Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen?

+8
Atelier Madame
Mizz_S
Blond
Aziraphale
Carra
Rush
Ella
Poubelle
12 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Wat te doen?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 23:12

Volgende week heb ik mijn afstudeergesprek en ben zo goed als klaar met het werk wat ik daarvoor moest doen.

Nu ben ik aan het solliciteren, kijk echt elke dag even of ik nieuwe dingen zie en stuur dan ook gelijk een brief en cv. Maar wat moet ik doen met mijn overige tijd??

Ik ben net terug van vakantie en verveel mezelf nu echt alweer. Ik wil gewoon aan de slag aan aan mijn 'toekomst' werken, geld sparen en uitkijken naar dingen.

Nu had ik al bedacht dat ik de kelder kon gaan opruimen (dat duurt wel een aantal dagen haha).. maar wat doen jullie in je vrije tijd? laughcry (dit klinkt wel heel zielig haha).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen? Empty Re: Wat te doen?

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 23:13

Nog even van genieten smile .

Gast
Gast

Bericht  Poubelle ma 20 aug 2012 - 23:14

Dvd's kijken, naar andere steden om daar op het terras te gaan zitten met een tijdschrift, naar vriendinnen die wat verder weg wonen, kasten uitmesten (dit doe ik alleen als ik écht niet anders te doen weet Wink)...
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 23:15

Charlie schreef:Nog even van genieten smile .

haha Laughing eigenlijk moet ik dat wel doen he.

Mijn vriend zegt ook al.. Als je straks een baan hebt dan piep je wel anders.. Zit je steeds te zeuren dat je moe bent :P

Misschien moet ik mezelf ook maar inschrijven bij een uitzendbureau.. maar hoe werkt dat eigenlijk? Ik heb in het verleden gewoon gesolliciteerd waar ik wilde werken. Heb het idee dat er maar bepaalde banen worden aangeboden via het uitzendbureau (callcenter werk, administratief of in het ziekenhuis :P )

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 23:16

Ik heb met deze week erbij bijna 6 weken vrij gehad en ik ben er helemaal klaar mee. Wil ook weer aan de slag. Wat ik heb gedaan, is veel sporten, met vriendinnen afgesproken, boek lezen, opruimen, opruimen en opruimen. Ik ben eigenlijk weinig gaan shoppen etc. Het is namelijk erg verleidelijk om elke dag even de stad in te gaan. Wink

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 20 aug 2012 - 23:16

In mijn vrije tijd: forummen, shoppen, naar vriendinnen, naar fam, uitjes, genoeg eigenlijk kom meer tijd te kort haha
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 23:17

Pixie schreef:Dvd's kijken, naar andere steden om daar op het terras te gaan zitten met een tijdschrift, naar vriendinnen die wat verder weg wonen, kasten uitmesten (dit doe ik alleen als ik écht niet anders te doen weet Wink)...

Jeeuh goede ideeen!

Mijn neefjes (1 en 3 jaar) slapen deze hele week bij mijn ouders. Vanmiddag ga ik daar lekker spelen Wink

Maar het voelt gewoon zo doelloos. De hele beetje computeren. Dan denk ik echt.. jemigg ik verpest mijn leven :nopompom: hahaha (zo dramatisch) laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 20 aug 2012 - 23:18

In mijn vrije tijd kijk ik meestal series, doe ik het huishouden, ga ik haken, shoppen, boodschappen doen, opruimen en dingen als glas naar de glascontainer brengen.

Meestal komt het er trouwens op neer dat ik teveel geld uit geef. Wat te doen? 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 23:18

Dropdraakje schreef:Ik heb met deze week erbij bijna 6 weken vrij gehad en ik ben er helemaal klaar mee. Wil ook weer aan de slag. Wat ik heb gedaan, is veel sporten, met vriendinnen afgesproken, boek lezen, opruimen, opruimen en opruimen. Ik ben eigenlijk weinig gaan shoppen etc. Het is namelijk erg verleidelijk om elke dag even de stad in te gaan. Wink

Precies!

Ik ben helemaal 'onlineshopfanataat' maar zonder geld heb je er ook geen donder aan. Dan denk ik elke weer weer.. Ik moet echt gaan werken.. (Moet ik wel aangenomen worden en vacatures zien).

Elke keer denk ik ook.. Had ik maar een studie gekozen met wat meer baankansen :P

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 20 aug 2012 - 23:20

Oh en ik ga meestal een dag bij m`n ouders eten en dan m`n moeder helpen met wat dingetjes en als m`n moeder op m`n neefjes past, dan ga ik langs om hen te vervelen Wat te doen? 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Carra ma 20 aug 2012 - 23:21

Foto's ordenen, fotoboeken maken, een project verzinnen voor aan de muur of een bepaalde kast opnieuw indelen.

Een keer alles écht goed schoonmaken Wat te doen? 394967
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast ma 20 aug 2012 - 23:23

Okee ik ga wat doen.

Eerst maar eens douchen :P en daarna ga ik met de kelder beginnen. (grootste klus).

Bedankt voor de tips :P

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale ma 20 aug 2012 - 23:24

Boek lezen, kasten uitmesten, fotoboeken maken (en bestellen als ik genoeg geld heb smile), oude foto's bekijken (op computer of in echte albums), films downloaden en daarna kijken, series downloaden en kijken, flink schoonmaken, lekkere recepten uitzoeken en daadwerkelijk bereiden, naar de sportschool.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Blond di 21 aug 2012 - 0:02

Series kijken, naar andere steden met de trein (je hebt nu nog je OV toch?), schoonmaken. Naar forummeetings gaan Wink

Pff ik weet het ook niet. Ik ben een ramp met werkloos/vrij zijn. Ik moet weg, want anders ga ik me mottig vervelen. Oh en je kan gewoon langsgaan bij een uitzendbureau. Of ze iets voor je doen is de vraag.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mizz_S di 21 aug 2012 - 0:15

* Dingen in huis doen die al een tijdje moeten gebeuren maar waar je nooit aan toe kwam
* Boek lezen
* Creatief projectje, schilderen, of gewoon wat je dan ook leuk vindt
* Stuk gaan wandelen
* Sporten
* Administratie bijwerken
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 1:02

Genieten van je vrije tijd Very Happy

( en anders heb ik hier nog wel genoeg te doen Wink )

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 21 aug 2012 - 1:09

Je computer opnieuw organiseren! Altijd zo Leuk om alle foto's nog eens te bekijken en goed te organiseren in mapjes.

Boeken lezen om jezelf te verrijken!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  RioolSpook di 21 aug 2012 - 1:13

Deze maand is voor het bedrijf bij mij ook slechter en er zijn weinig klussen. Dus veel vrije tijd. Ik heb de hele bovenverdieping aangepakt, laminaat gelegd en een schuifdeur gemaakt voor mijn kledingkast. Kamertje van mijn ex geverfd en helemaal opnieuw ingericht, muurtje op zolder gebouwd en nu ben ik dus ook 'klaar'. Volgende week worden er beneden vloertegels gelegd en daarvoor moet ik dus ook nog een hoop regelen. Verder veel afgesproken, beetje forummen, dagjes weg, maarja, op den duur heb je al je vrienden ook al gezien en weet je het niet meer.
Enidd! Opruimen, lekker van het wer genieten, wandelen, fietsen, naar buiten gaan etc?
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905

Bericht  Paper Crown di 21 aug 2012 - 2:09

Mij komen helpen in het nieuwe huis, for example Wat te doen? 281626781 Wat te doen? 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Urban Naked di 21 aug 2012 - 2:41

Foto's ordenen! En dan mapjes maken op je computer met foto's die je zodra je een baan+geld hebt online in een fotoboek gaat zetten.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Raindrop di 21 aug 2012 - 2:44

Ik zou er van proberen te genieten.
Als je echt iets om handen wilt hebben, misschien kan je dan vrijwilligerswerk gaan doen? Desnoods maar een paar dagdelen per week ofzo maar je bent dan wel bezig en je doet (werk)ervaring op.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud