Facebook pagina meldingen uitschakelen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Facebook pagina meldingen uitschakelen
Sinds vandaag ben ik mede beheerder van de Facebook pagina van m`n werk. Links staat nu de pagina van m`n werk onder 'pagina`s en advertenties'. Prima, het is voor m`n werk en de acties op de pagina erg handig. Maar nu heb ik een probleem.
Bij iedere vind ik leuk op de pagina of wat dan ook krijg ik een melding en zo denk ik steeds dat ik een melding heb gekregen op m`n eigen foto`s of status. Ik kan gewoon nergens vinden waar ik specifiek de meldingen van die pagina uit kan zetten. M`n privé meldingen wil ik wel behouden.
Heeft iemand toevallig ook een zakelijke pagina in beheer en kan je me helpen? Ik begin echt gek te worden. Iederen 3 minuten staat er een (1) of een (2) en ga ik vol verwachting kijken. Is het weer een 'like' op de werkpagina.
Bij iedere vind ik leuk op de pagina of wat dan ook krijg ik een melding en zo denk ik steeds dat ik een melding heb gekregen op m`n eigen foto`s of status. Ik kan gewoon nergens vinden waar ik specifiek de meldingen van die pagina uit kan zetten. M`n privé meldingen wil ik wel behouden.
Heeft iemand toevallig ook een zakelijke pagina in beheer en kan je me helpen? Ik begin echt gek te worden. Iederen 3 minuten staat er een (1) of een (2) en ga ik vol verwachting kijken. Is het weer een 'like' op de werkpagina.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Facebook pagina meldingen uitschakelen
Als je op die pagina zit, en dan bovenaan, onder alle fotos van de mensen die dus aangemeld zijn op die pagina, heb je die balk met "over de groep" "evenementen" etc, en daar staat rechts 'Meldingen', en dan kan je dat uitvinken.
Sorry als m'n uitleg beetje vaag is, ben nogal gaar van de moeheid:P
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, dat is als bezoeker haha. Als beheer heb je dat helemaal anders. Het gaat ook niet via 'accountinstellingen' waar je dat normaal ook kan doen bij pagina`s die je leuk vindt.AngelNyn schreef:Als je op die pagina zit, en dan bovenaan, onder alle fotos van de mensen die dus aangemeld zijn op die pagina, heb je die balk met "over de groep" "evenementen" etc, en daar staat rechts 'Meldingen', en dan kan je dat uitvinken.
Maar ik heb nu ergens als beheerder m`n e-mailadres uitgeschakeld voor meldingen. Hopelijk bedoelen ze daar ook mee dat ik niks meer op m`n profiel krijg.
En net nu ik het wil testen, is er geen actie op de pagina.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja, dat is als bezoeker haha. Als beheer heb je dat helemaal anders. Het gaat ook niet via 'accountinstellingen' waar je dat normaal ook kan doen bij pagina`s die je leuk vindt.AngelNyn schreef:Als je op die pagina zit, en dan bovenaan, onder alle fotos van de mensen die dus aangemeld zijn op die pagina, heb je die balk met "over de groep" "evenementen" etc, en daar staat rechts 'Meldingen', en dan kan je dat uitvinken.
Maar ik heb nu ergens als beheerder m`n e-mailadres uitgeschakeld voor meldingen. Hopelijk bedoelen ze daar ook mee dat ik niks meer op m`n profiel krijg.
En net nu ik het wil testen, is er geen actie op de pagina.
Oh sorry wist niet dat het dan helemaal anders was!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat is echt zuur. Want het is nog steeds niet goed .
Ik vraag degene die me uitgenodigd heeft zo meteen wel.
Ik vraag degene die me uitgenodigd heeft zo meteen wel.
Rush- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Facebook: meldingen
» Facebook pagina aanmaken meerdere namen
» Facebook pagina instellen alleen voor vrienden?
» Vage meldingen op deze site
» Ook even hier, wie krijgt deze meldingen ook?
» Facebook pagina aanmaken meerdere namen
» Facebook pagina instellen alleen voor vrienden?
» Vage meldingen op deze site
» Ook even hier, wie krijgt deze meldingen ook?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: