Knabbelspek?
+8
Linnie1985
Penélope
Blond
Caulfield
Orchidee
Sterre
Rovine
_Nina
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Knabbelspek?
Zo nu en dan krijg ik een aanval van het willen van knabbelspek. Het komt niet heel erg vaak voor, maar als het voorkomt, dan moet ik ook gewoon een zakje meenemen van de supermarkt. Eén van de laatste keren dat ik een zakje meenam, was op het werk. Even zo nu en dan een knabbeltje. Heerlijk.
Mijn toenmalige collega's vonden mij maar een gierigaard, omdat ik hem niet een stukje knabbelspek had aangeboden. Dit had ik niet gedaan, omdat ze geen stukje mochten, maar omdat ik wist dat niet iedereen weet wat het is en veel mensen het echt niet lekker vinden.
En dat bleek. Gretig graaiden ze in de zak om een stukje te bemachtigen. En zo snel als ze het in hun mond staken, spuugden ze het ook weer uit. En ik had ze nog wel zo gewaarschuwd.
Nu vroeg ik me af of er mensen zijn, die net als ik, af en toe echt even moeten knabbelen op een stukje knabbelspek?
Mijn favoriet is nog steeds "de oudewetse"
Maar ze hebben ze tegenwoordig ook in Bacon en Paprika.
Mijn toenmalige collega's vonden mij maar een gierigaard, omdat ik hem niet een stukje knabbelspek had aangeboden. Dit had ik niet gedaan, omdat ze geen stukje mochten, maar omdat ik wist dat niet iedereen weet wat het is en veel mensen het echt niet lekker vinden.
En dat bleek. Gretig graaiden ze in de zak om een stukje te bemachtigen. En zo snel als ze het in hun mond staken, spuugden ze het ook weer uit. En ik had ze nog wel zo gewaarschuwd.
Nu vroeg ik me af of er mensen zijn, die net als ik, af en toe echt even moeten knabbelen op een stukje knabbelspek?
Mijn favoriet is nog steeds "de oudewetse"
Maar ze hebben ze tegenwoordig ook in Bacon en Paprika.
Gast- Gast
Re: Knabbelspek?
Oh gatver, dat is smerig... Sowieso vind ik spek om te kotsen zo vies. Alleen uitgebakken spekjes en uitgebakken bacon vind ik lekker, maar verder niet.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Daar kreeg ik er als kind vaak een paar van na het boodschappen doen.
Nu wil ik ook, terwijl ik net boodschappen gedaan heb voor een paar dagen.
Nu wil ik ook, terwijl ik net boodschappen gedaan heb voor een paar dagen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Oeh bah ik had dat ook ooit eens gekocht omdat ik het er lekker uit vond zien. Maar nee, viel niet in de smaak.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Heerlijk!!!
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
Brrrrr.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Dat heb ik 1x geprobeerd in de supermarkt. Onwijs smerig vond ik het. Nee, dat eet ik NOOIT meer.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind ze ook lekker! Deze week maar weer eens meenemen van de supermarkt.
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Jammie! Wij hebben nu 2 zakken in huis, waar ik vanaf moet blijven. Is voor morgen, dan viert mn vriend zn verjaardag.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik ken het niet, maar het lijkt me niet lekker.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Heerlijk, zo af en toe. Ik heb gisteravond ook een zakje open gemaakt, deze kwam bij de Lidl vandaan (zo'n tijdelijke landenaanbieding) maar vind ze van de slager af en toe ook heerlijk. Moet ze niet te vaak hebben. Als je bij een verjaardag dit op tafel zet als mijn ooms en tantes er zijn dan kun je blijven bijvullen
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind dat echt niet lekker brrr.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Iew... Ik vind spek alleen lekker als 't uitgebakken is en met mais door spercieboontjes!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Grappig om de reacties te lezen. De één gruwelt ervan, de ander vindt het heerlijk.
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik vind ze lekker maar daarna ruik je wel lekker uit je mond
Is dat zo? Nooit gemerkt eigenlijk.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: