Dit is HET nieuwe drankje!
+10
Caramba
Caulfield
Annemoontje
Jerry
Mermaid
Lenthe
Niekske
Marin
SparklingEyes
Caribbeanlover
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Dit is HET nieuwe drankje!
Nou het lijkt mij echt niks, het is licht bitter en als ik ergens een hekel aan heb dan is het bitter.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Dit is HET nieuwe drankje!
Stofzuiger schreef:Gefeliciteerd!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Dat is toch al super oud?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Wat doe jij eigenlijk de hele dag? Daar ben ik echt oprecht benieuwd naar.
Gast- Gast
Marin schreef:Dat is toch al super oud?
Klopt, maar nu is het blijkbaar hip.
Caribbeanlover- Ratel
Ik heb dit in Wenen vaker gedronken, een maand geleden. Het is helemaal niet bitter, zoet juist! Ik vond het erg lekker.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zeg lichtbitter dat las ik ergens. Oh nee op FB las ik dat het bitterzoet is dus wel een vorm van bitter. Lijkt net op oranjebitter als ik het zo zie. Smaakt het ook een beetje zo? Oranjebitter is niet zo geliefd onder de jonge mensen dacht ik en als dit erop lijkt vind ik dat wel apart gezien veel jonge mensen het nu ontdekken.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Marin schreef:Dat is toch al super oud?
Klopt, maar nu is het blijkbaar hip.
Bij mij in de buurt is het volgende drankje heel hip:
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Caribbeanlover schreef:Ik zeg lichtbitter dat las ik ergens. Oh nee op FB las ik dat het bitterzoet is dus wel een vorm van bitter. Lijkt net op oranjebitter als ik het zo zie. Smaakt het ook een beetje zo? Oranjebitter is niet zo geliefd onder de jonge mensen dacht ik en als dit erop lijkt vind ik dat wel apart gezien veel jonge mensen het nu ontdekken.
Ja dat is inderdaad best apart dat men dat nu pas ontdekt. Hoe zou dat zo gekomen zijn? Kun jij er meer over vinden?
Gast- Gast
Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg lichtbitter dat las ik ergens. Oh nee op FB las ik dat het bitterzoet is dus wel een vorm van bitter. Lijkt net op oranjebitter als ik het zo zie. Smaakt het ook een beetje zo? Oranjebitter is niet zo geliefd onder de jonge mensen dacht ik en als dit erop lijkt vind ik dat wel apart gezien veel jonge mensen het nu ontdekken.
Ja dat is inderdaad best apart dat men dat nu pas ontdekt. Hoe zou dat zo gekomen zijn? Kun jij er meer over vinden?
OT: heb er nog nooit van gehoord.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg lichtbitter dat las ik ergens. Oh nee op FB las ik dat het bitterzoet is dus wel een vorm van bitter. Lijkt net op oranjebitter als ik het zo zie. Smaakt het ook een beetje zo? Oranjebitter is niet zo geliefd onder de jonge mensen dacht ik en als dit erop lijkt vind ik dat wel apart gezien veel jonge mensen het nu ontdekken.
Hoezo? Gewoon ff googlen ;) . Ik heb het ook maar ergens gelezen.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ik zeg lichtbitter dat las ik ergens. Oh nee op FB las ik dat het bitterzoet is dus wel een vorm van bitter. Lijkt net op oranjebitter als ik het zo zie. Smaakt het ook een beetje zo? Oranjebitter is niet zo geliefd onder de jonge mensen dacht ik en als dit erop lijkt vind ik dat wel apart gezien veel jonge mensen het nu ontdekken.
Je plaatste een foto van aperol spritz, dat is dus aperol gemengd met prosecco en spuitwater. Dát heb ik gedronken en het is zoet, de likeur puur weet ik niet, maar ik denk toch overwegend zoet (aangezien de mix zoet is en prosecco en spuitwater niet echt)
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Bleh geef mij maar dat Grolschje wat ik voorbij zag komen.
Lekker biertje
Gast- Gast
Niekske schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg lichtbitter dat las ik ergens. Oh nee op FB las ik dat het bitterzoet is dus wel een vorm van bitter. Lijkt net op oranjebitter als ik het zo zie. Smaakt het ook een beetje zo? Oranjebitter is niet zo geliefd onder de jonge mensen dacht ik en als dit erop lijkt vind ik dat wel apart gezien veel jonge mensen het nu ontdekken.
Je plaatste een foto van aperol spritz, dat is dus aperol gemengd met prosecco en spuitwater. Dát heb ik gedronken en het is zoet, de likeur puur weet ik niet, maar ik denk toch overwegend zoet (aangezien de mix zoet is en prosecco en spuitwater niet echt)
Zoals ik zei staat op FB dat het bitterzoet is. Er staat '' een heerlijke zomerse mix van bitterzoete Aperol, prosecco, bruiswater en een schijfje sinaasappel''.
Caribbeanlover- Ratel
http://www.eetcafedepoort.nl/fles-bieren-2/aperol/
Caribbeanlover- Ratel
En alles wat op FB staat is waar!Caribbeanlover schreef:Niekske schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg lichtbitter dat las ik ergens. Oh nee op FB las ik dat het bitterzoet is dus wel een vorm van bitter. Lijkt net op oranjebitter als ik het zo zie. Smaakt het ook een beetje zo? Oranjebitter is niet zo geliefd onder de jonge mensen dacht ik en als dit erop lijkt vind ik dat wel apart gezien veel jonge mensen het nu ontdekken.
Zoals ik zei staat op FB dat het bitterzoet is. Er staat '' een heerlijke zomerse mix van bitterzoete Aperol, prosecco, bruiswater en een schijfje sinaasappel''.
Gast- Gast
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Zero schreef:
Bleh geef mij maar dat Grolschje wat ik voorbij zag komen.
Lekker biertje
Helemaal mee eens!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Stofzuiger schreef:En alles wat op FB staat is waar! :cheering:Caribbeanlover schreef:Niekske schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg lichtbitter dat las ik ergens. Oh nee op FB las ik dat het bitterzoet is dus wel een vorm van bitter. Lijkt net op oranjebitter als ik het zo zie. Smaakt het ook een beetje zo? Oranjebitter is niet zo geliefd onder de jonge mensen dacht ik en als dit erop lijkt vind ik dat wel apart gezien veel jonge mensen het nu ontdekken.
Zucht :roll: . Aperol Nederland zei dat, ik neem het ook maar over. Neem aan dat ze niet liegen.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Stofzuiger schreef:En alles wat op FB staat is waar!Caribbeanlover schreef:Niekske schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg lichtbitter dat las ik ergens. Oh nee op FB las ik dat het bitterzoet is dus wel een vorm van bitter. Lijkt net op oranjebitter als ik het zo zie. Smaakt het ook een beetje zo? Oranjebitter is niet zo geliefd onder de jonge mensen dacht ik en als dit erop lijkt vind ik dat wel apart gezien veel jonge mensen het nu ontdekken.
Zucht . Aperol Nederland zei dat, ik neem het ook maar over. Neem aan dat ze niet liegen.
Gast- Gast
Neem van mij aan dat je niks aan moet nemen wat op internet staat.Caribbeanlover schreef:Stofzuiger schreef:En alles wat op FB staat is waar!Caribbeanlover schreef:Niekske schreef:Caribbeanlover schreef:Ik zeg lichtbitter dat las ik ergens. Oh nee op FB las ik dat het bitterzoet is dus wel een vorm van bitter. Lijkt net op oranjebitter als ik het zo zie. Smaakt het ook een beetje zo? Oranjebitter is niet zo geliefd onder de jonge mensen dacht ik en als dit erop lijkt vind ik dat wel apart gezien veel jonge mensen het nu ontdekken.
Zucht . Aperol Nederland zei dat, ik neem het ook maar over. Neem aan dat ze niet liegen.
Ik stel voor dat iemand mij zo'n fles brengt en ik vervolgens dronken de feiten hier kan publiceren.
Wit brood wat zogenaamd bruin is zitten houtvezels in, dat prijzen ze ook als gezond op de officiele website van de producent.
Gast- Gast
Ik heb het hier in de koelkast staan en het is erg lekker. En, jawel, licht bitter. Erg licht hoor, voornamelijk zoet. Het lijkt een beetje op Campari,en ook wel enigszins op Crodino.
Caulfield- Fluisteraar
- Aantal berichten : 123
Punten : 130
Registratiedatum : 01-03-12
Toen de eerste lentedag van dit jaar zich voordeed, heeft EditieNL het gelijk aan de man gebracht. Persoonlijk lijkt het me niets.
Gast- Gast
Caulfield schreef:Ik heb het hier in de koelkast staan en het is erg lekker. En, jawel, licht bitter. Erg licht hoor, voornamelijk zoet. Het lijkt een beetje op Campari,en ook wel enigszins op Crodino.
Dank je dus ik heb gelijk wat dat bitter betreft.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» De nieuwe nr 1 van de top 40?
» Nieuwe take me out
» Nieuwe tv..
» Nieuwe naam, nieuwe avatar