Cadeau 1e verjaardag
+5
mauwmauw
Pien
peach
Happydobby
yes1984
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cadeau 1e verjaardag
Wat hebben jullie je kindje op zijn / haar 1e verjaardag gegeven. Of wat zijn jullie van plan te geven. Foto of link zou leuk zijn!
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Re: Cadeau 1e verjaardag
Wij hadden een loopauto. Deze
Laatst aangepast door Happydobby op ma 6 aug 2012 - 4:02; in totaal 1 keer bewerkt
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
little people
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Wij hebben haar overstelpt met cadeau´s....
Ze kreeg een hobbelpaard, poppenwagen, kleertjes voor haar pop en kleertjes voor haar zelf!
Hier een foto van wat ze op de 25ste gehad heeft. Het weekend daarna hebben we ook nog visite gehad en heeft ze nog meer gekregen.
Ze kreeg een hobbelpaard, poppenwagen, kleertjes voor haar pop en kleertjes voor haar zelf!
Hier een foto van wat ze op de 25ste gehad heeft. Het weekend daarna hebben we ook nog visite gehad en heeft ze nog meer gekregen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
hier heeft hij voor zijn verjaardag de toet toet auto garage gekregen,wat hij voor zijn 2e verjaardag krijgt heb ik echt nog geen idee van.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Y. Werd in in nov 2011 1 en hebben haar een slee kado gedaan. Van mijn ouders kreeg ze oa een woezel en pip stoel; nog steeds een succes!
En een paar weken erna hebben we een babywalker gekocht ook nu nog een succes al gaat hy binnenkort naar zolder, ze ramt nu met het rennen overal tegen aan ;-)
En een paar weken erna hebben we een babywalker gekocht ook nu nog een succes al gaat hy binnenkort naar zolder, ze ramt nu met het rennen overal tegen aan ;-)
Gast- Gast
H. heeft voor haar eerste verjaardag onder andere een loopkar gehad.
Verder heeft ze Little People gehad, veel Hello Kitty Duplo, een buggy, leesboeken, cadeaubonnen, kleding, speelgoed voor in de zandbak en in de douche etc etc.
Verder heeft ze Little People gehad, veel Hello Kitty Duplo, een buggy, leesboeken, cadeaubonnen, kleding, speelgoed voor in de zandbak en in de douche etc etc.
Gast- Gast
Ezra een houten fornuisje plus keukenspulletjes, Yrsa een huis van Little People en ze kreeg toen ook samen met Ezra het keukentje van Ikea met nog meer keukenspulletjes.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
D wordt over 1,5 week 1 jaar en krijgt van ons een multi activiteitenkubus. Van mijn schoonfamilie een little people speelgarage, van mijn familie de vervolg auto stoel en van onze vriendengroep de little people boerderij. Voor de rest weten we het nog niet, maar dit zijn de gerichte verzoeken die we gedaan hebben qua speelgoed. D heeft namelijk ook al veel gehad van mijn schoonmoeder omdat ze steeds wat nieuws erbij haalt haha.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Y. kreeg van ons de Toet Toet garage. Verder van visite nog duplo, puzzels, boekjes, stoffen kinderstoeltje en vooral cadeaubonnen. Hij maakte het toch nog niet bewust mee en snapte niet eens wat hij met de cadeau's moest doen (papier eraf halen) Hij is van januari en daarvoor had hij ook al cadeau's gehad met kerst/sint. Vond het dus wel genoeg
Voor zijn 2e verjaardag krijgt hij van ons het Ikea keukentje, van mijn ouders een fietsje en mijn schoonmoeder+vriend zullen zelf wel weer iets verzinnen
Voor zijn 2e verjaardag krijgt hij van ons het Ikea keukentje, van mijn ouders een fietsje en mijn schoonmoeder+vriend zullen zelf wel weer iets verzinnen
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Een zandbak, de grote dierentuin van duplo en een bedelarmbandje met 1 bedel waar ik elk jaar op haar verjaardag een nieuw bedeltje voor ga kopen...
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Cadeau 1e verjaardag
» Cadeau eerste verjaardag.
» Cadeau verjaardag vriend
» Cadeau tweede verjaardag
» 'Nuttig' cadeau eerste verjaardag
» Cadeau eerste verjaardag.
» Cadeau verjaardag vriend