Sterrenregen
+5
Mermaid
Lenster
_Nina
Jeanette
SoGood
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sterrenregen
Aangezien er vanavond/vannacht veel vallende sterren te zien zouden zijn heb ik al een tijdje in de kou staan staren naar een heldere lucht vol stilstaande sterren.. Hebben jullie nog gekeken en toevallig wel wat spectakel gezien?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Re: Sterrenregen
Ik heb mijn wensen alvast gedaan. Ze vallen volgens het weer niet in het noorden van Nederland. Maar wensen kan nooit kwaad.
Gast- Gast
Ik wil een wens down, ik wil een wens doen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Officieel moet je een ster zien vallen, dan een wens doen in gedachten en als de ster op aarde is neergedaald, dan komt de wens uit.
Ik heb enkel de pecht gehad dat het continu bijna landende vliegtuigen waren. Maar dat zie je niet zo goed in het donker.
Ik heb enkel de pecht gehad dat het continu bijna landende vliegtuigen waren. Maar dat zie je niet zo goed in het donker.
Gast- Gast
Whahahaha Maura!
Nou misschien schiet er dan net eentje vlug langs!
Nou misschien schiet er dan net eentje vlug langs!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb er gisteren eentje gezien! Samen met mijn vriend, vanuit het bed. Hebben de gordijnen speciaal hierom open gelaten De komende dagen zijn ze ook nog te zien, maar wel per dag steeds minder. Volgens mij is morgen om 19:00 het hoogtepunt, maarja, dan is het licht
Lig nu wederom uit bed de hemel af te speuren, maar helaas nog niets. Dacht wel een vage te zien toen ik vanavond toen het nét donker was, naar huis liep.
Lig nu wederom uit bed de hemel af te speuren, maar helaas nog niets. Dacht wel een vage te zien toen ik vanavond toen het nét donker was, naar huis liep.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Maura schreef:Ik heb mijn wensen alvast gedaan. Ze vallen volgens het weer niet in het noorden van Nederland. Maar wensen kan nooit kwaad.
Ik heb in Emmen gekeken en heb er toch een stuk of 12 gezien hoor! Was mooi!
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
2 jaar geleden heb ik het wel gezien, op Malta toen nog. Juist de avond erna heb ik veel meer sterren zien vallen dan op de dag die eigenlijk het hoogtepunt zou moeten zijn.
Nu wist ik het niet, ik ga er op letten vanavond of er nog iets is.
En Maura, nu heb ik dat liedje in mijn hoofd. "Can't we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting stars, I could really use a wish right now"
Nu wist ik het niet, ik ga er op letten vanavond of er nog iets is.
En Maura, nu heb ik dat liedje in mijn hoofd. "Can't we pretend that airplanes in the nightsky are like shooting stars, I could really use a wish right now"
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben gisteren naar een festival geweest in Leeuwarden, en op de terug weg (rond een uur of 12 's nachts) heb ik 2 vallende sterren gezien in de auto. Was erg mooi om te zien.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik had gister avonddienst en op weg naar huis nog wel gekeken maar niks gezien helaas.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Oh, de Perseiden natuurlijk! Ik kijk daar altijd zo graag naar bij ons huisje in Frankrijk (waar we toch wel vaak zijn half augustus), lekker weinig lichtvervuiling enzo.. Zit nu in Kaapstad, geen idee waar ter wereld het te zien was geweest.. =(
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Mijn vriend en ik zijn gisteravond, na het lezen van dit topic, met een wijntje op het dakterras gaan zitten om vallende sterren te kijken. Heel romantisch en inderdaad een aantal vallende sterren gezien.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lenster schreef:Maura schreef:Ik heb mijn wensen alvast gedaan. Ze vallen volgens het weer niet in het noorden van Nederland. Maar wensen kan nooit kwaad.
Balen, mezelf weer twaalf wensen door de neus geboord. Ik ben, denk ik, te vroeg gaan slapen.
Gast- Gast
Maura schreef:Lenster schreef:Maura schreef:Ik heb mijn wensen alvast gedaan. Ze vallen volgens het weer niet in het noorden van Nederland. Maar wensen kan nooit kwaad.
Balen, mezelf weer twaalf wensen door de neus geboord. Ik ben, denk ik, te vroeg gaan slapen.
Dit was inderdaad om een uur of 2/3. Maar wel wel erg mooi hoor!
En afgelopen nacht waren ze er ook weer, heb alleen niet gekeken.
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: