Dr. Organic.
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dr. Organic.
Wie gebruikt hier producten van? Ben je er tevreden over?
Thxz!
Thxz!
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Dr. Organic.
Ik gebruik een aantal producten van de olijf zijn voor mijn lichaam, ben er erg tevreden over.
Als aftersun gebruik ik een Aloë Vera gel met een heel hoog percentage. Erg lekker en mijn huid hersteld er echt van.
Ik heb snel een geirriteerde huid en eczeem maar hiermee nergens last van.
Als aftersun gebruik ik een Aloë Vera gel met een heel hoog percentage. Erg lekker en mijn huid hersteld er echt van.
Ik heb snel een geirriteerde huid en eczeem maar hiermee nergens last van.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Dankjewel voor je antwoord. De aloë Vera gel heb ik in de kast staan. Maar mooi dat je over de andere producten ook te spreken bent. Ik heb ook een gevoelige huid en snel een allergische reactie. Ik heb nu den crème gekocht dus hopelijk kan ik deze voor een langere tijd gebruiken.
Wel fijn dat het biologisch is etc.
Wel fijn dat het biologisch is etc.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie, waar je ook naar kan kijken zijn producten zonder alcohol, parfum en in sommige gevallen, zeep (bijvoorbeeld bij facewash).
Zo heeft The Body Shop een lijn met aloë vera, die vrij is van bovenstaande dingen. Ook Himalaya Herbals heeft zo'n lijn, waar ik ook erg over te spreken ben.
Zo heeft The Body Shop een lijn met aloë vera, die vrij is van bovenstaande dingen. Ook Himalaya Herbals heeft zo'n lijn, waar ik ook erg over te spreken ben.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: