Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar koop je een peuterkamer?

+6
Printje
Linda
Susan
Darius
Annie24
Teddyaapje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Waar koop je een peuterkamer? Empty Waar koop je een peuterkamer?

Bericht  Teddyaapje ma 13 aug 2012 - 8:18

T. slaapt vannacht voor het eerst in een 1 persoonsbed na zijn activiteit gisteravond. We hebben het oude bed van mijn vriend even geleend van mn schoonouders maar we willen dus een nieuwe kamer voor hem kopen. We willen een goede, degelijke, niet te veel aan mode gerelateerde kamer kopen. Hier moet hij mee vooruit kunnen tot hij een 2persoonsbed wil (en dat duurt nog wel even hoop ik Very Happy).

Iemand tips?
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar koop je een peuterkamer? Empty Re: Waar koop je een peuterkamer?

Bericht  Annie24 ma 13 aug 2012 - 8:20

Ik kreeg net de folder van de Leenbakker en zag daar leuke kamertjes in staan!

Ligt er natuurliijk ook aan wat je uit wil geven. Bij de Leenbakker/Ikea e.d. ben je minder kwijt van een kinderkamer bij de Babydump en dure beddenwinkels/babywinkels
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Darius ma 13 aug 2012 - 8:20

Tja.....Ikea? smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Susan ma 13 aug 2012 - 8:21

Wij hebben niet echt specifiek een peuterkamer gekocht, gewoon wat accessoires, een leuke muurschildering, wat platen aan de muur. Bij Yrsa net zo, zij krijgt dan een groot bed, we gaan het hoekje waar haar huidige bed nu staat wel veranderen, want dat is nu een sterrenhemel en ze slaapt dan niet meer in die hoek, dus dat wordt gewoon iets leuks op de muur. Verder krijgt ze misschien nog wel een kastje, maar dat hebben we al.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Linda ma 13 aug 2012 - 8:21

Ik zag in de karwei folder leuke kamertjes staan. Wij gaan van de week even kijken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Printje ma 13 aug 2012 - 8:23

Wij hebben hem bij van Asten gekocht in Tilburg, een speciale baby-en kinderwinkel.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Annemie ma 13 aug 2012 - 8:28

Wij hebben de slaapkamer Stijn van Leenbakker,was laatst in de aanbieding. Wij hebben de eiken wit gekrijt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:36

Annemie schreef:Wij hebben de slaapkamer Stijn van Leenbakker,was laatst in de aanbieding. Wij hebben de eiken wit gekrijt.

Die lijkt me ook erg leuk (alleen in folder gezien). Alleen mijn man is anti Leen Bakker dus dat gaat 'm niet worden

Verder vind ik van die steigerhout kamertjes erg leuk! Maar wel heel duur

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:45

Razz_ schreef:
Annemie schreef:Wij hebben de slaapkamer Stijn van Leenbakker,was laatst in de aanbieding. Wij hebben de eiken wit gekrijt.

Die lijkt me ook erg leuk (alleen in folder gezien). Alleen mijn man is anti Leen Bakker dus dat gaat 'm niet worden

Haha dan is hij niet de enige! Wink

Kamertjes die in de karweifolder staan zijn inderdaad errug leuk!

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje ma 13 aug 2012 - 8:46

We willen de kamer niet bij Leenbakker of Ikea halen. Omdat hij er waarschijnlijk (hopelijk) minimaal 15 jaar mee vooruit moet willen we graag wat degelijker spul en willen we er best wat meer geld aan uitgeven. Bij van Asten kunnen we idd eens gaan kijken, al ligt dat hier niet langs de deur (dik uur rijden). Gaan we onderweg nog even aan bij babypark. Denk dat we ook eens een timmerman vragen wat t gaat kosten als hij iets voor ons maakt...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:50

Wij hebben van LifeTime destijds een 1-persoons bed gekocht. Inmiddels deze uitgebreid tot stapelbed.

Hele goede, stevige kwaliteit, best prijzig, maar je kunt er alle kanten mee op. Het is heel tijdloos.

Gast
Gast

Bericht  Darius ma 13 aug 2012 - 8:54

Teddyaapje schreef:We willen de kamer niet bij Leenbakker of Ikea halen. Omdat hij er waarschijnlijk (hopelijk) minimaal 15 jaar mee vooruit moet willen we graag wat degelijker spul en willen we er best wat meer geld aan uitgeven. Bij van Asten kunnen we idd eens gaan kijken, al ligt dat hier niet langs de deur (dik uur rijden). Gaan we onderweg nog even aan bij babypark. Denk dat we ook eens een timmerman vragen wat t gaat kosten als hij iets voor ons maakt...

Zelf vind ik de kwaliteit van de meeste Ikea producten wel goed, het is niet zo dat het binnen een jaar kapot gaat ofzo. Als ik 1000 euro te besteden had, kocht ik liever twee keer nieuwe meubels, en dan wat goedkoper, dan dat ik 15 jaar tegen hetzelfde moet aankijken. Als T syraks naar de brugklas gaat, heeft hij misschien wel een hele andere smaak qua meubels.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012

Bericht  Teddyaapje ma 13 aug 2012 - 8:54

Die stijn van Leenbakker is idd erg leuk! Maar vind de kwaliteit daar niet echt geweldig. Hebben daar een tijdje terug al eens gekeken toen we voor iets anders gingen.

Wij Ik...mijn vriend maakt t allemaal niet uit...willen waarschijnlijk (strakke) witte, of heel lichte steigerhouten meubels. De muren worden waarschijnlijk wat donkerder (heb wat ik mn hoofd maar kan het nergens vinden...heb ik weer).

@ susan: Hij krijgt ook geen echte peuterkamer, hij ligt nu gewoon in een 1 persoonsbed en dat ging meteen goed (hoop niet dat ik te vroeg juich..we moeten nog een hele nacht). Ik ben dus meer naar 'tienerkamers' aant kijken. Hij krijgt trouwens een hele nieuwe kamer, de babykamer laten we zo voor een hopelijk 2e baby.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Teddyaapje ma 13 aug 2012 - 8:57

Darius schreef:
Teddyaapje schreef:We willen de kamer niet bij Leenbakker of Ikea halen. Omdat hij er waarschijnlijk (hopelijk) minimaal 15 jaar mee vooruit moet willen we graag wat degelijker spul en willen we er best wat meer geld aan uitgeven. Bij van Asten kunnen we idd eens gaan kijken, al ligt dat hier niet langs de deur (dik uur rijden). Gaan we onderweg nog even aan bij babypark. Denk dat we ook eens een timmerman vragen wat t gaat kosten als hij iets voor ons maakt...

Zelf vind ik de kwaliteit van de meeste Ikea producten wel goed, het is niet zo dat het binnen een jaar kapot gaat ofzo. Als ik 1000 euro te besteden had, kocht ik liever twee keer nieuwe meubels, en dan wat goedkoper, dan dat ik 15 jaar tegen hetzelfde moet aankijken. Als T syraks naar de brugklas gaat, heeft hij misschien wel een hele andere smaak qua meubels.

Ikea gaat idd nog wel maar daar vind ik het niet zo mooi...heb wat in mn hoofd wat ik er niet uitkrijg Neutral Ivm smaak willen we ook tijdloze meubels waar je alle kanten mee op kan. Al zijn jongens daar in het algemeen makkelijker in dan meiden.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:02

Teddyaapje schreef:
Darius schreef:

Ikea gaat idd nog wel maar daar vind ik het niet zo mooi...heb wat in mn hoofd wat ik er niet uitkrijg Neutral Ivm smaak willen we ook tijdloze meubels waar je alle kanten mee op kan. Al zijn jongens daar in het algemeen makkelijker in dan meiden.

Kijk ff op LifeTime, daar kun je echt heel veel kanten mee op, zowel in opstelling als in kleuren.

Gast
Gast

Bericht  Annemie ma 13 aug 2012 - 9:36

Wij hebben al 8 jaar beneden alle meubelsvan Leenbakker, niks mis mee,is allemaal nog net nieuw. Bed hebben we nog niet gehad,dus we zullen het zien.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363

Bericht  Wennes ma 13 aug 2012 - 14:03

_MamaRosa_ schreef:Wij hebben van LifeTime destijds een 1-persoons bed gekocht. Inmiddels deze uitgebreid tot stapelbed.

Hele goede, stevige kwaliteit, best prijzig, maar je kunt er alle kanten mee op. Het is heel tijdloos.

+1
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455

Bericht  Liadan ma 13 aug 2012 - 17:50

Printje schreef:Wij hebben hem bij van Asten gekocht in Tilburg, een speciale baby-en kinderwinkel.
Daar hebben wij het peuterbed gekocht. De kasten hebben we bij Ikea gehaald.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Pandora ma 13 aug 2012 - 20:32

Wij zijn momenteel bezig om een nieuwe kamer voor F. te maken en ik vond dat Leenbakker echt heel leuk spul heeft! Wij hebben uiteindelijk besoten om mijn oude bed wit te verven en we hebben er een bijpassende kast bijgezocht, deze hebben we bij Ikea gevonden.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: