Is dit suf?
+10
Beachgirl
Jeanette
Ibbeltje
Caribbeanlover
TukTuk
Gympie
Raindrop
Cheesegirl
Bazinga
Elliot
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Is dit suf?
Ik zag gister de finale van badminton bij de olympische spelen. Ik heb vroeger ook een jaar op badminton gezeten en nu ik het weer zag leek het me best leuk om weer te beginnen.. Maar is het niet een hele suffe sport? Ik ben zo bang dat ik straks tussen de 50 plussers sta..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Re: Is dit suf?
Ik vind 't leuk
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Nee is niet suf! Ik heb het vroeger ook echt jaren gedaan en als ik het dan weer zo zie mis ik het echt onwijs.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind het ook leuk, zou het zelf ook wel willen gaan doen.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind dat niet suf hoor! En je kan ook kijken of er lessen in groepsverband zijn die in een categorie van jouw leeftijd zitten?
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik zou gewoon eens kijken bij de plaatselijke badmintonvereniging! Toen ik een paar jaar geleden er mee wilde beginnen was de leeftijd heel wisselend, mensen van mijn leeftijd, maar ook mensen van 30/40. Vond het erg leuk, alleen moest ik na een paar weken er mee stoppen omdat de belasting voor mijn nek te groot was.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Caroline. schreef:Ik zag gister de finale van badminton bij de olympische spelen. Ik heb vroeger ook een jaar op badminton gezeten en nu ik het weer zag leek het me best leuk om weer te beginnen.. Maar is het niet een hele suffe sport? Ik ben zo bang dat ik straks tussen de 50 plussers sta..
Waarom vraag je aan ons of het suf is? Dat kan je toch het beste zelf beslissen? Je hebt het al een gespeeld dus. Ik vind het niet suf, heb het zelf ook 1 jr gedaan totdat ik werd gepest en niet meer wilde. Had het naar me zin, maar door toe doen van anderen wilde ik weg.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Als je het leuk vind is er niks sufs aan vind ik. Ik vind het ook leuk om te doen overigens. Al is het dan maar gewoon zo en niet echt als een sport.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het niet suf hoor! Gewoon doen als je het leuk vind!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Heb t jaren gespeeld en dan inderdaad op de manier zoals er op de spelen gespeeld wordt.
Dus niet op de camping manier...
Bij ons is de vereniging helaas niet zo leuk anders had ik het nu nog steeds gedaan.
Dus niet op de camping manier...
Bij ons is de vereniging helaas niet zo leuk anders had ik het nu nog steeds gedaan.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik vind het wel een beetje suf. Maar niet de sport op zich. Het zijn vaak een beetje suffe types die het spelen. Maar als jij het leuk vindt en er is een leuke vereniging dan moet je dat toch gewoon doen? Boeie wat iedereen er van vindt. Ik heb ook jaren in een fanfare gezeten haha!
Mijn vader heeft trouwens jaren gespeeld. Zat zelfs in het Nederlands team haha.
Mijn vader heeft trouwens jaren gespeeld. Zat zelfs in het Nederlands team haha.
Gast- Gast
Oftewel Caroline en mij zou je suf kunnen vinden.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
PB... Fanfare?.. Wat ehm.. Was je rol? De trombone?
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Valt wel mee. Ik ken alleen wel 50+ers die dit doen en geen jongere mensen. Als jij het leuk vindt, gewoon doen!
Gast- Gast
Ik heb hier in het dorp dus al een tijdje bij de plaatselijke vereniging gespeeld en toen zat ik natuurlijk tussen de jonge kinderen (ik was toen 11 ofzo). Naar mijn idee zaten er toen alleen 'oude' mensen op, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik toen zelf zo klein was, dan vind je iedereen boven de 20 al oud haha. Ik ga gewoon eens een kijkje nemen bij de plaatselijke vereniging
Trouwens pb, ik speel ook in het orkest hier in het dorp haha. Maar verder ben ik heel hip hoor!
Trouwens pb, ik speel ook in het orkest hier in het dorp haha. Maar verder ben ik heel hip hoor!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Je kan toch eerst oriënteren voor je je aanmeldt? Mocht de vereniging je niet zo aanspreken om wat voor reden dan ook, dan kun je ook overwegen om een sport te kiezen die er een beetje op lijkt, zoals tennis. Maar ik zou eerst gaan kijken, misschien valt het wel reuze mee en zitten er zat mensen van jouw leeftijd op.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het niet suf!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Haha ik speel saxofoon. Dus dat deed ik. Maar al jaren niet meer.
Ik zou iedereen toch suf kunnen vinden cbl. Of je nou badminton speelt of niet . Maar dat ligt dus niet perse aan het badmintonnen.
Ik zou iedereen toch suf kunnen vinden cbl. Of je nou badminton speelt of niet . Maar dat ligt dus niet perse aan het badmintonnen.
Gast- Gast
Leuk toch! Er zijn vast ook wel teams te vinden met mensen van jouw leeftijd.
Gast- Gast
Bij de badmintonvereniging bij mij in de buurt spelen juist ook wat jongere mensen en misschien kun je wel met een stel vriendinnen gaan? Vind het ook geen suffe sport trouwens. Ik vind iets niet snel suf en mensen die roepen dat iets suf is, vind ik meestal wel een beetje flauw. Wat maakt het uit, als je het maar leuk vind toch?
Gast- Gast
Het suffe beeld komt naar mijn idee vooral door de camping-badminton, dat iedereen opeens dus 'suf' een shuttletje op zijn gemak gaat overslaan.
Zelf heb ik vroeger jaren gebadmintond, en dat gaat er toch een stuk heftiger aan toe, vooral toen we competitie gingen spelen.
Helaas ben ik rond mn 18e gestopt, ging de studententijd in, werd qua spel te sterk voor de junioren. En bij senioren sloot ik qua leeftijd niet echt aan, die waren meer 30/35+.
Zelf heb ik vroeger jaren gebadmintond, en dat gaat er toch een stuk heftiger aan toe, vooral toen we competitie gingen spelen.
Helaas ben ik rond mn 18e gestopt, ging de studententijd in, werd qua spel te sterk voor de junioren. En bij senioren sloot ik qua leeftijd niet echt aan, die waren meer 30/35+.
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Badminton is nou de enige sport waar ik ooit serieus over nadacht om mee te beginnen, haha. Maar ook mij heeft het idee dat het alleen gedaan werd door kinderen of juist 40+ers me toen tegengehouden. Heb nooit gecheckt of dat werkelijk zo was dus ik zou gewoon eens kijken bij een vereniging! Wat de rest van de wereld ervan vindt, suf of niet, maakt toch niets uit als je het leuk vind?
Gast- Gast
Lijkt mij best leuk om te gaan doen! Ik deed het vroeger altijd op de camping (zoals iedere andere Nederlander volgens mij :p) Ik vond het echt leuk altijd. Boeie als het suf lijkt voor andere toch? Ik heb jaren op korfbal gezeten en veel mensen vinden dat ook echt stom.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind de sport zelf wel een beetje suf eerlijk gezegd Een vriend van mij die speelde het, en die is ook suf, misschien dat ik daardoor dat beeld heb Maar als jij het leuk vindt, moet je dat lekker gaan doen toch?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: