Wilkinson scheermesjes
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wilkinson scheermesjes
Sinds korte tijd heb ik een Wilkinson scheermes en sindsdien kan ik me niet zonder frustraties scheren. Telkens als mijn scheermes een beetje een gekke bocht moet maken (achterkant van de benen bijvoorbeeld, dan nog voornamelijk bij de bovenbenen) valt het mesje van de 'houder'!
Pas toen het de eerste keer gebeurde bedacht ik me dat ik dat ook altijd had bij het Wilkinson scheermes van mijn vriend. Ligt dus niet aan mijn exemplaar, waar ik ook al meerdere mesjes in geprobeerd heb. Volgens mij kan ik gewoon niet met die dingen omgaan. Ik heb al geprobeerd op verschillende manieren te scheren, dacht dat ik misschien te hard drukte. Maar ook als ik vrijwel geen druk zet schiet het mesje er af. Ik let er ook bewust op waar ik mijn vingers plaats, ik druk niet op het 'knopje' om het mesje van de houder te kunnen halen.
Hebben anderen er ook last van? En wat zou ik fout kunnen doen, waardoor het er steeds af schiet?
Kan natuurlijk een andere halen, maar ik heb nog een hele lading mesjes liggen en zo goedkoop zijn ze niet, dat vind ik dan weer zonde.
Pas toen het de eerste keer gebeurde bedacht ik me dat ik dat ook altijd had bij het Wilkinson scheermes van mijn vriend. Ligt dus niet aan mijn exemplaar, waar ik ook al meerdere mesjes in geprobeerd heb. Volgens mij kan ik gewoon niet met die dingen omgaan. Ik heb al geprobeerd op verschillende manieren te scheren, dacht dat ik misschien te hard drukte. Maar ook als ik vrijwel geen druk zet schiet het mesje er af. Ik let er ook bewust op waar ik mijn vingers plaats, ik druk niet op het 'knopje' om het mesje van de houder te kunnen halen.
Hebben anderen er ook last van? En wat zou ik fout kunnen doen, waardoor het er steeds af schiet?
Kan natuurlijk een andere halen, maar ik heb nog een hele lading mesjes liggen en zo goedkoop zijn ze niet, dat vind ik dan weer zonde.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Wilkinson scheermesjes
Ik heb geen idee, ik heb namelijk het houdertje van een Venus met een Gilette herenscheermesje erop.
Gast- Gast
Ik had vroeger altijd het scheermes van wilkinson waarbij je alleen de mesjes moest vernieuwen. Ik heb me in allerlei rare bochten gewringd met dat ding en is er misschien 2x in al die jaren afgevallen.. zou het dus niet weten.
Ik gebruik nu trouwens de wegwerpmesjes van wilkinson, zijn precies hetzelfde maar leek mij hygiënischer. Daarbij kan het mesje nog steeds 'draaien' maar het zit wel echt vast. Misschien dat dat wat voor je is.
Ik gebruik nu trouwens de wegwerpmesjes van wilkinson, zijn precies hetzelfde maar leek mij hygiënischer. Daarbij kan het mesje nog steeds 'draaien' maar het zit wel echt vast. Misschien dat dat wat voor je is.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Goh, ik vraag me echt af hoe gek ik dan doe met die mesjes Vanochtend 10x gevallen, bij twee benen.
Misschien kan ik wel een tweede scheermes kopen, voor de moeilijke stukjes. Dan hoef ik deze niet meteen weg te gooien (heb nog 10 mesjes liggen) maar hoef ik me ook niet zo te ergeren.
Misschien kan ik wel een tweede scheermes kopen, voor de moeilijke stukjes. Dan hoef ik deze niet meteen weg te gooien (heb nog 10 mesjes liggen) maar hoef ik me ook niet zo te ergeren.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
hahaha Goed idee, koop gewoon een pakje wegwerp van wilkinson om het te proberenEffie_O schreef:Goh, ik vraag me echt af hoe gek ik dan doe met die mesjes Vanochtend 10x gevallen, bij twee benen.
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Geen idee, gebruik zelf een Venus van Gilette en die vallen er nooit af..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: