Zomerfoto's!
+37
Saxy
Qiara
Flippin' Bitch
NerdChic
Arwyn
Wennebellah
Serena
Mari
aniet
Blond
Mysterious
SoGood
Cow
Mida4you
smooch
Zora
Zininzon
LoveMusic
Bliss
Toet
Polly
Lynn_
Jezzie
Océane
Lies
M_as
Cheesegirl
Sweety
Zwerver
Roze Roos
Suus
Kabouter
Sterre
JD
Monte
Inge
Guus
41 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Zomerfoto's!
aniet schreef:dit huis is inmiddels niet meer blauw maar licht geel geschilderdGoochempie schreef:_Chance schreef:Ja? Welke straat heb jij dan gewoond?Goochempie schreef:_Chance schreef:Het huis waar ik destijds heb gewoond staat op een heuvel. Als ik dan opstond, en mijn kamertje uitkwam, dan keek ik recht uit over de zee. Echt prachtig. Elke ochtend was gewoon genieten.
Het is trouwens ook niet zo dat ik Blue Bay het meeste mis, maar gewoon de sfeer van het eiland. De manier van leven van de mensen (poco poco), de warmte, de wind, de zee.
ohwja! wij hebben in dezelfde straat gewoond toch? te toevallig!
die zee was wel een heel fijn uitzicht idd..
T...monstraat! Jij had in dat blauwe huis bij de containers gezeten toch? Ik woonde nog een stukje omhoog, in de bocht op het hoogste punt
echt? volgens mij was het nog blauw toen ik wegging haha
of bedoel je mijn huis? dat is altijd geel geweest met blauw dak!
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ha, ik heb nu geen foto's die ik kan/wil posten hier, maar ik ga mn best doen dit jaar
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
[quote="Goochempie"]
of bedoel je mijn huis? dat is altijd geel geweest met blauw dak![/quote
aniet schreef:dit huis is inmiddels niet meer blauw maar licht geel geschilderdGoochempie schreef:_Chance schreef:Ja? Welke straat heb jij dan gewoond?Goochempie schreef:_Chance schreef:Het huis waar ik destijds heb gewoond staat op een heuvel. Als ik dan opstond, en mijn kamertje uitkwam, dan keek ik recht uit over de zee. Echt prachtig. Elke ochtend was gewoon genieten.
Het is trouwens ook niet zo dat ik Blue Bay het meeste mis, maar gewoon de sfeer van het eiland. De manier van leven van de mensen (poco poco), de warmte, de wind, de zee.
ohwja! wij hebben in dezelfde straat gewoond toch? te toevallig!
die zee was wel een heel fijn uitzicht idd..
T...monstraat! Jij had in dat blauwe huis bij de containers gezeten toch? Ik woonde nog een stukje omhoog, in de bocht op het hoogste punt
of bedoel je mijn huis? dat is altijd geel geweest met blauw dak![/quote
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: