Thee vraagjes
+31
Bruintje Beer
Catootje
Flip Fluitketel
Nova
mzcharlotte
smooch
IndianRose
Toet
Kabouter
Leska
VeryCherry
Vancity_girl
Snoes
Sterre
Poisongirl
Oasis
Monte
Melis1985
Lotus
Rev3rie
aardbeitje
Inge
*Lookie*
Suus
Phileine
Zininzon
Gizmo
norah
Marcellah89
Jeanette
Champagne
35 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Thee vraagjes
En zaterdag hadden ze aanbieding bij de C1000 van die Herfstthee. 2 + 1 gratis. Maar ik denk dat dat een weekaanbieding was en dan heb je er nu geen bal meer aanDarcy schreef:Pearly_maar schreef:Ik lust heeeeel veel thee, echt alle fruitsmaken en ook veel kruidensmaken. Welke thee ik niet lekker vind, is: rooibos, brandnetel, kamille en earlgrey. Ik zal ook niet zo snel voor gewone english blend kiezen, al vind ik die niet vies ofzo.
Welke thee ik heeeel lekker vind, vooral nu met dit weer, is herfst- en winterthee van pickwick (is dat nog te koop? had ik nog van vorig jaar liggen) en van die losse thee van Dille & Kamille (baked apple! jummie!)
Jep die is nog te koop! Winterthee bij de AH en allebei bij de Dirk!
Gast- Gast
Ik ben een echte theeleut. Ik drink eigenlijk alleen maar thee en water. Bij mijn ontbijt de eerste kop, op mijn werk zo'n 6-8 glazen en 's avonds op de bank drink ik in mijn eentje een thermoskan thee leeg. Ik moet 's nachts ook altij wel een keer plassen, haha.
Mijn favo smaken zijn Turkish Apple, Mango, Meloen, Cactus (allemaal Pickwick) en Forest fruits van Lipton. Eigenlijk vind ik allemaal smaken wel lekker, smaken als Sterremunt etc. ben ik wat minder dol op.
Mijn favo smaken zijn Turkish Apple, Mango, Meloen, Cactus (allemaal Pickwick) en Forest fruits van Lipton. Eigenlijk vind ik allemaal smaken wel lekker, smaken als Sterremunt etc. ben ik wat minder dol op.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een hekel aan Sterrenmunt. Ik vind het stomme thee en niet lekker.Lady4 schreef:Eigenlijk vind ik allemaal smaken wel lekker, smaken als Sterremunt etc. ben ik wat minder dol op.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: