Borgvest Macy van Z8, wie heeft deze?
+5
Susan
kwak
Linda
SarahKey
Pien
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Borgvest Macy van Z8, wie heeft deze?
IK heb een vraagje over het vest van z8. Elin heeft het altijd erg warm en ook snel warm. Is precies haar moeder, draag het liefst altijd een vest in plaats van een winterjas. Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een winterjas voor haar en iedere keer kom ik op jassen uit waar wol in zit maar daar ben ik zelf heel allergies voor en dat durf ik voor E dus ook niet aan aangezien ze mijn huidje heeft.
Zou dat borgvest van Z8 voor de winter kunnen? Ze zit dan in principe alleen in de auto en af en toe kleine stukjes in de kinderwagen. Ze krijgt sowieso voor de echte kou een ski jasjasje/ pakje.
Ik vind het zonde om hem te bestellen en vervolgens retour te moeten zenden dus vandaar mijn vraag hier.
Zou dat borgvest van Z8 voor de winter kunnen? Ze zit dan in principe alleen in de auto en af en toe kleine stukjes in de kinderwagen. Ze krijgt sowieso voor de echte kou een ski jasjasje/ pakje.
Ik vind het zonde om hem te bestellen en vervolgens retour te moeten zenden dus vandaar mijn vraag hier.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Borgvest Macy van Z8, wie heeft deze?
ik heb even het plaatje erbij opgezocht, maar ik denk dat je daar wel genoeg aan hebt. Als je er eventueel een vest/trui ofzo onder doet dan zal deze best warm zitten. En voor de hele koude dagen idd een skipakje.
Deze? http://www.schweigmann.nl/z8-baby-meisjes-trenchcoat-macy-roze
Gast- Gast
Ja, pippa. zo te zien wel. DIt is hem in de kleur die ik bedoel.
http://www.z8-baby.nl/kinderkleding/meisjes/gevoerde-vesten/macy-marine
http://www.z8-baby.nl/kinderkleding/meisjes/gevoerde-vesten/macy-marine
Pien- Ratel
Ik heb hem voor dochter dat vest in het blauw. Voor het najaar vind ik hem prima, maar voor de winter lijkt het mij te koud.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dat kan zeker hoor, vooral als ze het snel warm heeft. Als je hem goed op maat hebt kan er ook gewoon wat onder toch? En anders lekker dikke sjaal erbij Leuke jas!
Gast- Gast
Ja... ik vind hem ook erg leuk! Denk dat ik het maar gewoon probeer. Heb sowieso een ski jasje voor haar voor als het echt goed koud is.
Pien- Ratel
@Linda, hoe valt hij qua maat uit? E zit nu in 74. Dat zit haar van vrijwel de meeste merken goed, al draagt ze ook nog 68. Zou ik een 80 doen?
Pien- Ratel
Pien schreef:@Linda, hoe valt hij qua maat uit? E zit nu in 74. Dat zit haar van vrijwel de meeste merken goed, al draagt ze ook nog 68. Zou ik een 80 doen?
Ik zal hem zo even bij haar passen, ze heeft hem nog niet gedragen.
Linda- Ratel
Super... als je dat zou willen doen graag!!
Pien- Ratel
Ik heb hem zojuist even gepast, maar ze ging helemaal gillen, te warm denk ik.
Dochter heeft nu maat 86, het jasje is maat 92/98. De lengte is goed, maar de mouwen zijn erg lang.
Dus ik vind het lastig of je voor een 74 of een 80 moet gaan. Ik heb altijd de neiging om jassen te groot te kopen en dat is ook niet leuk..
Dochter heeft nu maat 86, het jasje is maat 92/98. De lengte is goed, maar de mouwen zijn erg lang.
Dus ik vind het lastig of je voor een 74 of een 80 moet gaan. Ik heb altijd de neiging om jassen te groot te kopen en dat is ook niet leuk..
Linda- Ratel
ik heb op die jas geboden op MP.volgens die mevrouw kon het voor de winter.
ben blij dat ik het niet gedaan heb want ik zie dat ze nieuw nog geen 3,50 duurder zijn dan er op mp voor werd gevraagd. Ik ben no aan het twijfelen want ik vind hem ook heel erg leuk.
ben blij dat ik het niet gedaan heb want ik zie dat ze nieuw nog geen 3,50 duurder zijn dan er op mp voor werd gevraagd. Ik ben no aan het twijfelen want ik vind hem ook heel erg leuk.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vind hem ook erg leuk! Alleen vond ik hem er op het plaatje wel anders ogen dan in het echt. De stof aan de buitenkant had ik anders verwacht, het is echt een gevoerde vest stofje.
Linda- Ratel
Oh, die heeft Yrsa, ik had de naam niet eens herkend, pas toen ik de foto zag. Het is wel een leuk jasje voor de herst, lente en milde winter, maar als het echt gaat vriezen is het denk ik wel te koud. Maar het is zeker een leuk jasje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Yrsa heeft trouwens een roze, maar de blauwe is ook erg leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
Ik lees nu dat ze ook nog een ski-jasje/pakje krijgt, dan kan het zeker wel.
Susan- Lady Post-a-lot
@SUsan, hoe vind jij het jasje vallen dan?
Pien- Ratel
Ik wilde net even naar de maat kijken, maar het jasje ligt op de camping. Volgens mij heeft ze het in maat 92 en valt het iets aan de kleine kant, maar niet heel klein.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan- Lady Post-a-lot
H. heeft ook het roze jasje.
Ik vind het voor het najaar goed, maar niet voor de hele koude winter.
Tenzij ze in de wandelwagen nog in de voetenzak zit, maar als ze gewoon loopt vind ik het te koud.
H. heeft nu maat 98 en het jasje heb ik in 104/110. Het is nu nog te groot maar zeker met een trui of vestje er nog onder past ze het straks zeker wel. Ik vind Z8 meestal ook wat langer vallen (qua breedte juist weer smaller).
Ik vind het voor het najaar goed, maar niet voor de hele koude winter.
Tenzij ze in de wandelwagen nog in de voetenzak zit, maar als ze gewoon loopt vind ik het te koud.
H. heeft nu maat 98 en het jasje heb ik in 104/110. Het is nu nog te groot maar zeker met een trui of vestje er nog onder past ze het straks zeker wel. Ik vind Z8 meestal ook wat langer vallen (qua breedte juist weer smaller).
Gast- Gast
Pien, ik heb hier 74 en die is voor L niks te groot, terwijl zij nog echt in 68 zit. Ik zou dus 80 pakken.
En ik ben eerlijk gezegd van plan het jasje voor de winter te gaan gebruiken, als het echt heel koud is doe ik wel een extra laagje ofzo. Maar meestal is het toch ook niet zo lang echt koud?
En ik ben eerlijk gezegd van plan het jasje voor de winter te gaan gebruiken, als het echt heel koud is doe ik wel een extra laagje ofzo. Maar meestal is het toch ook niet zo lang echt koud?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ow die is leuk! Vind ik wel wat voor mijn jongste dochtertje.
Alleen ja dan die maat.. De kleine dingen maat 68 past ze nu net.
Het meest nog 62 dus. Zou ik dan 74 doen? Ze zal toch nog het meest in de wagenzak zitten.
Alleen ja dan die maat.. De kleine dingen maat 68 past ze nu net.
Het meest nog 62 dus. Zou ik dan 74 doen? Ze zal toch nog het meest in de wagenzak zitten.
Bloempjuh23- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10
Wij hebben hem ook (de roze)! Ze zit nu in maat 86 en heb het jasje in 92/98 genomen. Nu is het nog te groot, maar het gaat met name om de mouwen. Ik ga hem niet gebruiken als het echt koud is, ik heb er daarom daarnaast nog een gewone winterjas bijgekocht. Voor zover ik het kan zien lijkt hij me normaal vallen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Wij hebben hem ook (de roze)! Ze zit nu in maat 86 en heb het jasje in 92/98 genomen. Nu is het nog te groot, maar het gaat met name om de mouwen. Ik ga hem niet gebruiken als het echt koud is, ik heb er daarom daarnaast nog een gewone winterjas bijgekocht. Voor zover ik het kan zien lijkt hij me normaal vallen.
Hier waren dus ook alleen de mouwen (veel) te lang. De rest viel wel goed.
Linda- Ratel
Hij hangt bij mijn dochter ook in de kast. Ik denk dat het wel kan zolang het niet vriest, want dan lijkt het vest me niet warm genoeg. Ik had voor mijn zoon afgelopen winter ook zo'n vest en dat ging prima in de kinderwagen of maxicosi (al had ik er dan wel een voetenzak bij).
Hier zit mijn dochter nu in maat 92/98 ongeveer en ik heb de jas ook in die maat. Ik vind Z8 altijd iets groter vallen.
Hier zit mijn dochter nu in maat 92/98 ongeveer en ik heb de jas ook in die maat. Ik vind Z8 altijd iets groter vallen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Z8 borgvest Macy, hoe valt die?
» Wie heeft deze stoel?
» Wie heeft deze boeken gelezen?
» Wie heeft deze speelmat van Ikea
» HELP iemand die deze schommel heeft?
» Wie heeft deze stoel?