Laatst gekocht topic!
+74
Shisha
Queen
Dennenappel
TGR
flower
ExpressoB
SnowWhite
Sarah1985
Novalee
Jasmina
GeKKiE
Merai
Zora
studiebol
M-G
Lejow
Caresses
Muppetje
Pomodori
Rovine
Flippin' Bitch
Tyrael
Plien84
Cheesegirl
VeryCherry
Zwoesj
Jezzie
Roza
Atelier Madame
Maria
claudiaveronique
ButterflyEffect
Diesel
M_as
Sterre
Phileine
Janelie
Middleme
Sneeuwvlok
kippiee
Frappuccino
applestar
loura
Serena
ThinkPink
smurfie
Tazz
Cow
Penélope
Polly
TNMN
Raindrop
girli
Bliss
Japie
aniet
Lynn_
xxDila
minoessepoes
Suus
Jeanette
Arwyn
Pien
Pannetoet
River
Diese
NerdChic
Lieke128
Mamsie
Blond
Prosecco
Zwerver
smooch
Lady4
78 plaatsers
Pagina 12 van 19
Pagina 12 van 19 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19
Re: Laatst gekocht topic!
Jammer dat ze dat rokje niet in het blauw bij de Action hebben, volgende keer dat ik bij de H&M bestel, die er dan maar even bij gooien, haha.
Mijn nieuwste dingetjes:
Maar ik draag ze niet omgeslagen
Een blauw shirtje van Dutchypuppy waar ik geen afbeelding van kan vinden
We hadden alleen andere dingetjes onderop liggen
Mijn nieuwste dingetjes:
Maar ik draag ze niet omgeslagen
Een blauw shirtje van Dutchypuppy waar ik geen afbeelding van kan vinden
We hadden alleen andere dingetjes onderop liggen
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Alex, dat jurkje heb ik ook! Ik vind het een mooi jurkje, staat leuk.
Gast- Gast
Wat heb jij mooie slanke benen Isabella! Die rokjes zijn een echte hype aan het worden hier, haha! Jij bent er mee begonnen.
June, ik zal je aanbod in gedachten houden! Kijk morgen of zaterdag eerst zelf wel even bij de FRS.
Auxo, Tess Gerritsen schrijft geweldig!
June, ik zal je aanbod in gedachten houden! Kijk morgen of zaterdag eerst zelf wel even bij de FRS.
Auxo, Tess Gerritsen schrijft geweldig!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Wat heb jij mooie slanke benen Isabella! Die rokjes zijn een echte hype aan het worden hier, haha! Jij bent er mee begonnen.
Dat is een foto die ze via Google gevonden heeft
Gast- Gast
Inderdaad, dat zijn meisjes van 13/14/15 jaar die dat postenBirgit schreef:Lady4 schreef:Wat heb jij mooie slanke benen Isabella! Die rokjes zijn een echte hype aan het worden hier, haha! Jij bent er mee begonnen.
Komt van girlscene.nl af namelijk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Lady4 schreef:Jen_ schreef:Lady4 schreef:Bij de Action zijn ze 0,99 per dvd. Maar daar heb ik tot nu toe alleen Joey en Ross gezien.June schreef:
Alleen Joey en Phoebe niet, die had ik al (gekregen een keer). Ik heb ze niet nodig, want ik heb alle afleveringen toch al, maar alleen Joey en Phoebe in mijn kast is zo zinloos en ze waren nu maar 2,50 dus heb ik de andere vier ook maar gekocht
Wat ís dat dahaaaan?
DAT IS THE BEST OF...!!! Met andere woorden: Joey, Ross, Rachel, Monica, Chandler en Phoebe hebben allemaal een eigen dvd met hun beste afleveringen erop. JIJ SNAP?? Ik heb de complete serie op dvd, maar dit is gewoon leuk voor de heb.
Ja ik snap! Oh wat leuk zeg! Dan wil ik die van Ross
Gast- Gast
Ooooh..wc-eend schreef:Inderdaad, dat zijn meisjes van 13/14/15 jaar die dat postenBirgit schreef:Lady4 schreef:Wat heb jij mooie slanke benen Isabella! Die rokjes zijn een echte hype aan het worden hier, haha! Jij bent er mee begonnen.
Komt van girlscene.nl af namelijk
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Nobucta schreef:
Lijkt me wel een leuk spelletje voor tussendoor.
Het is ook zeker een leuk spelletje! Lekker simpel, maar wel verslavend....
Pomodori- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11
Ik heb ook de rokjes van action gekocht. Ze waren net aan het bijvullen toen ik de winkel in kwam.
Gast- Gast
Auxo schreef:Megara, ik vind jouw avatar echt zó gaaf!
Haha, dankjewel! Ben er zelf ook erg blij mee. Leuke vondst!
Gast- Gast
Heb net online bij Esprit voor mezelf 2 jurkjes en voor mijn man 2 blousjes gekocht
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Pomodori schreef:Nobucta schreef:
Lijkt me wel een leuk spelletje voor tussendoor.
Het is ook zeker een leuk spelletje! Lekker simpel, maar wel verslavend....
Ow geweldig spel! Ik heb hem een tijd geleden helemaal mogen uitspelen via HP games. Ik hoop op een vervolg!
Gast- Gast
Jaaa, ik heb vandaag eindelijk eens lekker geshopt. Niet heeelll veel gekocht, maar wel wat leuke dingen:
Hm en verder kan ik geen plaatjes vinden. Nog een gebreid jurkje bij Zara in de sale en bij Six een ring en 3 paar oorbellen. Ik was er een hoop kwijt, dus ik moest mijn voorraad weer eens aanvullen .
Verder heb ik Chloé geroken, en ik ben een beetje verkocht. Alleen weet ik niet meer of ik de EDP of EDT heb getest. Het was die met het lichtere strikje, en er stonden er twee, maar nu blijken er 3 soorten te zijn met 3 kleuren strikjes. Argh! Mijn vriend vliegt naar Barcelona, en ik wil vragen of 'ie m voor me mee wil nemen maar dan moet ik eerst weten welke. Wie heeft hem? Is de EDT er van ook al vrij sterk?
Hm en verder kan ik geen plaatjes vinden. Nog een gebreid jurkje bij Zara in de sale en bij Six een ring en 3 paar oorbellen. Ik was er een hoop kwijt, dus ik moest mijn voorraad weer eens aanvullen .
Verder heb ik Chloé geroken, en ik ben een beetje verkocht. Alleen weet ik niet meer of ik de EDP of EDT heb getest. Het was die met het lichtere strikje, en er stonden er twee, maar nu blijken er 3 soorten te zijn met 3 kleuren strikjes. Argh! Mijn vriend vliegt naar Barcelona, en ik wil vragen of 'ie m voor me mee wil nemen maar dan moet ik eerst weten welke. Wie heeft hem? Is de EDT er van ook al vrij sterk?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Als laatste heb ik trouwens gekocht;
-2 notitieblokjes
-2 mega pennen
-2 paar oorbellen
-2 setjes make-up
-2 hawaislingers
Dit alles bij de action, voor twee vriendinnetjes van mij die voor lange tijd weggaan.
Verder nog twee rokjes voor mijn mam en zus en wat boodschapjes.
-2 notitieblokjes
-2 mega pennen
-2 paar oorbellen
-2 setjes make-up
-2 hawaislingers
Dit alles bij de action, voor twee vriendinnetjes van mij die voor lange tijd weggaan.
Verder nog twee rokjes voor mijn mam en zus en wat boodschapjes.
Gast- Gast
Gaat hard met die action rokjes! Lag alleen nog zwart en bruin.. Maar had hier gelezen dat er meer kleuren waren?
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Gaat hard met die action rokjes! Lag alleen nog zwart en bruin.. Maar had hier gelezen dat er meer kleuren waren?
Alleen grijs. Bij de H&M hebben ze wel meer kleuren.
Gast- Gast
Oh dan waren die kleuren bij de h&m.. Moet ik morgen vroeg maar even kijken of ze de shop weer bij gevuld is..ZachtCookie schreef:Dolcis_ schreef:Gaat hard met die action rokjes! Lag alleen nog zwart en bruin.. Maar had hier gelezen dat er meer kleuren waren?
Alleen grijs. Bij de H&M hebben ze wel meer kleuren.
Gast- Gast
Pagina 12 van 19 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht topic #254305
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic!
» Nieuwe laatst gekocht topic
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic!