosten het dubbele van wat de schoentjes kosten
We rijden vanavond wel even naar een dorp hier verderop, dan halen we ze daar wel, misschien nemen we Y. wel gewoon mee, dan kunnen we direct even passen en anders ga ik denk ik voor 68/74 als ze geen 74/80 hebben.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben niet meer naar de Wibra gegaan, maar ik zie dat andere dames al gekeken hebben. Ik hoop dat ze er zijn, het zijn leuke schoentjes voor een mooi prijsje!
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Hier hadden ze de schoentjes ook.
Ik heb ze in 68/74 en 80/86 mee genomen.
Mijn dochter haar voetjes zijn 11cm en maat 68/74 heeft ze nu aan.
80/86 is nog te groot en ze heeft kledingmaat 80 en gaat nu langzaam over naar 86.
Ik heb ze in 68/74 en 80/86 mee genomen.
Mijn dochter haar voetjes zijn 11cm en maat 68/74 heeft ze nu aan.
80/86 is nog te groot en ze heeft kledingmaat 80 en gaat nu langzaam over naar 86.
Gast- Gast
Wij hebben vannochtend ook maatje 68/74 mee genomen. Ze zijn nog wel behoorlijk ruim, maar ze loopt toch nog niet. Hier houdt ze haar voetjes vast wel warm in! Vond het wel jammer dat er al zoveel weg waren! In deze maat lagen alleen nog wat roze, die in de spijkerstof was er al niet meer.
Gast- Gast
Oh, ik vind die roze juist het leukst voor een meisje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Volgens mij krijgen ze altijd maar weing daarvan binnen.
Hier worden de folders op maandag pas in de bus gegooid.
Dinsdagochtend was ik in het centrum en toen had ik de laatste roze en de laatste spijkerstof in 68/74 en de laatste roze in 80/86
Hier worden de folders op maandag pas in de bus gegooid.
Dinsdagochtend was ik in het centrum en toen had ik de laatste roze en de laatste spijkerstof in 68/74 en de laatste roze in 80/86
Gast- Gast
ik had eigenlijk die in spijkerstof met roze boord gewild, maar die was er dus niet meer. Ze hadden ook nog wat andere soorten liggen, daar hebben we ook een paar van mee genomen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» ervaring lelli kelly babyschoentjes
» Hoe valt Wibra?
» Folder Wibra
» Tip;Leuke bikini's bij de Wibra.
» Hoe valt Wibra?
» Folder Wibra
» Tip;Leuke bikini's bij de Wibra.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: