Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wierook

+7
sonly
Kabouter
Wennebellah
Suus
PapillonRose
Lotus
Mariposa
11 plaatsers

Ga naar beneden

Wierook Empty Wierook

Bericht  Mariposa do 27 jan 2011 - 13:13

Wie van jullie brand er wel eens wierook? Welk merk gebruiken jullie en welke geur vinden jullie t lekkerst?
Ik vind het echt lekker om af een toe een stokje te branden. De wierook van Moeders Geuren (o.a. bij de Tuinen) vind ik t lekkerst! Mijn favorieten tot nu toe zijn vanille, kokosnoot, lavendel, lotus en sommige indiase geuren (nagchampa ofzoiets:p). Rozengeur en die ouderwetse wierook wat je in kerken ruikt vind ik niet lekker.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wierook Empty Re: Wierook

Bericht  Lotus do 27 jan 2011 - 17:19

Ik brand het ook wel eens. Mijn lievelingsgeur is Nag Champa, in een blauw doosje. En anders amber of lotus van Moeders Geuren.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 18:54

Ik maak ze zelf. Maar dan wel losse wierook. Als basis hars en dan erbij doen wat je lekker vindt kruiden, bloemen, bladeren of vruchten. Ik doe er meestal lavendel bij als ik gewoon wil ontspannen. Even in een vijzel alles klein maken. En dan een los kooltje aansteken en de wierook erop doen. Ik vind het veel lekkerder ruiken dan een stokje.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose do 27 jan 2011 - 21:46

Ik brand ook weleens wierrook, eigenlijk verschillende geurtjes. Meestal van het merk 'Moeders geuren', die zijn erg lekker.

Mijn favoriet is denk ik zuiveringshout, die heb ik het vaakst aan. Lotus, herfstblaadjes, wierrook uit de oudheid en nagchampa zijn ook erg lekker!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Suus do 27 jan 2011 - 21:47

Ik brand ook wel eens wierook, meestal ook van Moeders Geuren. Lotus vind ik erg lekker en sandelhout en opium smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 5:53

Dat moet ik idd weer eens kopen ipv geurkaarsen!! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:14

Ik gebruik geen wierook, maar

Wierook Verdamper

Gast
Gast

Bericht  Wennebellah vr 28 jan 2011 - 6:16

Wij hebben ook heel vaak wierook. Maar we hebben niet echt een favoriet..

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Kabouter vr 28 jan 2011 - 6:22

Ik vind het ook erg lekker, maar mijn vriend helaas niet. Gebruik ook eigenlijk altijd die van Moeders Geuren. Het is al lang geleden dat ik het aan heb gehad..binnenkort maar weer eens doen!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  sonly vr 28 jan 2011 - 6:26

Bharatth (ofzo) van darshan vind k het allerlekkerst. (paars, 8 hoekig doosje) Die vind je vaak op de markt en in spirituele winkels enzo.
Verder zoiezo vaak de geuren van darshan. Die van moeders geuren vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig, ruikt zo "droog"
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  stargirl vr 28 jan 2011 - 6:42

Moeders geuren, en dan zijn Mirre, Opium en Jasmijn mijn favorieten.

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 6:43

Wij gebruiken wel eens wierook om de stank van de kattenbak wat te verminderen. Meestal hebben we de wierook van Action.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:08

De merken weet ik even niet, maar ik heb veel vanille en kaneel stokjes in huis.

Gast
Gast

Bericht  Phileine vr 28 jan 2011 - 7:45

De kegeltjes van Moeders geuren vind ik erg lekker ruiken. Ik koop eigenlijk altijd kaneel. Ik heb weleens wat andere geuren gebruikt, maar deze blijft favoriet.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:53

Mariposa schreef:Wie van jullie brand er wel eens wierook? Welk merk gebruiken jullie en welke geur vinden jullie t lekkerst?
Ik vind het echt lekker om af een toe een stokje te branden. De wierook van Moeders Geuren (o.a. bij de Tuinen) vind ik t lekkerst! Mijn favorieten tot nu toe zijn vanille, kokosnoot, lavendel, lotus en sommige indiase geuren (nagchampa ofzoiets:p). Rozengeur en die ouderwetse wierook wat je in kerken ruikt vind ik niet lekker.

Ik vind het heerlijk, maar vriend vind het niks. En aangezien we samenwonen.. :P
Nou ja, ik doe het overdag wel eens. Heerlijk ontspannen. Ik vind veel soorten lekker, vooral van "Moeder's Geuren", als ik t goed zeg. Die je vaak in spirituele winkeltjes en de Wereldwinkel koopt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 7:54

Birgit schreef:Ik gebruik geen wierook, maar

Wierook Verdamper

Is dat geurolie Birgit? Ziet er wel leuk uit!

Gast
Gast

Bericht  Phileine vr 28 jan 2011 - 7:57

Tea-Leaf schreef:
Mariposa schreef:Wie van jullie brand er wel eens wierook? Welk merk gebruiken jullie en welke geur vinden jullie t lekkerst?

Ik vind het heerlijk, maar vriend vind het niks. En aangezien we samenwonen.. :P
Nou ja, ik doe het overdag wel eens. Heerlijk ontspannen. Ik vind veel soorten lekker, vooral van "Moeder's Geuren", als ik t goed zeg. Die je vaak in spirituele winkeltjes en de Wereldwinkel koopt.

Hier hetzelfde probleem :-) Toen ik nog alleen woonde brandde ik dagelijks wierook, nu doe ik het zo nu en dan als ik alleen ben.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 8:00

Vilein schreef:
Tea-Leaf schreef:

Hier hetzelfde probleem :-) Toen ik nog alleen woonde brandde ik dagelijks wierook, nu doe ik het zo nu en dan als ik alleen ben.

Wat we al niet over hebben voor onze geliefdes lol!

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet za 29 jan 2011 - 4:35

Heb ik even geluk dat mijn vriend wel van wierook houd Very Happy Wij hebben eigenlijk altijd lavendel van Moeders Geuren..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 11:53

Tea-Leaf schreef:

Is dat geurolie Birgit? Ziet er wel leuk uit!

Ja, klopt.
Ik heb de luchtverfrisser van deze serie (met geurstokjes) in het toilet staan, maar toen ik laatst een navulling wilde kopen kocht ik per ongeluk het spul voor de brander. Dag later de echte navulling maar gekocht en de brander ook maar meteen smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 22:35

Tea-Leaf schreef:

Same here!

Gast
Gast

Bericht  Alias zo 30 jan 2011 - 12:21

Nag Champa vind ik meestal het lekkerst ruiken. Verder vanille, eucalyptus en appel.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud