Ik wil!
+52
Poubelle
RYW
Gympie
luenca
Jasmina
RioolSpook
Jeanette
Mari
Merai
Niekske
TukTuk
lyke
Esperanza
Beachgirl
Ibbeltje
Rovine
girli
SoGood
ExpressoB
Davinia
SparklingEyes
_Lacey_
Caro
Lynn_
Parel
loura
Curious
Rush
Mermaid
Angela_1986
Benthe
Mida4you
Shy
Elliot
Silver
Tiana
Lady4
Shisha
Sugarfall
Dora
Bazinga
Arwyn
Oasis
Twellie
Blond
Printje
Caroow
Lejow
Fayebella
Stuiterbal
M@niek
nijntje4
56 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ik wil!
Ik heb mijn haar laten knippen maar mijn vriend vindt het echt niet mooi het is nu op schouderlengte en hij vindt het echt veel te kort...Zelda schreef:Ik wil een heel stuk van mijn haar af! Het komt nu het midden van mijn rug en ik wil het ongeveer op schouderlengte, iets langer. Gelukkig ga ik morgenvroeg naar de kapper. Ik word doodziek van mijn haarlengte nu. En ik ga het morgen ook chocoladebruin verven
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik heb mijn haar laten knippen maar mijn vriend vindt het echt niet mooi het is nu op schouderlengte en hij vindt het echt veel te kort...Zelda schreef:Ik wil een heel stuk van mijn haar af! Het komt nu het midden van mijn rug en ik wil het ongeveer op schouderlengte, iets langer. Gelukkig ga ik morgenvroeg naar de kapper. Ik word doodziek van mijn haarlengte nu. En ik ga het morgen ook chocoladebruin verven
Is het niet gewoon omdat hij even moet wennen? Heb je een foto? Wat vind je er zelf van?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vind het zelf ook wel kort maar opzich wel leuk. Hij vindt de lengte 'vreselijk' en daardoor ga ik het zelf ook minder leuk vinden.....Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ik heb mijn haar laten knippen maar mijn vriend vindt het echt niet mooi het is nu op schouderlengte en hij vindt het echt veel te kort...Zelda schreef:Ik wil een heel stuk van mijn haar af! Het komt nu het midden van mijn rug en ik wil het ongeveer op schouderlengte, iets langer. Gelukkig ga ik morgenvroeg naar de kapper. Ik word doodziek van mijn haarlengte nu. En ik ga het morgen ook chocoladebruin verven
Is het niet gewoon omdat hij even moet wennen? Heb je een foto? Wat vind je er zelf van?
Ik wist wel van te voren dat hij die lengte niet mooi vond, maar naïef genoeg dacht ik dat hij het bij mij wel mooi zou vinden pfff wat is dit een domper zeg..
Gast- Gast
Zelda, mannen vinden alles te kort. Het liefst moet het lang en blond zijn (bij wijze van spreken). Vaak moeten ze gewoon wennen.
Gast- Gast
Heb je een foto? Ik ben wel benieuwd!
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Heel eerlijk? Ik durf nu echt geen foto meer te maken, bang dat meer mensen het niet mooi vinden, en dan durf ik helemaal de deur niet meer uit. Ik ben gewoon echt super onzeker nu.
Gast- Gast
Zelda schreef:Heel eerlijk? Ik durf nu echt geen foto meer te maken, bang dat meer mensen het niet mooi vinden, en dan durf ik helemaal de deur niet meer uit. Ik ben gewoon echt super onzeker nu.
Maar misschien vinden wij het juist echt wel mooi. Je hoeft niet natuurlijk . Maar misschien helpt het je juist als wij het wel mooi vinden.
He, als je je echt zo onzeker er bij voelt, hoe zit het als je het vast doet? Voelt dat beter?
Gympie- Kletskop
Zelda, misschien is het juist wel goed om een foto te maken dan? Ik denk namelijk echt niet dat het lelijk is! Wel jammer dat je vriend zo duidelijk laat merken dat hij het niks vindt en dat jij je daardoor onzeker gaat voelen!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb mijn haar nu ook vast, no way dat ik het voorlopig los ga dragen....aan de ene kant vind ik dat erg jammer, want ik heb mijn haar juist laten knippen om het los te dragen.Gympie schreef:Zelda schreef:Heel eerlijk? Ik durf nu echt geen foto meer te maken, bang dat meer mensen het niet mooi vinden, en dan durf ik helemaal de deur niet meer uit. Ik ben gewoon echt super onzeker nu.
Maar misschien vinden wij het juist echt wel mooi. Je hoeft niet natuurlijk . Maar misschien helpt het je juist als wij het wel mooi vinden.
He, als je je echt zo onzeker er bij voelt, hoe zit het als je het vast doet? Voelt dat beter?
Msschien komt er straks nog wel een foto, als ik me iets beter voel, heb net keihard zitten huilen haha.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik vind het zelf ook wel kort maar opzich wel leuk. Hij vindt de lengte 'vreselijk' en daardoor ga ik het zelf ook minder leuk vinden.....Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ik heb mijn haar laten knippen maar mijn vriend vindt het echt niet mooi het is nu op schouderlengte en hij vindt het echt veel te kort...Zelda schreef:Ik wil een heel stuk van mijn haar af! Het komt nu het midden van mijn rug en ik wil het ongeveer op schouderlengte, iets langer. Gelukkig ga ik morgenvroeg naar de kapper. Ik word doodziek van mijn haarlengte nu. En ik ga het morgen ook chocoladebruin verven
Ik wist wel van te voren dat hij die lengte niet mooi vond, maar naïef genoeg dacht ik dat hij het bij mij wel mooi zou vinden pfff wat is dit een domper zeg..
Goh, lekker tactvol ook van hem. Als je het niet mooi vindt kan je dat ook een stuk aardiger zeggen a la 'ik vond de lengte vroeger mooier' ofzo...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Hij heeft het woord 'vreselijk' 1 keer laten vallen, voor de rest zei hij ' minder mooi'.
Gast- Gast
Dat komt dan toch op hetzelfde neer en is toch net zo min leuk om te horen.
Ahhh, jouw vriend mag wel even sorry zeggen! Niet leuk dat je nu moet huilen.
Gympie- Kletskop
Zelda schreef:Ik heb mijn haar nu ook vast, no way dat ik het voorlopig los ga dragen....aan de ene kant vind ik dat erg jammer, want ik heb mijn haar juist laten knippen om het los te dragen.Gympie schreef:Zelda schreef:Heel eerlijk? Ik durf nu echt geen foto meer te maken, bang dat meer mensen het niet mooi vinden, en dan durf ik helemaal de deur niet meer uit. Ik ben gewoon echt super onzeker nu.
Msschien komt er straks nog wel een foto, als ik me iets beter voel, heb net keihard zitten huilen haha.
Oh heb je moeten huilen schat? Het is gewoon wennen als je een heel stuk er af hebt. Misschien vind hij het later wel mooier. En als jij het wel mooi vind moet je je daar aan vast houden. Ook al snap ik het heel goed als je partner je haar niet mooi vind of minder mooi.
..Een foto zien van Zelda's nieuwe kapsel, ik denk dat het je wel mooi staat
..Een vriend
..Een dag meer werken
..
..Een vriend
..Een dag meer werken
..
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik ga me even opnieuw opmaken en daarna een poging wagen om een foto te plaatsen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ga me even opnieuw opmaken en daarna een poging wagen om een foto te plaatsen.
RYW schreef:Zelda schreef:Ik vind het zelf ook wel kort maar opzich wel leuk. Hij vindt de lengte 'vreselijk' en daardoor ga ik het zelf ook minder leuk vinden.....Ibbeltje schreef:Zelda schreef:Ik heb mijn haar laten knippen maar mijn vriend vindt het echt niet mooi het is nu op schouderlengte en hij vindt het echt veel te kort...Zelda schreef:Ik wil een heel stuk van mijn haar af! Het komt nu het midden van mijn rug en ik wil het ongeveer op schouderlengte, iets langer. Gelukkig ga ik morgenvroeg naar de kapper. Ik word doodziek van mijn haarlengte nu. En ik ga het morgen ook chocoladebruin verven
Goh, lekker tactvol ook van hem. Als je het niet mooi vindt kan je dat ook een stuk aardiger zeggen a la 'ik vond de lengte vroeger mooier' ofzo...
Nou inderdaad. Tuurlijk kan het zijn dat hij het minder mooi vindt, maar op het zo te brengen waardoor jij je nu ook rot voelt vind ik erg onaardig. Het is ook niet dat er je nog iets aan kan veranderen. En het staat je ongetwijfeld hartstikke mooi, dus showen Zelda!
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik wil een foto zien Zelda ik kan me echt niet voorstellen dat het vreselijk is ! Met jou knap hoofd staat alles
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Ik heb het net met de stijltang gestijld en ik vind het al wat mooier
De foto's zijn nu aan het uploaden.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik heb het net met de stijltang gestijld en ik vind het al wat mooier
Ben benieuwd !!!
Stuiterbal- Kletskop
Zo was het eerst: (net uit de douche )
*
Zo is het nu:
*
*
Zo is het nu:
*
Laatst aangepast door Zelda op za 11 aug 2012 - 0:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Staat je hartstikke leuk Zelda. Je haar ziet er nu ook mooier en gezonder uit.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
Ik zie niet eraan wat er vreselijk aan moet zijn ik vind het juist leuk !
Totaal geen reden om onzeker te zijn !
En mannen hebben altijd wat te zeiken als hun vrouw haar haren korter knipt. Niks van aantrekken chick het staat je harstikke goed !
Totaal geen reden om onzeker te zijn !
En mannen hebben altijd wat te zeiken als hun vrouw haar haren korter knipt. Niks van aantrekken chick het staat je harstikke goed !
Stuiterbal- Kletskop
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: