Laatst gekocht topic!
+74
Shisha
Queen
Dennenappel
TGR
flower
ExpressoB
SnowWhite
Sarah1985
Novalee
Jasmina
GeKKiE
Merai
Zora
studiebol
M-G
Lejow
Caresses
Muppetje
Pomodori
Rovine
Flippin' Bitch
Tyrael
Plien84
Cheesegirl
VeryCherry
Zwoesj
Jezzie
Roza
Atelier Madame
Maria
claudiaveronique
ButterflyEffect
Diesel
M_as
Sterre
Phileine
Janelie
Middleme
Sneeuwvlok
kippiee
Frappuccino
applestar
loura
Serena
ThinkPink
smurfie
Tazz
Cow
Penélope
Polly
TNMN
Raindrop
girli
Bliss
Japie
aniet
Lynn_
xxDila
minoessepoes
Suus
Jeanette
Arwyn
Pien
Pannetoet
River
Diese
NerdChic
Lieke128
Mamsie
Blond
Prosecco
Zwerver
smooch
Lady4
78 plaatsers
Pagina 8 van 19
Pagina 8 van 19 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19
Re: Laatst gekocht topic!
Nog 2 Rokjes, zwart en grijs. Nog 3 paar oorbellen en een notitie boekjes.
Oja, ook nog pumps met studs.
Bij de action allemaal
Bij de action allemaal
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wc-eend schreef:Nog 2 Rokjes, zwart en grijs. Nog 3 paar oorbellen en een notitie boekjes.
Bij de action allemaal
Ik heb ook staan twijfelen bij de pumps. Hoe lopen ze? En heb je een aan foto misschien?
Gast- Gast
Isabella schreef:Wc-eend & Zacht cookie, jullie zijn stom
Nee hoor.. Die-hards wil ik het noemen. :geek:
Gast- Gast
Alleen Joey en Phoebe niet, die had ik al (gekregen een keer). Ik heb ze niet nodig, want ik heb alle afleveringen toch al, maar alleen Joey en Phoebe in mijn kast is zo zinloos en ze waren nu maar 2,50 dus heb ik de andere vier ook maar gekocht
Mijn oude camera maakte geen scherpe foto's meer en aangezien ik over ruim een maand naar Londen ga, heb ik toch wel een camera nodig.. (ik wilde graag een spiegelreflex, maar daar heb ik geen geld voor ).
Met deze ben ik nu ook heeeel blij
Gast- Gast
Ik was vandaag in de stad helemaal niet op zoek naar nieuwe kleding ofzo, maar toen zat ik bij de hema wat te eten en door het foldertje te bladeren...toen zag in dit vest en deze bloes, die kon ik toen niet laten hangen :-) zocht al zo lang naar zo'n soort vest!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
June schreef:
Alleen Joey en Phoebe niet, die had ik al (gekregen een keer). Ik heb ze niet nodig, want ik heb alle afleveringen toch al, maar alleen Joey en Phoebe in mijn kast is zo zinloos en ze waren nu maar 2,50 dus heb ik de andere vier ook maar gekocht
Mijn oude camera maakte geen scherpe foto's meer en aangezien ik over ruim een maand naar Londen ga, heb ik toch wel een camera nodig.. (ik wilde graag een spiegelreflex, maar daar heb ik geen geld voor ).
Met deze ben ik nu ook heeeel blij
Wat is dat precies van Friends June?
Gast- Gast
Wat leuk June, Hoelang verblijf je in Londen? Ik ga vrijdag heen tot zondag! Haha
Zwerver- Ratel
Ik ga morgen ook nog ff naar Action, voor de rokjes.. Wil nog een zwarte en misschien een bruine, daar twijfel ik een beetje over.
Heb je er inmiddels al éen Isabella?
Heb je er inmiddels al éen Isabella?
Gast- Gast
Als er iemand nog een rokje wil, ik wil best de moeite nemen om er een te halen en te versturen!
Zwerver- Ratel
Deze boekenkast. Maar nu zit ik op de site van Ikea om dit plaatje te zoeken, kom ik erachter dat ze hem in nog 2 kleuren hebben, en die vind ik eigenlijk mooier... Maar heb niet zo'n zin om weer terug te gaan... Zucht
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
wc-eend schreef:Als er iemand nog een rokje wil, ik wil best de moeite nemen om er een te halen en te versturen!
Jaaa ik ik ik in maat S.
Gast- Gast
wc-eend schreef:Als er iemand nog een rokje wil, ik wil best de moeite nemen om er een te halen en te versturen!
Is de voorraad in de winkels weer aangevuld? Hier hing voor het weekend bijna niets meer.
Gast- Gast
Welke kleur? dan kijk ik morgem meteen even voor jeMama_van2 schreef:wc-eend schreef:Als er iemand nog een rokje wil, ik wil best de moeite nemen om er een te halen en te versturen!
Jaaa ik ik ik in maat S.
Hier waren nog super veel rokjes!
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Welke kleur? dan kijk ik morgem meteen even voor jeMama_van2 schreef:wc-eend schreef:Als er iemand nog een rokje wil, ik wil best de moeite nemen om er een te halen en te versturen!
Jaaa ik ik ik in maat S.
Hier waren nog super veel rokjes!
Wat super van je, ik kan niet zomaar weg dus erg fijn dat je even voor me wil kijken. Welke kleuren zijn er allemaal ? Vallen de rokjes groot of klein ? Ik heb normaal maat 34/36.
Gast- Gast
Megara schreef:wc-eend schreef:Als er iemand nog een rokje wil, ik wil best de moeite nemen om er een te halen en te versturen!
Is de voorraad in de winkels weer aangevuld? Hier hing voor het weekend bijna niets meer.
Action krijgt dagelijks nieuwe spullen geleverd..
Wat ze op maandag bestellen is woensdag in de winkel
Gast- Gast
Er is in Groningen in ieder geval weer bijgevuld. Maar dat was niet bijzonder veel.
Gast- Gast
Bij de Action zijn ze 0,99 per dvd. Maar daar heb ik tot nu toe alleen Joey en Ross gezien.June schreef:
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Patriesje schreef:Megara schreef:wc-eend schreef:Als er iemand nog een rokje wil, ik wil best de moeite nemen om er een te halen en te versturen!
Action krijgt dagelijks nieuwe spullen geleverd..
Wat ze op maandag bestellen is woensdag in de winkel
Dankje! Dan probeer ik woensdag of donderdag even langs te gaan.
Gast- Gast
Een ondervloer voor de laminaat owja en 3 loempia`s, tomatensoepje en kroepoek
Laatst aangepast door Lily op wo 2 feb 2011 - 3:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heel fout bloemetjesservies van de kringloop om een etagère te maken zoiets als op de foto.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Leuk! Ik wil ook zo'n etagére zelf maken, met servies van de IKEA. Is dat gemakkelijk te doen?
Gast- Gast
Pagina 8 van 19 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekocht topic #254305
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic!
» Nieuwe laatst gekocht topic
» *laatst gekocht topic*
» Laatst gekocht topic!