Playmais
+4
Coco
Susan
Tania
Printje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Playmais
Zijn er hier kindjes die met playmais spelen? En wat vinden ze er van? En wat vinden jullie als ouder ervan? Vanaf welke leeftijd is dit zo een beetje leuk?
Gast- Gast
Re: Playmais
Mijn kleuters in de klas vinden het geweldig, het blijft wel enorm plakken en geeft erg af, je moet er dus wel iets onder leggen. Ik denk dat het pas vanaf3- 4 jaar echt een beetje leuk wordt.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn zoontje vindt het wel leuk om ze op papier te plakken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het ook troep.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind het ook troep, vreselijk vies plakspul brr. Maar de kinderen vinden het heerlijk om mee bezig te zijn. Ze maken er uiteraard met hun leeftijd nog geen dieren of kunstwerken mee, maar aan elkaar plakken en op papier vinden ze wel geweldig. En het naar elkaar gooien.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Yara vindt het erg leuk om ermee te knutselen.
Toen ze 2 jaar was knipte ik ze doormidden voor haar en plakte zij ze op een papier, nu doet ze dat nog zo of ze plakt ze aan elkaar. Hier geeft het weinig troep, maar ze maakt meestal ook niet heel veel troep met knutselen.
Toen ze 2 jaar was knipte ik ze doormidden voor haar en plakte zij ze op een papier, nu doet ze dat nog zo of ze plakt ze aan elkaar. Hier geeft het weinig troep, maar ze maakt meestal ook niet heel veel troep met knutselen.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
M vind het erg leuk en mag er ook gewoon mee spelen.
Wel aan de hoge tafel ivm T.
Maar jeetje wat geeft dat een zooi zeg haha!
In het begin wist ze nog niet dat er water bij kon. Toen deed ze altijd sorteren.
Dus alle roze bij de roze, groen bij groen ect. Dat was ook erg leuk!
Wel aan de hoge tafel ivm T.
Maar jeetje wat geeft dat een zooi zeg haha!
In het begin wist ze nog niet dat er water bij kon. Toen deed ze altijd sorteren.
Dus alle roze bij de roze, groen bij groen ect. Dat was ook erg leuk!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Hier kreeg ze een doos met haar verjaardag, zal het zelf nooit kopen vind het troep
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb hier ook een grote bak met dat spul, maar vind het wel erg leuk.
Ik neem de bak wel eens mee als ik ga oppassen op de zoontjes van vrienden (van 6 en 10 jaar). Dan vermaken ze zich de hele middag met z'n 3en. Het geeft wel wat troep, maar gewoon een kleed over tafel en later even stofzuigen. En niet al teveel water laten gebruiken haha.
Ik neem de bak wel eens mee als ik ga oppassen op de zoontjes van vrienden (van 6 en 10 jaar). Dan vermaken ze zich de hele middag met z'n 3en. Het geeft wel wat troep, maar gewoon een kleed over tafel en later even stofzuigen. En niet al teveel water laten gebruiken haha.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik geef de kinderen er sowieso geen water bij maar een vochtige vaatdoek.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Doe ik ook, scheelt heel veel zooi.Printje schreef:Ik geef de kinderen er sowieso geen water bij maar een vochtige vaatdoek.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: