Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Facebook pagina meldingen uitschakelen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Facebook pagina meldingen uitschakelen Empty Facebook pagina meldingen uitschakelen

Bericht  Rush ma 13 aug 2012 - 8:59

Sinds vandaag ben ik mede beheerder van de Facebook pagina van m`n werk. Links staat nu de pagina van m`n werk onder 'pagina`s en advertenties'. Prima, het is voor m`n werk en de acties op de pagina erg handig. Maar nu heb ik een probleem.

Bij iedere vind ik leuk op de pagina of wat dan ook krijg ik een melding en zo denk ik steeds dat ik een melding heb gekregen op m`n eigen foto`s of status. Ik kan gewoon nergens vinden waar ik specifiek de meldingen van die pagina uit kan zetten. M`n privé meldingen wil ik wel behouden.

Heeft iemand toevallig ook een zakelijke pagina in beheer en kan je me helpen? Ik begin echt gek te worden. Iederen 3 minuten staat er een (1) of een (2) en ga ik vol verwachting kijken. Is het weer een 'like' op de werkpagina.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Facebook pagina meldingen uitschakelen Empty Re: Facebook pagina meldingen uitschakelen

Bericht  TukTuk ma 13 aug 2012 - 9:11

Als je op die pagina zit, en dan bovenaan, onder alle fotos van de mensen die dus aangemeld zijn op die pagina, heb je die balk met "over de groep" "evenementen" etc, en daar staat rechts 'Meldingen', en dan kan je dat uitvinken.

Sorry als m'n uitleg beetje vaag is, ben nogal gaar van de moeheid:P
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Facebook pagina meldingen uitschakelen Empty Re: Facebook pagina meldingen uitschakelen

Bericht  Rush ma 13 aug 2012 - 9:13

AngelNyn schreef:Als je op die pagina zit, en dan bovenaan, onder alle fotos van de mensen die dus aangemeld zijn op die pagina, heb je die balk met "over de groep" "evenementen" etc, en daar staat rechts 'Meldingen', en dan kan je dat uitvinken.

Ja, dat is als bezoeker haha. Als beheer heb je dat helemaal anders. Het gaat ook niet via 'accountinstellingen' waar je dat normaal ook kan doen bij pagina`s die je leuk vindt.

Maar ik heb nu ergens als beheerder m`n e-mailadres uitgeschakeld voor meldingen. Hopelijk bedoelen ze daar ook mee dat ik niks meer op m`n profiel krijg.

En net nu ik het wil testen, is er geen actie op de pagina. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TukTuk ma 13 aug 2012 - 9:24

Rush schreef:
AngelNyn schreef:Als je op die pagina zit, en dan bovenaan, onder alle fotos van de mensen die dus aangemeld zijn op die pagina, heb je die balk met "over de groep" "evenementen" etc, en daar staat rechts 'Meldingen', en dan kan je dat uitvinken.

Ja, dat is als bezoeker haha. Als beheer heb je dat helemaal anders. Het gaat ook niet via 'accountinstellingen' waar je dat normaal ook kan doen bij pagina`s die je leuk vindt.

Maar ik heb nu ergens als beheerder m`n e-mailadres uitgeschakeld voor meldingen. Hopelijk bedoelen ze daar ook mee dat ik niks meer op m`n profiel krijg.

En net nu ik het wil testen, is er geen actie op de pagina. Laughing

Oh sorry wist niet dat het dan helemaal anders was! Embarassed
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush ma 13 aug 2012 - 19:24

Ja dat is echt zuur. Want het is nog steeds niet goed Facebook pagina meldingen uitschakelen 394967.

Ik vraag degene die me uitgenodigd heeft zo meteen wel.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: