Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jurkje, wat voor panty

+6
minoessepoes
Mizz_S
Jerry
Lavendel
Niekske
Floor
10 plaatsers

Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Jurkje, wat voor panty

Bericht  Floor ma 30 jul 2012 - 1:29

Ik heb een bruiloft in september en ben nu op zoek naar kleding. Nu heb ik dit jurkje gevonden op internet. Ik heb een zwarte bolero en zwarte pumps voor erbij maar wat voor panty kan er bij, gewoon huidskleur denk ik. http://www.stepswebshop.nl/product/1540/bouquet_dress.aspx
Maar ik ben een vreselijke koukleum dus ik twijfel heel erg. Ik moet het overigens de hele dag aan, vanaf 12 uur tot 2 uur 's nachts.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Niekske ma 30 jul 2012 - 1:38

Love the dress! I love you

Maar on topic: ja huidskleurige panty. Dit jurkje is te fleurig voor een zwarte vind ik. En koud kan nog wel meevallen, het kan nog wel eens een lekkere nazomer worden (aangezien de echte zomer bagger is...) vorig jaar is het tot begin oktober nog warm geweest!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Lavendel ma 30 jul 2012 - 1:39

Ik zou eerder voor een grijs jasje/bolero gaan en dan als het echt koud is voor een hele dunne glanzende zwarte panty.

Als het ook maar een beetje kan qua weer gewoon blote benen.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Floor ma 30 jul 2012 - 1:40

Oeh gelukkig iemand die het jurkje ook leuk vind.
Denk je dat ze het in de winkel ook hebben hangen of moet ik hem echt bestellen. Ik winkel echt nooit dus kom nooit in de stad.

Dan wordt het toch een huidskleurige panty.
Ik heb dus een bolero om er op te doen maar wat kan er anders nog op?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Floor ma 30 jul 2012 - 1:42

lavendel, heb je misschien een plaatje van wat voor jasje er op kan? ik heb dus geen idee vandaar. Grijs is misschien ook wel mooi.
Ik moet wel een panty aan, blote benen kan echt niet meer, ze staan helemaal onder de strepen en spataderen (daarom heb ik ook nooit meer een jurkje aan omdat ik me doodschaam, maar mijn man gaat in pak en ik wil dus perse iets leuks aan. Onze zoon is zelfs bruidskindje dus ik moet moet moet echt wat leuks om aan te doen)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Jerry ma 30 jul 2012 - 1:47

ik zou geen jasje doen, ik vind dat 'n jasje altijd zo snel 'zakelijk' eruit ziet (weet het goed woord niet, maar dat vind ik zelfs van zuurstokroze jasjes), een bolero vind ik denk ik bij dit jurkje wat feestelijker staan.

Ik zou gewoon naar de Steps gaan en kijken of ze 't jurkje hebben. Ze hebben misschien ook goede bijpassende bolero's (in goede kleur), je kunt verschillende dingen uitproberen en het personeel kan je adviseren.

Over een panty: ik zou voor huidskleurig gaan...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Lavendel ma 30 jul 2012 - 1:48

oh ik bedoel ook niet perse jasjes. Bolero is ook leuk, maar ik vind grijs iets mooier. En als je grijs doet kun je wel eerder voor een mooie zwarte panty kiezen.

Jurkje, wat voor panty Purple-jacket-dress_300Jurkje, wat voor panty Boyfriend-jacket-with-dress

Ik vind een jasje vaak iets hipper dan een bolero. Qua kleur grijs, je hebt wel veel opties omdat het grijs iets verloopt in het jurkje. Er zitten dus meerdere tinten in. Een rood jasje met opgerolde mouwtjes zou trouwens ook erg leuk zijn (tenminste het is rood wat erin toch? En dan het meest felle rood kiezen).



En een zwarte panty kan prima!

Jurkje, wat voor panty Naya

(En ik heb het gemist maar heb je mooie pumps? Ik heb hele smalle hielen waardoor pumps niet blijven hangen maar ik heb mooie elegante pumps van esprit gevonden met een klein bandje. Is misschien een tip voor als je niet goed op pumps kunt lopen)


Laatst aangepast door Lavendel op ma 30 jul 2012 - 2:04; in totaal 5 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Mizz_S ma 30 jul 2012 - 1:48

Ik vind een huidskleurige panty prima kunnen. En of je m nodig hebt, tsja das toch voor iedereen verschillend. Ik ben ook een hele erge koukleum dus ik zou t lekker wel doen (tenzij het echt 30 graden is ofzo, maar dat zal wel meevallen...), maar sommige mensen hebben het gewoon niet snel koud dus tja.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Jerry ma 30 jul 2012 - 1:51

IK denk trouwens dat een grijze bolero erg mooi kan staan bij dit jurkje, maar met grijs heb je 't probleem dat je duizend kleuren grijs hebt en zwart is zwart... Dus als je een grijze bolero doet, zorg dan wel dat ie goed kan bij 't grijs uit je jurkje!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Floor ma 30 jul 2012 - 2:27

http://www.spartoo.nl/Tamaris-ZEWUV-x118778.php

ik heb deze nieuwe schoenen al gekocht. Ik kan niet op hakken lopen maar deze zijn niet al te hoog en omdat het een sleehak is toch wat steviger voor mij om op te lopen. Ze zijn zwart.
Kan dan toch een zwarte panty?

Die jasjes zijn ook leuk!
Jerry, het mag wel wat zakelijker staan met jasje, dat is niet zo erg. Ik liep er altijd heel zakelijk bij, nu moet ik nog even vinden wat voor kleding staat, maar als het zakelijker is het ook goed.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Lavendel ma 30 jul 2012 - 2:34

ja die schoenen kunnen prima hoor.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  minoessepoes ma 30 jul 2012 - 3:02

Ik hou niet van bolero's, dat is in mijn ogen een beetje geweest of zo. Niet meer zo modern en in veel gevallen vind ik het afbreuk doen aan het jurkje. Persoonlijk zou ik eerder voor een colbertje of een lief vestje gaan.

En huidskleurige panty's ben ik ook geen voorstander van, maar ik kan me ook wel voorstellen dat je je er niet prettig in voelt als je niet zo blij wordt van je benen (ook niet als je ze nu nog even lekker zon laat pakken of met wat dove met zelfbruiner erin smeert?) als je voor huidskleurige panty's gaat, zoek dan echt panty's zo dun mogelijk en met een goede kleur bij jouw huid. Ik vind het jurkje zonder vestje/ jasje persoonlijk te zomers voor zwarte panty's, als het wat frisser weer is en je weet dat je een jasje aan houdt dan zou het eventueel wel kunnen.

De schoenen kunnen prima, zowel met huidskleurige panty's als met zwarte panty's.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Floor di 31 jul 2012 - 23:20

Ik heb het jurkje gekocht, was ook het enige wat paste in de hele winkel, heb ze allemaal aangehad Embarassed
Daar vond ik het helemaal geweldig staan maar nu thuis heb ik het nog een keer aan gehad maar ik lijk er zo dik in volgens mij. Ik ben veel aangekomen tijdens de zwangerschap en kan nu maar niet vinden wat mooi staat en wat past. Ik heb te veel buik eigenlijk overal voor.
In elk geval heb ik het jurkje met een jasje erbij wat qua kleuren goed bij elkaar paste.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Atelier Madame di 31 jul 2012 - 23:24

Panty met diamant doet het altijd goed, maar onder deze zou een zwarte ook niet misstaan denk ik smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Floor wo 1 aug 2012 - 6:55

panty met diamant? dat is glans dan ofzo? Ik draag dus nooit jurkjes/rokjes dus heb maar een paar panty's in de kast. Ik ga nog nieuwe halen, ik haal een huidskleurige en een zwarte.

*


Laatst aangepast door Floor op wo 1 aug 2012 - 22:20; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Arwyn wo 1 aug 2012 - 7:02

Ik vind het jurkje zonder jasje je best leuk staan, vooral van de voorkant, je hebt er wel een mooie taille in.
Met het jasje vind ik het eerlijk gezegd wat ouwelijk..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Floor wo 1 aug 2012 - 7:12

Ik heb echt alle vestjes en jasjes aangehad maar dit was het enige wat er op stond vond ik (en de verkoopster).
bovendien ben ik al oud dus het zal altijd ouwelijk staan Wink


Laatst aangepast door Floor op wo 1 aug 2012 - 7:13; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Aimee wo 1 aug 2012 - 7:13

Ik vind het jurkje je hardstikke mooi staan Floor! :cheering:
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Floor wo 1 aug 2012 - 18:57

Dank je aimee.
Mijn man vond het ook leuk, het jasje vond hij ook erg leuk erop.
Ik ben in elk geval blij dat ik alleen nog panty's hoef te kopen en verder klaar ben, ik voorzag al een hele speurtocht naar een leuk jurkje.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Aziraphale wo 1 aug 2012 - 19:07

Volgens mij heb je geen panty nodig, als ik je benen zo op de foto zie!

Mooi jurkje, staat je goed! Probeer mooi rechtop te staan, dat scheelt ook in alles. Op de tweede foto lijkt het alsof je erg naar achteren helt, of komt dat door het maken van de foto. Ik sta zelf vaak heel erg ingezakt, vreselijk Wink Probeer ik nu echt op te letten.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Floor wo 1 aug 2012 - 19:36

Dank je!
maar m'n benen zitten echt helemaal onder de strepen spataderen, gelukkig is het op de foto niet zichtbaar.

ik krijg dat wel vaker te horen dat ik zo raar sta, maar ik heb een enorm uitstekende kont en een knik in mijn onderrug, door een ongeluk kan ik niet nog anders gaan staan, dat is het meest recht wat ik mijn rug kan houden maar je ziet dus mijn kont heel erg en die knik (holle stuk).
Ik krijg al bijna 8 jaar therapie dus ik verwacht niet dat ik nog rechterop ga staan.
Goed dat jij probeert te letten op het niet ingezakt staan, dat staat inderdaad ook gek.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jurkje, wat voor panty Empty Re: Jurkje, wat voor panty

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum