Goooeeedemorgen!
+7
Snoes
Melis1985
Sarah1985
Zonnetje
Ibbeltje
Jade
slaatje
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goooeeedemorgen!
Zo, lekker vroeg beginnen = Vroeg vrij. Maar makkelijk is anders
Goedemorgen allemaal!
Goedemorgen allemaal!
Gast- Gast
Re: Goooeeedemorgen!
Goedemorgen,
Werze zusje
Ik ga zo even snel douchen, naar de bus en dan ook aan de slag. Ben geloof ik om een uur of twee klaar. Daarna lekker weekend. Fijne dag allemaal.
Werze zusje
Ik ga zo even snel douchen, naar de bus en dan ook aan de slag. Ben geloof ik om een uur of twee klaar. Daarna lekker weekend. Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen!
Zusje en slaatje, werkse!
Ik ga vandaag naar school om de laatste dingetjes in orde te maken. Dan kan maandag het gewone leven weer beginnen. Vanmiddag en vanavond ga ik wat opruimen en boodschappen doen.
Een fijne avond!
Zusje en slaatje, werkse!
Ik ga vandaag naar school om de laatste dingetjes in orde te maken. Dan kan maandag het gewone leven weer beginnen. Vanmiddag en vanavond ga ik wat opruimen en boodschappen doen.
Een fijne avond!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga vandaag puinruimen in huis, en een hond wassen. Ik heb een hondje ziek en die heeft zichzelf lekker ondergepoept vanacht.
Werkze allemaal!
Ik ga vandaag puinruimen in huis, en een hond wassen. Ik heb een hondje ziek en die heeft zichzelf lekker ondergepoept vanacht.
Werkze allemaal!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Morning!
Ik ga zo wimperextensions zetten bij mijn schoonzusje en vanavond die van mijn zusje even bijvullen. Verder nog even langs bij mijn opa en oma om ze een computerlesje te geven en verder vast een begin maken met inpakken, want maandagnacht ga ik naar Ibiza op vakantie
Fijne dag!
Ik ga zo wimperextensions zetten bij mijn schoonzusje en vanavond die van mijn zusje even bijvullen. Verder nog even langs bij mijn opa en oma om ze een computerlesje te geven en verder vast een begin maken met inpakken, want maandagnacht ga ik naar Ibiza op vakantie
Fijne dag!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ben nu even Over mijn lijk aan het terug kijken en aan het ontbijten. En als vriend op tijd wakker is gaan we ff zwemmen en anders ga ik gewoon lekker zonnen hier
Fijne dag!
Ben nu even Over mijn lijk aan het terug kijken en aan het ontbijten. En als vriend op tijd wakker is gaan we ff zwemmen en anders ga ik gewoon lekker zonnen hier
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen sunshines!
Ik was om half zeven al wakker en ik moet vandaag zoooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeel doen!
Ik was om half zeven al wakker en ik moet vandaag zoooooooooooooveeeeeeeeeeeeeeel doen!
Gast- Gast
Goedemorgen! Ik werk vandaag van kwart over 8 tot 1 uur. Dan lekker weekend! Ik ga vanmiddag wat boodschappen doen en mijn auto wassen en vanavond naar een verjaardag.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen
Ik heb vannacht niet geslapen. Kon niet slapen ben doodmoe.
Vandaag rustig aan doen. Vanmiddag gaan we bbqen
Fijne dag allemaal
Ik heb vannacht niet geslapen. Kon niet slapen ben doodmoe.
Vandaag rustig aan doen. Vanmiddag gaan we bbqen
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen,
Ik ga vandaag naar mn stiefvader toe, want hij viert vanavond zijn verjaardag.
Fijne dag allemaal!
Ik ga vandaag naar mn stiefvader toe, want hij viert vanavond zijn verjaardag.
Fijne dag allemaal!
Melis1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 250
Punten : 254
Goedemorgen!
Ik ga vandaag weer lekker fietsen, koekjes bakken voor opa en oma en vanavond naar hun feest omdat ze 50 jaar zijn getrouwd!
Ik ga vandaag weer lekker fietsen, koekjes bakken voor opa en oma en vanavond naar hun feest omdat ze 50 jaar zijn getrouwd!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben vandaag aan het werk van 7u30-17u. Vanavond ga ik met mijn vriend nog een fietstocht maken en van het mooie weer genieten.
Fijne dag allemaal!
Ik ben vandaag aan het werk van 7u30-17u. Vanavond ga ik met mijn vriend nog een fietstocht maken en van het mooie weer genieten.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen!
Ik lig inmiddels alweer drie dagen ziek in bed :-(
Hoop echt dat ik me snel weer beter voel zodat ik van het lekkere weer kan genieten...
Voor de rest van de meiden... Bijna weekend!!!
Ik lig inmiddels alweer drie dagen ziek in bed :-(
Hoop echt dat ik me snel weer beter voel zodat ik van het lekkere weer kan genieten...
Voor de rest van de meiden... Bijna weekend!!!
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Goedemorgen!
Beterschap Vlegel!
Haha, dat plaatje is leuk!
Vandaag weer een dagje werken. Vanavond wil ik nog even gaan sporten en verder ga ik niet zo heel veel doen. Niet heel spannend dus. Heb het behoorlijk druk op het moment, dus dat is ook wel even goed!
Fijne dag allemaal!
Beterschap Vlegel!
Haha, dat plaatje is leuk!
Vandaag weer een dagje werken. Vanavond wil ik nog even gaan sporten en verder ga ik niet zo heel veel doen. Niet heel spannend dus. Heb het behoorlijk druk op het moment, dus dat is ook wel even goed!
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Snoes schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Sportieve Snoes :-) Respect meis!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen! Hier lekker geslapen, vandaag even het 1 en ander in huis doen. Voor de rest nog even boodschappen. Beetje in de tuin hangen vandaag.
Fijne dag all!
Fijne dag all!
Gast- Gast
Vlegel, beterschap!
Slaatje, het gaat nog prima hoor om (lang) te fietsen.
Slaatje, het gaat nog prima hoor om (lang) te fietsen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Goedemorgen,
Mijn vakantie is begonnen! Voelt wel wat vreemd, want ik ben er twee dagen geleden al uitgeraakt met een buikgriep of een voedselvergiftiging. Nu weer aardig opgeknapt gelukkig.
Vanmiddag met twee vriendinnen richting het westen, waar een andereviendin onlangs is gaan samenwonen.
Fijne dag all!
Mijn vakantie is begonnen! Voelt wel wat vreemd, want ik ben er twee dagen geleden al uitgeraakt met een buikgriep of een voedselvergiftiging. Nu weer aardig opgeknapt gelukkig.
Vanmiddag met twee vriendinnen richting het westen, waar een andereviendin onlangs is gaan samenwonen.
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goedemorgen!
Vandaag een beetje aan rommelen in huis, en vanavond naar mijn schoonouders.
Fijne zonnige dag allemaal
Vandaag een beetje aan rommelen in huis, en vanavond naar mijn schoonouders.
Fijne zonnige dag allemaal
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: