Goedemorgen!!!!
+10
Caramba
MADDIE
Oasis
Antibes
Stuiterbal
Sarah1985
Ibbeltje
banjer49
slaatje
SleepingBeauty
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen!!!!
Laatste dag van de week!
Ik moet vanavond nog werken en dan weekend!
Nog 1 week en dan vakantie!!!!
Hier nog mensen die vandaag vakantie krijgen?
Ik moet vanavond nog werken en dan weekend!
Nog 1 week en dan vakantie!!!!
Hier nog mensen die vandaag vakantie krijgen?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Goedemorgen!!!!
Goedemorgen,
Succes vanavond SB, en ga je nog op vakantie?
Ik moet zo een paar uurtjes gaan werken. Dan vanmiddag weer even plat en verder weinig plannen denk ik. Van het weekend denk ik met bruiloft zaken bezig, en anders mag de kast in de kamer van Venzje eindelijk eens uitgezocht, leeggeruimd en weggehaald worden. Genoeg te doen dus.
Fijne dag allemaal.
Succes vanavond SB, en ga je nog op vakantie?
Ik moet zo een paar uurtjes gaan werken. Dan vanmiddag weer even plat en verder weinig plannen denk ik. Van het weekend denk ik met bruiloft zaken bezig, en anders mag de kast in de kamer van Venzje eindelijk eens uitgezocht, leeggeruimd en weggehaald worden. Genoeg te doen dus.
Fijne dag allemaal.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
goedenmorgen!! ben vrij vandaag maar drukke dag voor de boeg. Straks eerst naar dokter toe uitstrijkje laten maken brrrr. Dan ff na de garage met auto, daarna ff naar de stad toe om te shoppen.
Fijne dag iedereen
Fijne dag iedereen
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Goedemorgen!
Hier nog geen vakantie, wel weekend.
Zo eens ontbijten, hardlopen, was ophangen en vanmiddag langs mijn ouders. Tussendoor ergens boodschappen doen nog en verder is de dag dan zo om haha.
Fijne dag en fijne vakantie voor degenen die vakantie hebben.
Hier nog geen vakantie, wel weekend.
Zo eens ontbijten, hardlopen, was ophangen en vanmiddag langs mijn ouders. Tussendoor ergens boodschappen doen nog en verder is de dag dan zo om haha.
Fijne dag en fijne vakantie voor degenen die vakantie hebben.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen
Veel te vroeg van bed. Maar mijn vader zou vandaag komen schilderen buiten. Maar het regent. Dus voor niks zo vroeg eruit.
Vandaag moeten we wachten op een pakket met de laptop en nieuwe computer erin.
En vandaag moet mijn moeder door de MRI scan spannend
Fijne dag allemaal
Veel te vroeg van bed. Maar mijn vader zou vandaag komen schilderen buiten. Maar het regent. Dus voor niks zo vroeg eruit.
Vandaag moeten we wachten op een pakket met de laptop en nieuwe computer erin.
En vandaag moet mijn moeder door de MRI scan spannend
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen.
Vandaag ga ik naar Phantasialand !!
Vandaag ga ik naar Phantasialand !!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Veel plezier Stuit!
Ik ga zo richting zwembad met mijn neefje en z'n mam. Verder nog niet zoveel plannen.
Ik ga zo richting zwembad met mijn neefje en z'n mam. Verder nog niet zoveel plannen.
Gast- Gast
Haihai!
Hier sinds woensdag al vakantie.. :p Ga zo douchen, laatste dingetjes in mijn koffer gooien en richting Schiphol voor twee weken Kaapstad met mijn studentenvereniging..
Oeh, en ik vlieg in die nieuwste Airbus, ben wel nieuwsgierig!
Daaaaaag allemaal!
Hier sinds woensdag al vakantie.. :p Ga zo douchen, laatste dingetjes in mijn koffer gooien en richting Schiphol voor twee weken Kaapstad met mijn studentenvereniging..
Oeh, en ik vlieg in die nieuwste Airbus, ben wel nieuwsgierig!
Daaaaaag allemaal!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Veel plezier, Stuit!
Goedemorgen,
Ik ga vandaag de hele dag aan mijn scriptie werken, tussendoor even langs de bieb en langs de supermarkt.
Fijne dag allemaal! (en jeej, hier schijnt het zonnetje, daar word ik vrolijk van!)
Goedemorgen,
Ik ga vandaag de hele dag aan mijn scriptie werken, tussendoor even langs de bieb en langs de supermarkt.
Fijne dag allemaal! (en jeej, hier schijnt het zonnetje, daar word ik vrolijk van!)
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
@ stuiterbal, veel plezier!
@ Antibes fijne vakantie!!
@ all, Goedemorgen!! Ik heb vanmiddag een afspraak bij de verloskundige en vanavond een bbq. Hoop dat het weer een beetje mee gaat vallen. Verder alleen even aan de schoonmaak.
@ Antibes fijne vakantie!!
@ all, Goedemorgen!! Ik heb vanmiddag een afspraak bij de verloskundige en vanavond een bbq. Hoop dat het weer een beetje mee gaat vallen. Verder alleen even aan de schoonmaak.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Goeiemorgen!
Veel plezier Stuiterbal en Antibes! Leuke dingen!
Ik heb al twee weken vakantie nu. Heb de afgelopen dagen genikst, dus ga vandaag eens wat nuttigs in het huishouden doen, wat aan mijn studie doen, en verder met het opruimen van de zolder.
Fijne dag allemaal!
Veel plezier Stuiterbal en Antibes! Leuke dingen!
Ik heb al twee weken vakantie nu. Heb de afgelopen dagen genikst, dus ga vandaag eens wat nuttigs in het huishouden doen, wat aan mijn studie doen, en verder met het opruimen van de zolder.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ga zo douchen, aankleden en mijn auto bij de garage ophalen. Daarna ga ik in huis opruimen en vanmiddag komen mijn ouders terug van vakantie, dus die komen op visite. Misschien ga ik met mijn schoonmoeder cupcakes bakken en vanavond hardlopen.
Een fijne dag!
Antibes en Stuit, veel plezier!
Ik ga zo douchen, aankleden en mijn auto bij de garage ophalen. Daarna ga ik in huis opruimen en vanmiddag komen mijn ouders terug van vakantie, dus die komen op visite. Misschien ga ik met mijn schoonmoeder cupcakes bakken en vanavond hardlopen.
Een fijne dag!
Antibes en Stuit, veel plezier!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik lig nog in bed, kom er zeker nog niet uit. Zie wel hoelaat. Heb geen plannen vandaag, moet eerst maar eens goed uitrusten enzo.
Gister heb ik mij ziekgemeld en zoals nu staat ben ik eerst voorlopig ook niet aan het werk. Moet de lol overal weer in krijgen.
Fijne dag iedereen.
Ik lig nog in bed, kom er zeker nog niet uit. Zie wel hoelaat. Heb geen plannen vandaag, moet eerst maar eens goed uitrusten enzo.
Gister heb ik mij ziekgemeld en zoals nu staat ben ik eerst voorlopig ook niet aan het werk. Moet de lol overal weer in krijgen.
Fijne dag iedereen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Antibes; prettige vakantie!
Spetterdespat; oei, wat is er gebeurd?
Ik ga vandaag mijn sollicitaties van volgende week voorbereiden en verder wat in het huishouden doen. Niet veel spannends :-)
Spetterdespat; oei, wat is er gebeurd?
Ik ga vandaag mijn sollicitaties van volgende week voorbereiden en verder wat in het huishouden doen. Niet veel spannends :-)
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Spetterdespat, wat rot dat je je zo voelt.. Ik weet niet wat er aan de hand is maar om ergens de 'lol' weer in te krijgen denk ik dat het niet echt bevorderend is om je dag op bed door te brengen. Sterkte.
Wij zijn een dagje vrij en gaan straks naar de bios en vanavond eten we bij mijn schoonouders.
Wij zijn een dagje vrij en gaan straks naar de bios en vanavond eten we bij mijn schoonouders.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Veel plezier, Stuiterbal!
Hele fijne vakantie, Antibes!
Beterschap, Spetterdespat, hopelijk voel je je snel wat beter.
Ik heb goed geslapen alleen te kort, vanavond eerder naar bed!
Vandaag nog meer inpakken, weer spullen afzetten bij het nieuwe appartement en even naar de Jysk en Ikea.
Fijne dag allemaal!
Hele fijne vakantie, Antibes!
Beterschap, Spetterdespat, hopelijk voel je je snel wat beter.
Ik heb goed geslapen alleen te kort, vanavond eerder naar bed!
Vandaag nog meer inpakken, weer spullen afzetten bij het nieuwe appartement en even naar de Jysk en Ikea.
Fijne dag allemaal!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Good morning!
Ik ga een weekend weg met mn vriend, maar weet nog steeds niet waarheen!! Ik moet om 14:00 bij hem zijn vanmiddag en dan gaan we, vind het zo spannend We gaan met de auto geloof ik en t is niet in NL, dus zal het wel in België zijn gok ik!
Fijn weekend!
Ik ga een weekend weg met mn vriend, maar weet nog steeds niet waarheen!! Ik moet om 14:00 bij hem zijn vanmiddag en dan gaan we, vind het zo spannend We gaan met de auto geloof ik en t is niet in NL, dus zal het wel in België zijn gok ik!
Fijn weekend!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen!
Hier een goede nacht achter de rug. Voor nu even een rustige ochtend want ik moet straks werken van 13.00 tot 21.00geeeeen zin in!
Fijne dag allemaal!
Hier een goede nacht achter de rug. Voor nu even een rustige ochtend want ik moet straks werken van 13.00 tot 21.00
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Voor de mensen die het vroegen, ik zit tegen overspannen zijn aan. Dinsdag ingestort. Gister ochtend gewerkt, lichaam was aan het protesteren, na werk naar kantoor geweest. Heb mij ziekgemeld en heb ook mijn werk opgezegd, dit omdat ik ook een andere baan heb. Op mijn nieuwe werk ook gemeld wat er aan de hand is, daar zeiden ze ook dat ik het rustig aan moest doen . Werk in de zorg, 2 banen, draai iedere week tegen de 45 uur en dan ook nog eens onregelmatig. Dat heeft bij mij nu de das om gedaan. Lig nu nog lekker in bed.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Wat rot voor je Spetterdespat! Goed dat je nu rust neemt. Inderdaad even goed bijkomen! De eerste dagen dat ik thuis zat heb ik ook alleen maar in bed / op de bank gelegen hoor. Het plezier terug krijgen in dingen komt daarna! Beterschap!
Gast- Gast
Sterkte Spetterspat. Kan me voorstellen dat het pittig is ja 2 banen en 45 uur werken onregelmatig.
Werk zelf ook in de zorg en heb ook 2 banen en moet soms ook echt goed op mezelf passen...
Doe het rustig aan dan komt het plezier vast weer terug!
Werk zelf ook in de zorg en heb ook 2 banen en moet soms ook echt goed op mezelf passen...
Doe het rustig aan dan komt het plezier vast weer terug!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Sterkte, Spetterdespat! Het lijkt me erg zwaar, 2 banen en 45 uur per week. Probeer het nu maar lekker rustig aan te doen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: