Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zijn jullie aan het doen?

+55
Sophiee
Shopelle
Champagne
Stuiterbal
Rush
Zwerver
Beachgirl
Japie
Julia
Tiana
Blair
Mamsie
Flippin' Bitch
Caribbeanlover
Elliot
Rouxxxe
Sushi
Joli86
girli
SoGood
Romee
Jeanette
Mermaid
Suus
Error
Lady4
mo-lola
Shisha
Angela_1986
M@niek
Twellie
Parisienne
nijntje4
Blond
Raindrop
Mida4you
Zonnetje
Annemoontje
Rovine
rapa nui
Linnie1985
RioolSpook
Ibbeltje
ExpressoB
Arwyn
Carra
LDJ
Bazinga
May
Kaboutertje
Oasis
vlinder-19
Filoria
Sarah1985
luisa
59 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  SoGood zo 5 aug 2012 - 5:05

Caribbeanlover schreef:
Sogood schreef:
Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:Momenteel ben ik muziek aan het luisteren op de laptop en hoor ik af en toe gelach van de televisie.

En jullie?

Me aan het vervelen en voor de zoveelste keer aan het zoeken naar een vakantie ondanks dat ik weet dat de prijzen NOG STEEDS niet gezakt zijn!Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 1371890812

Bij ons stegen de prijzen juist hoe langer we wachtten.

Ja dat zeg ik hiermee toch ook. Wink

Ik maak hieruit op dat je wacht tot de prijzen zullen zakken terwijl ik de ervaring heb dat hoe langer je wacht, hoe duurder de reizen worden.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 5:11

Ik wacht totdat ze zakken idd, want we willen niet teveel betalen natuurlijk. Heb al meerdere keren meegemaakt dat naartmate wij gingen de reis goedkoper werd en dat was balen!

Ach er blijft voldoende over hoor, maar diegene die me leuk lijken dalen niet vandaar. Volgens Travelgurly kan ik het beste wachten en dan 2 of 3 wkn van te voren boeken. Zij denkt dat je dan voor verre bestemmingen leuke prijzen hebt. Zo niet, jammer dan!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Mamsie zo 5 aug 2012 - 5:16

Niet veel, beetje laptoppen en verder een beetje opruimen.
Wel heb ik net een kinderfilmpje, waar ik als kind in heb gespeeld, online gevonden en die heb ik net zitten kijken met de jongste.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 5:22

Leuk. Was je ook in beeld?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Mamsie zo 5 aug 2012 - 5:22

Caribbeanlover schreef:Leuk. Was je ook in beeld?

ja haha ik speelde de hoofdrol.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 5:27

Waarom ben je daar nooit in verder gegaan? Was die film ooit op tv en hoe oud was je toen? Nou maak je me nieuwsgierig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Mermaid zo 5 aug 2012 - 5:29

Caribbeanlover schreef:Ik wacht totdat ze zakken idd, want we willen niet teveel betalen natuurlijk. Heb al meerdere keren meegemaakt dat naartmate wij gingen de reis goedkoper werd en dat was balen!

Ach er blijft voldoende over hoor, maar diegene die me leuk lijken dalen niet vandaar. Volgens Travelgurly kan ik het beste wachten en dan 2 of 3 wkn van te voren boeken. Zij denkt dat je dan voor verre bestemmingen leuke prijzen hebt. Zo niet, jammer dan!

wij hebben onze vakantie idd ook pas 2 weken van te voren geboekt. Het was dan wel geen hele verre reis maar wel een stuk goedkoper zo kort van te voren. Plus dat we op maandagochtend ook goedkoper uit waren met boeken dan op zondagmiddag.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Mamsie zo 5 aug 2012 - 5:33

Caribbeanlover schreef:Waarom ben je daar nooit in verder gegaan? Was die film ooit op tv en hoe oud was je toen? Nou maak je me nieuwsgierig.

Ik ben er wel een beetje in verder gegaan. Na de film heb ik nog in Musicals gespeeld en nog wat andere kleine dingen. Ook ben ik naar een middelbare school gegaan met een muzische afdeling. Maar omdat er eigenlijk geen werk etc in te krijgen is heb ik het niet doorgezet. Maar wie weet komt er nog eens wat op mijn pad.

Ik was 10 en ja de film is meedere keren op tv geweest. Bij de VPRO en Kindernet etc. Ook was hij genomineerd voor een gouden kalf. Roef Ragas en Freek de Jonge spelen er ook in. Was echt heel leuk!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 5:43

Dus je kan ook aardig zingen?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Caribbeanlover zo 5 aug 2012 - 5:45

Mermaid schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik wacht totdat ze zakken idd, want we willen niet teveel betalen natuurlijk. Heb al meerdere keren meegemaakt dat naartmate wij gingen de reis goedkoper werd en dat was balen!

Ach er blijft voldoende over hoor, maar diegene die me leuk lijken dalen niet vandaar. Volgens Travelgurly kan ik het beste wachten en dan 2 of 3 wkn van te voren boeken. Zij denkt dat je dan voor verre bestemmingen leuke prijzen hebt. Zo niet, jammer dan!

wij hebben onze vakantie idd ook pas 2 weken van te voren geboekt. Het was dan wel geen hele verre reis maar wel een stuk goedkoper zo kort van te voren. Plus dat we op maandagochtend ook goedkoper uit waren met boeken dan op zondagmiddag.

Da's apart zeg, misschien komt dat omdat op een zondag meer mensen de tijd ervoor hebben. Wij hadden het ooit een keer meegemaakt dat er een moeder met tienerzoon waren die dezelfde periode als ons er waren en het geboekt hadden als last minute. Toen zijn hun prijs noemde baalde ik best wel, want het scheelde best veel.Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 1371890812

Ik had wel iets gezien wat exact de prijs had van ons budget, maar ik vind het niks. Ook was er iets naar Zanzibar ongeveer 200 euro boven ons budget, maar ik zag op foto's dat de salades in dat hotel ongekoeld op tafel stonden. Niet echt fris en dus is de kans groot dat je dan aan de race gaat. Gekoeld eten zeker in een warm land is zo belangrijk.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 5 aug 2012 - 7:31; in totaal 2 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Mamsie zo 5 aug 2012 - 5:57

Caribbeanlover schreef:Dus je kan ook aardig zingen?

Ik kan een aardig nootje kraaien Wink
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Blair zo 5 aug 2012 - 7:30

In de hoek van de bank gekropen met leesvoer. Het begint hier nu pas te onweren en regenen, terwijl dat gister al zou beginnen, dus ik ga lekker luieren op de bank.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Tiana zo 5 aug 2012 - 7:34

Ik zit op de bank met mijn laptop en ben te lui om licht aan te doen, de afstandsbediening te pakken om de tv aan te doen en te lui om drinken te pakken. nerd
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Julia zo 5 aug 2012 - 7:42

Ik zit lekker lui languit op de bank met 1 oog naar gooische vrouwen te kijken en een beetje te laptoppen. Kreeg net zelfs een beetje zin in de winter, lekker koud en dan de kaarsjes aan enz.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 9:30

Ik lig al de hele dag op de bank. Voel me absoluut niet lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Japie zo 5 aug 2012 - 9:34

Ik zit op de bank met de laptop op schoot Gooische vrouwen te kijken.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 9:36

Ik ben de OS aan het kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Oasis zo 5 aug 2012 - 9:39

Multi tasken: vacatures zoeken en ondertussen Investigation Discovery kijken.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Beachgirl zo 5 aug 2012 - 9:45

Ik ben net terug van een kort maar krachtig rondje hardlopen en zit nu op de bank met een bak kwark.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 10:41

Beachgirl_24 schreef:Ik ben net terug van een kort maar krachtig rondje hardlopen en zit nu op de bank met een bak kwark.

Goed bezig! Ik moet ook weer echt gaan hardlopen. Zit nu op de bank met een glas rode wijn, Kill Bill 2 voor de 20e keer te kijken, vind het echt een geweldige film.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Zwerver zo 5 aug 2012 - 12:26

Ik heb net met mijn broer American Pie the reunion gekeken. Hang nu op de bank muziek te luisteren en af en toe tv kijken. Luieren dus!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Elliot zo 5 aug 2012 - 18:46

Ik zit in de bus op weg naar mijn werk. Ben m'n oordopjes vergeten dus ik verveel me een beetje.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Jeanette zo 5 aug 2012 - 20:28

Ik kom net terug van mijn werk. Ben nu aan het ontbijten.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Rush zo 5 aug 2012 - 20:31

Wachten totdat poes bevalt! I love you
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Tiana zo 5 aug 2012 - 20:54

Ik ben wakker aan het worden.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zijn jullie aan het doen?  - Pagina 5 Empty Re: Wat zijn jullie aan het doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum