Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nioxin

Ga naar beneden

Nioxin  Empty Nioxin

Bericht  SuzieQ ma 13 aug 2012 - 5:35

Toen ik heel erg veel haaruitval had, werd mij de shampoo en conditioner van Nioxin geadviseerd. Ik kon het nergens vinden, en kon het alleen via internet bestellen. Dat heb ik toen niet gedaan, omdat het best duur is en ik het dan graag van tevoren wel even wil ruiken. Nu zag ik vandaag bij de Brainwash kapper een poster hangen met Nioxin producten erop.
Ik ben nu erg zuinig op het haar wat ik nog heb, dus wil het toch wel graag een keer proberen. Iemand ervaring met de haarproducten van Nioxin?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nioxin  Empty Re: Nioxin

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:06

ik moest ff 3x nadenken toen ik de naam zag, want er gingen wel wat belletje rinkelen.. ;-)

Maar ja, ik heb er ervaring mee! Mijn kapster gebruikte dit altijd in de salon. Inmiddels is ze over op een ander, soortgelijk merk. Het ruikt naar menthol en ik had er altijd een heel prettige ervaring mee. Maar als je je haar hebt ingesmeerd met de conditioner, moet je nog bijvoorbeeld je vagina schoon maken met je handen ofzo, want dat brandt als de neten (idem dito als je na het gebruiken van de conditioner je handen afspoelt en daarna in je ogen gaat wijven.. AUW!).

Ik vond het altijd fijn spul, maar kocht het zelden. Vond het te duur daarvoor.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

Permissies van dit forum: