voedingshouding
+2
Pussycat
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
voedingshouding
hoe geven jullie borstvoeding? altijd in dezelfde houding of wisselen jullie wel eens van houding?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: voedingshouding
Meestal toch wel in dezelfde houding, omdat ik merk dat mijn dochter dit de prettigste houding vindt.
Heel soms lig ik er ook wel eens bij, maar de rugbyhouding vind ik helemaal niks.
Heel soms lig ik er ook wel eens bij, maar de rugbyhouding vind ik helemaal niks.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
ik doe het ook eigelijk altijd zittend en heel af en toe liggend maar dan moet ik wel goed wakker zijn anders val ik nog wel eens in slaap....
vannacht heeft ze beetje doorgeslapen en aan 1 kant was ik heeeelemaal nat zo had mn borst gelekt.
vannacht heeft ze beetje doorgeslapen en aan 1 kant was ik heeeelemaal nat zo had mn borst gelekt.
duckie- Ratel
Haha ik heb ook al wel meegemaakt dat we allebei in slaap waren gevallen.
Dan werd ik wakker en lag ik daar met de borst bloot en zij tegen me aan slapend met de mond nog open haha
Dan werd ik wakker en lag ik daar met de borst bloot en zij tegen me aan slapend met de mond nog open haha
Pussycat- Ratel
Pussycat schreef:Haha ik heb ook al wel meegemaakt dat we allebei in slaap waren gevallen.
hihi, heel herkenbaar!
Wij zitten ook meestal hetzelfde. Maar soms dus ook liggend en heel soms in de rugby. Toen T net geboren was deed ik dat vaker omdat mn linkertepel een beetje naar buiten stond en hij er dan beter bij kon.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Eigenlijk altijd zittend en 's nachts/'s ochtends liggend. Gebeurd vaak genoeg dat ik dan in slaap val, ik slaap het lekkerste als ik mijn kids dicht bij me heb. Anders wordt ik 's nachts wakker om te kijken of nog wel alles goed met ze gaat. haha
In de kraamweek heb ik ook wel eens de rugbyhouding gedaan omdat ik harde plekken had in mijn borst aan de buitenkant, maar nu dat niet meer nodig is doe ik dat eigenlijk ook niet meer.
In de kraamweek heb ik ook wel eens de rugbyhouding gedaan omdat ik harde plekken had in mijn borst aan de buitenkant, maar nu dat niet meer nodig is doe ik dat eigenlijk ook niet meer.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Nu altijd in dezelfde (de "normale") houding, maar in het begin probeerde ik wel af te wisselen. Ook om borstontstekingen te voorkomen. L.une dronk toen het liefst in de rugby houding. Liggend voeden heb ik nooit gekund, dan hapt ze niet aan.
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Diese schreef:Nu altijd in dezelfde (de "normale") houding, maar in het begin probeerde ik wel af te wisselen. Ook om borstontstekingen te voorkomen. L.une dronk toen het liefst in de rugby houding. Liggend voeden heb ik nooit gekund, dan hapt ze niet aan.
Haha die van mij is zo gretig als ik niet oppas hapt ze zelfs mijn neus.
serieus...
Pussycat- Ratel
In het begin dronk J. de ene borst in de gewone houding zeg maar en de andere borst in de rugbyhouding,want anders pakte ze die kant niet. Ik zat dan. Later voedde ik ook vaker liggend.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Pussycat schreef:Diese schreef:Nu altijd in dezelfde (de "normale") houding, maar in het begin probeerde ik wel af te wisselen. Ook om borstontstekingen te voorkomen. L.une dronk toen het liefst in de rugby houding. Liggend voeden heb ik nooit gekund, dan hapt ze niet aan.
Haha die van mij is zo gretig als ik niet oppas hapt ze zelfs mijn neus.
serieus...
haha ons meisje wil dat ook nog wel eens doen als ze honger heeft en in hou mn neus voor dr mond ofzo dan gaat ze daar op sabbelen. laatst lag ze bij mn man in bed en ik kwam er net aan lopen ging ze ook al aan zijn neus sabbelen, zoooo lief om te zien eigenlijk
duckie- Ratel
haha mijn vriend gebruikt ook altijd zijn neus om te kijken of onze zoon honger heeft. hij hapt dan ook in z'n neus. Ik verklaar hem voor gek, maar er zijn blijkbaar meer mensen die het herkennen ;-)
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: