Boekenbon - Bladcadeau
+2
Makamba
Rush
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Boekenbon - Bladcadeau
Kan je een boekenbon alleen bij de boekwinkel halen? Of ook bijv. bij Primera?
En is bladcadeau een leuk cadeau om te krijgen vinden jullie? Voor een tijdschrift proefabonnement?
Mijn schoonzus leest graag boeken, dus een boekenbon is het perfecte cadeau, maar voor m`n broer kan ik echt niks verzinnen en dus wilde ik een bladcadeau doen.
En is bladcadeau een leuk cadeau om te krijgen vinden jullie? Voor een tijdschrift proefabonnement?
Mijn schoonzus leest graag boeken, dus een boekenbon is het perfecte cadeau, maar voor m`n broer kan ik echt niks verzinnen en dus wilde ik een bladcadeau doen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Boekenbon - Bladcadeau
Hier in het dorp verkochten ze 'm helaas niet en bij het postkantoor hadden ze alleen de Nationale Tijdschrijftenbon. Een vriendin van me heeft Bladcadeau wel cadeau gekregen en het zag er goed uit. Je kunt op heel veel tijdschriften een (proef)abonnement nemen. Voor mannen was er ook genoeg keus. Persoonlijk zou ik het leuk vinden om cadeau te krijgen.
Laatst aangepast door Makamba op di 21 aug 2012 - 0:40; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet wel dat ze cadeaukaarten verkopen. Ze verkopen ook boeken, maar boekenbonnen weet ik niet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Bij de Primera verkopen ze hier Bladcadeau en normale boekenbonnen En nog superveel soorten bonnen voor etentjes etc.
Ik vind Bladcadeau leuk om te krijgen en geven.
Ik vind Bladcadeau leuk om te krijgen en geven.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kan wel naar de boekwinkel hoor, maar ik moet tussen 5&6 naar meer winkels, die hoe meer in 1x kan, hoe beter.
Of zouden ze bladcadeau ook bij de boekwinkel hebben?!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik kan wel naar de boekwinkel hoor, maar ik moet tussen 5&6 naar meer winkels, die hoe meer in 1x kan, hoe beter.
Bladcadeau hebben ze ook gewoon bij de boekwinkel, in ieder geval wel bij Bruna. Die doosjes staan in zo'n soort rond kaartenrek.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Dan hebben ze dat vast ook wel bij de boekhandel in m`n dorp. Ga ik daar als eerst heen, scheelt in tijd!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb vorig jaar een bladcadeau gehad en vond het erg leuk. Ik zou er zo weer eens willen.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: