Wierook
+7
sonly
Kabouter
Wennebellah
Suus
PapillonRose
Lotus
Mariposa
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wierook
Wie van jullie brand er wel eens wierook? Welk merk gebruiken jullie en welke geur vinden jullie t lekkerst?
Ik vind het echt lekker om af een toe een stokje te branden. De wierook van Moeders Geuren (o.a. bij de Tuinen) vind ik t lekkerst! Mijn favorieten tot nu toe zijn vanille, kokosnoot, lavendel, lotus en sommige indiase geuren (nagchampa ofzoiets:p). Rozengeur en die ouderwetse wierook wat je in kerken ruikt vind ik niet lekker.
Ik vind het echt lekker om af een toe een stokje te branden. De wierook van Moeders Geuren (o.a. bij de Tuinen) vind ik t lekkerst! Mijn favorieten tot nu toe zijn vanille, kokosnoot, lavendel, lotus en sommige indiase geuren (nagchampa ofzoiets:p). Rozengeur en die ouderwetse wierook wat je in kerken ruikt vind ik niet lekker.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Wierook
Ik brand het ook wel eens. Mijn lievelingsgeur is Nag Champa, in een blauw doosje. En anders amber of lotus van Moeders Geuren.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik maak ze zelf. Maar dan wel losse wierook. Als basis hars en dan erbij doen wat je lekker vindt kruiden, bloemen, bladeren of vruchten. Ik doe er meestal lavendel bij als ik gewoon wil ontspannen. Even in een vijzel alles klein maken. En dan een los kooltje aansteken en de wierook erop doen. Ik vind het veel lekkerder ruiken dan een stokje.
Gast- Gast
Ik brand ook weleens wierrook, eigenlijk verschillende geurtjes. Meestal van het merk 'Moeders geuren', die zijn erg lekker.
Mijn favoriet is denk ik zuiveringshout, die heb ik het vaakst aan. Lotus, herfstblaadjes, wierrook uit de oudheid en nagchampa zijn ook erg lekker!
Mijn favoriet is denk ik zuiveringshout, die heb ik het vaakst aan. Lotus, herfstblaadjes, wierrook uit de oudheid en nagchampa zijn ook erg lekker!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ik brand ook wel eens wierook, meestal ook van Moeders Geuren. Lotus vind ik erg lekker en sandelhout en opium
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Wij hebben ook heel vaak wierook. Maar we hebben niet echt een favoriet..
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Ik vind het ook erg lekker, maar mijn vriend helaas niet. Gebruik ook eigenlijk altijd die van Moeders Geuren. Het is al lang geleden dat ik het aan heb gehad..binnenkort maar weer eens doen!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Bharatth (ofzo) van darshan vind k het allerlekkerst. (paars, 8 hoekig doosje) Die vind je vaak op de markt en in spirituele winkels enzo.
Verder zoiezo vaak de geuren van darshan. Die van moeders geuren vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig, ruikt zo "droog"
Verder zoiezo vaak de geuren van darshan. Die van moeders geuren vind ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig, ruikt zo "droog"
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Moeders geuren, en dan zijn Mirre, Opium en Jasmijn mijn favorieten.
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
Wij gebruiken wel eens wierook om de stank van de kattenbak wat te verminderen. Meestal hebben we de wierook van Action.
Gast- Gast
De kegeltjes van Moeders geuren vind ik erg lekker ruiken. Ik koop eigenlijk altijd kaneel. Ik heb weleens wat andere geuren gebruikt, maar deze blijft favoriet.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Mariposa schreef:Wie van jullie brand er wel eens wierook? Welk merk gebruiken jullie en welke geur vinden jullie t lekkerst?
Ik vind het heerlijk, maar vriend vind het niks. En aangezien we samenwonen..
Nou ja, ik doe het overdag wel eens. Heerlijk ontspannen. Ik vind veel soorten lekker, vooral van "Moeder's Geuren", als ik t goed zeg. Die je vaak in spirituele winkeltjes en de Wereldwinkel koopt.
Gast- Gast
Birgit schreef:Ik gebruik geen wierook, maar
Is dat geurolie Birgit? Ziet er wel leuk uit!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Mariposa schreef:Wie van jullie brand er wel eens wierook? Welk merk gebruiken jullie en welke geur vinden jullie t lekkerst?
Nou ja, ik doe het overdag wel eens. Heerlijk ontspannen. Ik vind veel soorten lekker, vooral van "Moeder's Geuren", als ik t goed zeg. Die je vaak in spirituele winkeltjes en de Wereldwinkel koopt.
Hier hetzelfde probleem :-) Toen ik nog alleen woonde brandde ik dagelijks wierook, nu doe ik het zo nu en dan als ik alleen ben.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Vilein schreef:Tea-Leaf schreef:Mariposa schreef:Wie van jullie brand er wel eens wierook? Welk merk gebruiken jullie en welke geur vinden jullie t lekkerst?
Hier hetzelfde probleem :-) Toen ik nog alleen woonde brandde ik dagelijks wierook, nu doe ik het zo nu en dan als ik alleen ben.
Wat we al niet over hebben voor onze geliefdes
Gast- Gast
Heb ik even geluk dat mijn vriend wel van wierook houd Wij hebben eigenlijk altijd lavendel van Moeders Geuren..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Tea-Leaf schreef:
Is dat geurolie Birgit? Ziet er wel leuk uit!
Ja, klopt.
Ik heb de luchtverfrisser van deze serie (met geurstokjes) in het toilet staan, maar toen ik laatst een navulling wilde kopen kocht ik per ongeluk het spul voor de brander. Dag later de echte navulling maar gekocht en de brander ook maar meteen
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:
Same here!
Gast- Gast
Nag Champa vind ik meestal het lekkerst ruiken. Verder vanille, eucalyptus en appel.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: