Auw!
+7
Snoes
Joli86
Annemoontje
Lejow
kajaka88
Bazinga
Prosecco
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Auw!
Ik heb zojuist de staafmixer aangezet terwijl ik hem met mijn vinger aan het schoonmaken was. Uiteindelijk nog ontzettend mazzel gehad (want geen ernstige schade) maar damn wat doet dat zeer!
Jullie nog domme/pijnlijke acties?
Jullie nog domme/pijnlijke acties?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Auw!
Auwch ennn blond Heb je idd mazzel mee, dat wel...
Ik ben verbrand, ook auwie! Had me wel ingesmeerd en zo, maar zonnetje op 't strand doet wonderen
Ik ben verbrand, ook auwie! Had me wel ingesmeerd en zo, maar zonnetje op 't strand doet wonderen
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Van de week midden in de nacht(toen ik even moest plassen) gevallen met mn ribben op een hoek van een stoel. Was ook erg pijnlijk.. Heb er nu nog een blauwe plek van zitten..
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Oei, dat had nog wel slechter af kunnen lopen...
Ik heb ontzetten zere handen (binnenkant) want heb aan allerlei touwen gehangen en gekommen vandaag. Verder nog een wondje op m'n arm, schuurde hard tegen te muur tijdens het sturen van een kozijn. Er zat een korstje op, maarja.... Nu doet t dus nog meer pijn
Ik heb ontzetten zere handen (binnenkant) want heb aan allerlei touwen gehangen en gekommen vandaag. Verder nog een wondje op m'n arm, schuurde hard tegen te muur tijdens het sturen van een kozijn. Er zat een korstje op, maarja.... Nu doet t dus nog meer pijn
Gast- Gast
@kajak: dat klinkt ook erg pijnlijk!
@kenya: dat zijn allemaal dingen bij elkaar, ook niet echt fijn :-(
@ Smikkell: ja dat had ik beter ook kunnen doen
@ tris: dat is ook pijnlijk, goed met aftersun insmeren!
@kenya: dat zijn allemaal dingen bij elkaar, ook niet echt fijn :-(
@ Smikkell: ja dat had ik beter ook kunnen doen
@ tris: dat is ook pijnlijk, goed met aftersun insmeren!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Smikkell schreef:Daarom haal ik de stekker er altijd uit!
Dat doe ik ook altijd, ook met mixers enzo. Ben als de dood dat dat ding ineens aan gaat als ik er met mijn vingers/handen bij in de buurt kom..
Ik heb pijn in mijn nek.. Niets spectaculairs ofzo, gewoon verkeerd gelegen denk ik.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Auw...
Ik heb afgelopen woensdag ochtend mijn kleine teen ontzettend zeer gedaan toen ik een sprintje naast de kinderwagen trok... Gelijk bloed en dik.. Nu is is nog steeds erg pijnlijk en hij staat scheef.. Dus ik vrees gebroken.. Maandag even langs de arts..
Ik heb afgelopen woensdag ochtend mijn kleine teen ontzettend zeer gedaan toen ik een sprintje naast de kinderwagen trok... Gelijk bloed en dik.. Nu is is nog steeds erg pijnlijk en hij staat scheef.. Dus ik vrees gebroken.. Maandag even langs de arts..
Gast- Gast
Aaah, dat lijkt me altijd zo eng als er van die apparaten aan gaan terwijl je ze aan het schoonmaken bent. Haal daarom ook altijd eerst de stekker eruit.
Verder heb ik een opgezwollen pijnlijke kleine teen, mijn tenen zwellen erg op met dit weer en als ik dan veel moet lopen zoals gisteren is het echt hopeloos. Het is dat het warm was, anders had ik ook wel mijn wandelschoenen aangedaan.
Verder heb ik een opgezwollen pijnlijke kleine teen, mijn tenen zwellen erg op met dit weer en als ik dan veel moet lopen zoals gisteren is het echt hopeloos. Het is dat het warm was, anders had ik ook wel mijn wandelschoenen aangedaan.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Spierpijn van het sportten van vrijdag...
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik ben daarnet gestoken door een wesp, wat doet dat zeer zeg
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Ik ben daarnet gestoken door een wesp, wat doet dat zeer zeg
Ik gisteren! Maar dat doet me nu nog zeer, nou ja zeer een rotgevoel en het jeukt! En ik deed dat stomme beest niet eens wat!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Oei dat had inderdaad anders af kunnen lopen! Auw!
Ik was me vanochtend in een brakke bui aan het optutten, liet mijn mascara vallen en bukte om hem op te rapen, ik was alleen even vergeten dat ik bij de wastafel stond... BAM! Vol met mijn kin op de wastafel en nu een prachtige blauwe kin
Ik was me vanochtend in een brakke bui aan het optutten, liet mijn mascara vallen en bukte om hem op te rapen, ik was alleen even vergeten dat ik bij de wastafel stond... BAM! Vol met mijn kin op de wastafel en nu een prachtige blauwe kin
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik ben een paar weken terug van de trap gedonderd en het doet op sommige momenten nog steeds zeer
Gast- Gast
Auw Birgit, dat ziet er echt superpijnlijk uit!!!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Hier exact hetzelfde. Zeggen ze 'ja, je mag het niet wegslaan ofzo'. Ik had niet eens door dat er een wesp in de buurt zat. Het doet nu niet echt pijn meer, maar 't is wel een erg vervelend gevoel.studiebol schreef:Snoes schreef:Ik ben daarnet gestoken door een wesp, wat doet dat zeer zeg
Ik gisteren! Maar dat doet me nu nog zeer, nou ja zeer een rotgevoel en het jeukt! En ik deed dat stomme beest niet eens wat!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Tris schreef:Auwch ennn blond :D Heb je idd mazzel mee, dat wel...
Ik ben verbrand, ook auwie! Had me wel ingesmeerd en zo, maar zonnetje op 't strand doet wonderen ;)
Wonderen? Je verbrand toch alleen maar meer?
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:Tris schreef:Auwch ennn blond Heb je idd mazzel mee, dat wel...
Wonderen? Je verbrand toch alleen maar meer?
Dat bedoelt ze nou juist
Lejow- Lady Post-a-lot
Zo Birgit dat ziet er heftig uit.
Ik heb gisteravond een kattenpoot in mijn oog gekregen. Ik had 2 ringen op de bed rand liggen en een van de katten was er mee aan het spelen. En bij het weghalen van de ringen (lag in bed) schrok ze zo dat opsprong en ik een poot van haar in mijn oog kreeg.
Heb nu een klein wondje net boven mijn wimpers en het is een beetje dik maar het was wel even goed pijnlijk, nu valt het gelukkig wel mee.
Ik heb gisteravond een kattenpoot in mijn oog gekregen. Ik had 2 ringen op de bed rand liggen en een van de katten was er mee aan het spelen. En bij het weghalen van de ringen (lag in bed) schrok ze zo dat opsprong en ik een poot van haar in mijn oog kreeg.
Heb nu een klein wondje net boven mijn wimpers en het is een beetje dik maar het was wel even goed pijnlijk, nu valt het gelukkig wel mee.
Gast- Gast
En Birgit: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwwwww
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: