rituals
+12
Phileine
Blond
Aziraphale
bolus26
Plien84
Minx
Highway
Lenster
Paper Crown
ellibre
Jerry
ExpressoB
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: rituals
Die bedoelde ik dus niet;) maar ga wel kijken dinsdag, het is ook maar net wat ze verkopen want het word V&D of kijken bij Mooi.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb alleen een pot bodycream. Geen idee welke geur. Zoek er altijd eentje uit bij de DDD van de Bijenkorf. Dan zijn ze namelijk wat goedkoper
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Kenya schreef:V&D heeft wel heel veel van Rituals toch?
Weet niet, zal wel per V&D verschillen.
Ik vind de Brilliant Bliss shampoo erg fijn.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, dat zal inderdaad wel. Die hier in de buurt heeft volgens mij net zoveel als de ritualswinkel zelf. Maargoed. Je vind vast wel iets!
Gast- Gast
Ik had nog nooit producten van Rituals gebruikt maar heb laatst douchemousse cadeau gekregen en snap nu ineens het enthousiasme, wat een fijn spul
Vond het jammer dat de bus leeg was maar voordat ik de kans had om in de stad een nieuwe te gaan halen heb ik alweer een nieuwe gekregen
Volgens mij heb ik Yogi Flow, roze/rode bus. De andere geurtjes ken ik dus niet maar deze vind ik heerlijk!
Vond het jammer dat de bus leeg was maar voordat ik de kans had om in de stad een nieuwe te gaan halen heb ik alweer een nieuwe gekregen
Volgens mij heb ik Yogi Flow, roze/rode bus. De andere geurtjes ken ik dus niet maar deze vind ik heerlijk!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Van mijn collega's begreep ik dat ik met mijn kantoorpasje korting kan krijgen bij Rituals op Schiphol
Gast- Gast
Heb je een bad? Ik vind de Wu Wei badschuim zoooo lekker!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Kenya schreef:Da's nog eens leuk Oreo!
Da's een understatement, Kenya! :-)
Oeh Sterre, jaaaa die is lekker! Ons nieuwe huis heeft een bad, die badmelk heb ik al
Gast- Gast
Oreo schreef:Kenya schreef:Da's nog eens leuk Oreo!
Da's een understatement, Kenya! :-)
Oeh Sterre, jaaaa die is lekker! Ons nieuwe huis heeft een bad, die badmelk heb ik al
Da's nog eens supertegekgaafcooljevanhethelemaaltewowfantastischengeweldig !!!
Gast- Gast
Nee helaas geen bad.
Ik heb in een zotte bui een dagcreme van Rituals gekocht (vind het eigenlijk echt reteveel geld). Daarbij heb ik een gratis serum gekregen. Ik ben er echt supertevreden mee en als het potje op is, koop ik een nieuw.
Ik heb helemaal geen last meer van een droge huid en na mijn beautyavondje in de week is ie lekker perzikzacht.
Ik heb helemaal geen last meer van een droge huid en na mijn beautyavondje in de week is ie lekker perzikzacht.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
De douchemouse vind ik ook altijd erg fijn, ik heb de meesten wel een keer gehad. De handscrub vind ik ook fijn en ruikt heerlijk, net als de handcreme.
Ik heb ook meerdere geurstokjes, maar ik ruik dat meestal niet heel goed.
Voor het gezicht heb ik van de awereness lijn reiniger gehad en nu de serum, die is ook prettig.
Alleen een douchepasta die ik nu heb vind ik niet heel fijn in gebruik, ik vind hem te dik en hij smeert moeilijk uit.
Ik heb ook meerdere geurstokjes, maar ik ruik dat meestal niet heel goed.
Voor het gezicht heb ik van de awereness lijn reiniger gehad en nu de serum, die is ook prettig.
Alleen een douchepasta die ik nu heb vind ik niet heel fijn in gebruik, ik vind hem te dik en hij smeert moeilijk uit.
Anmy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 36
Registratiedatum : 01-08-12
Ik heb gekocht (van mijn verjaardags geld:): Douche mousse De Hammam en de Manderijn/Mint en de Sakura scrub(rice milk&cherry blossom). Voor mijn gezicht de face foaming cleanser (lotus flower&rice milk).
Van mijn ene broer nog een cadeau bon van de Rituals dus kan nog een keertje shoppen:)
Van mijn ene broer nog een cadeau bon van de Rituals dus kan nog een keertje shoppen:)
Lekker, geniet ervan! Ik heb de body parfum voor mijn verjaardag gekregen, en heb altijd de mousse in huis.... Feestje in de badkamer
Gast- Gast
Ik schudde 2 tellen met de mousse en drukte... SPLASH!!! zo schoot een zooi door de woonkamer heen(heel mijn vloer zat onder) hahaha.. oeps. zat een kracht achter. Had vanmorgen met die andere ook al dat er heel veel uit kwam(had niet eens geschud).
Wat kosten die stokjes? en heb je ook de geur lavendel? Werd mij gevraagd of ik die voor iemand wou kopen.
Hamman
(Heb de shampoo/conditioner/scrub/bodymug/bodybutter allemaal gebruikt)
Echt wat een heerlijke lijn.
(Heb de shampoo/conditioner/scrub/bodymug/bodybutter allemaal gebruikt)
Echt wat een heerlijke lijn.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Rituals
» Rituals
» rituals yin bed & body mist
» Rituals cadeauverpakkingen ook in de winkels te koop?
» Rituals
» rituals yin bed & body mist
» Rituals cadeauverpakkingen ook in de winkels te koop?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: