Galaxy S plus en whats app.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Galaxy S plus en whats app.
Weet iemand hoe je op de Galaxy S plus je laatst gezien kan veranderen op de whats app? Ik word er niet goed van dat mensen zeggen 'waarom stuur je niks terug, want je hebt hem wel gekeken'. Soms heb ik geen tijd om gelijk wat terug te sturen, of wil ik er eerst even over denken, dus ik wil dat graag uit zetten. Ik kan alleen niet vinden of dat kan.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Galaxy S plus en whats app.
Ik heb dezelfde telefoon en ik wil dat ook graag uitschakelen. Ik heb het nog steeds niet kunnen vinden, dus ik volg dit topic ook even.
Hier heb jij geen drol aan Japje.
Hier heb jij geen drol aan Japje.
Gast- Gast
ik volg ook wil graag uitzetten als dat mogelijk is
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Dat heb ik al geprobeerd, maar geavanceerd staat er niet bij.
Japie- Kletskop
WA updaten. Anders kan het nog niet. Is een nieuwe optie.Japie schreef:Dat heb ik al geprobeerd, maar geavanceerd staat er niet bij.
Gast- Gast
Forumster schreef:WA updaten. Anders kan het nog niet. Is een nieuwe optie.Japie schreef:Dat heb ik al geprobeerd, maar geavanceerd staat er niet bij.
Ik kreeg van de week een bericht dat ik hem kon updaten en heb dat gedaan, maar het staat er nog niet. Of moet ik hem opnieuw in de market kopen?
Japie- Kletskop
Ik heb 'm ook al geupdate enzo, maar daar ligt het niet aan..
Gast- Gast
Ik heb dezelfde telefoon en zie het ook niet staan. Andere optie: zeg gewoon tegen die mensen dat je reageert wanneer je wil en dat ze niet zo opdringerig moeten doen.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:Ik heb dezelfde telefoon en zie het ook niet staan. Andere optie: zeg gewoon tegen die mensen dat je reageert wanneer je wil en dat ze niet zo opdringerig moeten doen.
Dan zeg ik ook hoor. Als ze erover beginnen zeg ik dat ik niet gelijk tijd heb om wat terug te sturen. Ik vind het voor mezelf alleen fijn om dat uit te zetten.
Japie- Kletskop
Dijn82 schreef:Ik heb dezelfde telefoon en zie het ook niet staan. Andere optie: zeg gewoon tegen die mensen dat je reageert wanneer je wil en dat ze niet zo opdringerig moeten doen.
Inderdaad!
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Soortgelijke onderwerpen
» Samsung galaxy SIII mini of de Samsung galaxy SII plus(2013)
» whats app
» whats app
» storing whats app?
» Whats app betalen na een jaar?
» whats app
» whats app
» storing whats app?
» Whats app betalen na een jaar?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: