Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In een moment van onoplettendheid ...

+7
Linda
Fiwen
Floor
Coco
Susan
L!ND@
Parisienne
11 plaatsers

Ga naar beneden

In een moment van onoplettendheid ... Empty In een moment van onoplettendheid ...

Bericht  Parisienne do 16 aug 2012 - 4:00

... hoorde ik een harde knal, rende naar de woonkamer en zag daar mijn geliefde MacBook op de grond liggen, op zijn kop. Gelukkig deed/doet hij het nog! N. stond ernaast met een geschrokken gezicht. Ze legde gelijk netjes een oplader (die ze blijkbaar van het dressoir gepakt had) voorzichtig op tafel. Ze is zelf zo geschrokken dat ik eigenlijk niet echt hoefde in te grijpen/boos te worden/haar toe te spreken. Ik hoop dat ze mijn spullen (telefoon/laptop) voorlopig even met rust laat.

Wat zijn jullie verhalen tijdens een (klein) moment van onoplettendheid?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

In een moment van onoplettendheid ... Empty Re: In een moment van onoplettendheid ...

Bericht  L!ND@ do 16 aug 2012 - 4:07

Nou, gelukkig heel wat minder ernstig, maar....Ik was vanochtend in haar opvangboekje (zittend aan de keukentafel, D. was in de woonkamer) aan het schrijven, toen ik ook hoorde dat er iets hards op tafel werd geslagen....Is mevrouw op vliegenjacht met een houten pollepel! Geen idee hoe ze die te pakken heeft gekregen. Sloeg ze keihard op tafel om vervolgens heel hard "MIS!!!" te roepen. Moest er stiekem ook wel hard om lachen :P

Laatst aangepast door L!ND@ op do 16 aug 2012 - 4:08; in totaal 1 keer bewerkt
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

In een moment van onoplettendheid ... Empty Re: In een moment van onoplettendheid ...

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 4:07

Oef ik kreeg het al warm bij de eerste zin. Ik dacht al ach die N. toch Sad

Maar ik hoop dat ze zo geschrokken is dat ze het niet meer doet! En dat je Macbook het nog doet!

Hier heeft S. van de week zijn hele bakje aardebeien kwark over z'n haar uit gesmeerd. Nou dat zag er ook uit haha. Gelukkig nog nooit iets 'ernstigs' verder *klopt af*

Gast
Gast

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 4:17

Hetzelfde, maar dan met een e-reader die ik net drie dagen had. Helaas was die wel kapot, het scherm was gebarsten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Coco do 16 aug 2012 - 4:20

Ook mijn laptop, ze hebben de linkerkant van mijn scherm helemaal uit zijn fatsoen getrokken en ik krijg het ook niet meer in elkaar. Maar het scherm doet het gelukkig nog wel. En mijn blackberry scherm hadden ze ook binnen de korste keren stuk. Terwijl mijn scherm nu al heel wat meer te lijden heeft gehad, maar overleeft alles.
Mijn zoontje haalt mijn telefoon nu ook vaak uit elkaar om het daarna weer in elkaar te zetten, evenals afstandsbedieningen. Kleine techneut.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Floor do 16 aug 2012 - 4:21

-

Laatst aangepast door Floor op do 16 aug 2012 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiwen do 16 aug 2012 - 4:30

J.uul heeft mijn laptop (Sony Vaio) van de eettafel af getrokken en op de grond laten vallen. In het begin deed hij het nog maar hij rammelde wel. Een paar dagen laten deed hij niks meer en heb ik een nieuwe laptop moeten kopen :-(. Gelukkig had ik de dag dat hij gevallen was alle bestanden al op een externe harde schijf gezet omdat ik het rammelen niet vertrouwde.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 4:35

Ik ben zelf ook wel erg onhandig, dus ik heb ook al het een en ander laten sneuvelen door de jaren heen. Wij hebben nu zo'n Fisher-Price apptivity case voor de iPad en die hou ik er ook vaak om als ik er zelf mee bezig ben, veel veiliger dan zo'n fragiel glazen dingetje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Linda do 16 aug 2012 - 4:36

Aldoende leert men, zullen we maar zeggen!

Hier zijn dat soort dingen nog niet gebeurd. Zal vast wel eens voorkomen, ik ben tegenwoordig steeds minder voorzichtig met spullen uit het zicht laten.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parisienne do 16 aug 2012 - 4:43

Ik durfde hem ook echt niet op te pakken. Ik was bang dat het beeldscherm eraf zou liggen of dat die gebroken zou zijn. Gelukkig is alles nog heel en doet 'ie het nog! Normaal ligt 'ie altijd buiten haar bereik, maar ik kreeg telefoon en liep even snel naar de slaapkamer (deze grenst aan de woonkamer). Hij lag gewoon dicht op de salontafel, maar ik denk dat ze die oplader (die ze dus van het dressoir gepakt had) erin wilde doen om het op te laden ofzo en hem op die manier van tafel schoof. Ik hoop dat ze er echt van geleerd heeft..

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  mzcharlotte do 16 aug 2012 - 5:42

Aaah, ik dacht dat N. was gevallen ofzo! "Gelukkig" was ze er zelf ook van geschrokken en gelukkig doet 'ie het nog.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Stuiterbal do 16 aug 2012 - 5:53

Oeeee wat een geluk dat hij het nog doet gelukkig !

Hier was S laatst aan het knippen. Hij kan dat al prima alleen en ik let wel altijd op. NU moest ik even snel wat in de keuken pakken en dat was echt net een minuut nog niet eens.
Ik kom terug en zag een bosje haren op zijn stoel liggen scratch scratch

En trots vertelde hij ook "Net als tante J he mama" (zei is kapster !)
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast do 16 aug 2012 - 6:16

Stuiterbal schreef:Oeeee wat een geluk dat hij het nog doet gelukkig !

Hier was S laatst aan het knippen. Hij kan dat al prima alleen en ik let wel altijd op. NU moest ik even snel wat in de keuken pakken en dat was echt net een minuut nog niet eens.

lol! lol! lol! sorry hier moest ik echt heel hard om lachen!!

Gast
Gast

Bericht  kwak do 16 aug 2012 - 6:34

goeie mac-books Wink! Die van mij is al een paar keer gevallen dankzij D. maar hij doet het nog perfect!

door je topic titel dacht ik ook dat N was gevallen ofzo.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Stuiterbal do 16 aug 2012 - 6:38

Zelda schreef:
Stuiterbal schreef:Oeeee wat een geluk dat hij het nog doet gelukkig !

lol! lol! lol! sorry hier moest ik echt heel hard om lachen!!

In eerste instantie viel het nog mee tot er steeds meer haren van zijn hoofd af bleven vallen Neutral
Maar tja zijn tante mag ook altijd in haren knippen dus S mag dat dan ook maar in zijn beleving Very Happy
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Parisienne do 16 aug 2012 - 6:43

Nee, met N. niks aan de hand gelukkig. Maar mijn laptop is me toch ook wel heel dierbaar hoor! Wink Dit topic was meer bedoeld voor de dingen die onze kindjes hebben gedaan/gepakt/kapot gemaakt in een moment van onoplettendheid.

Zo hebben wij een dressoir waar o.a. wijnglazen in staan (achter deurtjes). Ik was een keer 's ochtends op de bank half in slaap gevallen, ineens hoorde ik in de verte wat geklingel. Ik dacht dat N. met haar keukenspulletjes aan het spelen was, maar ik keek toch even voor de zekerheid. Had ze op haar speelkleed netjes een 'trein' van wijnglazen gemaakt Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine do 16 aug 2012 - 7:21

Een paar maanden terug had J. net een zandbak gekregen. Helemaal geweldig. Een paar dagen later was ik de kattenbak aan het verschonen, maar in plaats van het grove grind wat ik normaal heb, had ik er van dat fijne kattenzand in zitten. Nadat ik de schone bak op zijn plek had gezet, was ik even de kamer uit. Toen ik de kamer weer in kwam, vond ik een vloer bezaaid met zand! Kattenzand wel te verstaan. Op dat moment was ik heel blij dat die bak net schoon was en de katten buiten.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Susan do 16 aug 2012 - 7:28

Ik zou trouwens wel voor de zekerheid een backup maken zoals al is geadviseerd, het kan wel zijn dat er beschadigingen zijn ontstaan die niet meteen merkbaar zijn. De harde schijf van mijn MacBook (jaren geleden) is er op een heel onverwacht moment mee opgehouden en toen kon ik dus geen enkel bestand meer redden. De MacBook was nog wel bruikbaar, maar wel met een andere harde schijf en ik was dus echt alles kwijt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: