Spiekers, tell something!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: Spiekers, tell something!
Morgen nog een middagje werken en dan 3 weken vakantie!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Hmm heb niet zoveel te vertellen geloof ik. In ieder geval blij dat het weekend is, en morgen naar Ultra Sonic (dance festival) gelukkig blijft het droog!
Gast- Gast
Ik heb het bloedheet in huis. Zou willen dat het ging onweren. Of dat mijn beste vriend van zijn bruiloftsfeest terugkwam en dat we nog even op het terras zouden gaan zitten. Maar ben bang dat ik om 00.00u op bed lig.
Gast- Gast
Maura schreef:Ik heb het bloedheet in huis. Zou willen dat het ging onweren. Of dat mijn beste vriend van zijn bruiloftsfeest terugkwam en dat we nog even op het terras zouden gaan zitten. Maar ben bang dat ik om 00.00u op bed lig.
Ja hier ook bloedheet. En kan de tuindeur en de schuifpui niet opengooien, want zit hier met 2 kittens die nog niet naar buiten mogen
Gast- Gast
Ook deze zwangerschap ben ik weer Big Mac verslaafd boeiend nieuws hahaha. ik heb op de raarste tijden enorme zin in een big mac.
wordt het vast weer een jongetje
wordt het vast weer een jongetje
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Carrie schreef:Maura schreef:Ik heb het bloedheet in huis. Zou willen dat het ging onweren. Of dat mijn beste vriend van zijn bruiloftsfeest terugkwam en dat we nog even op het terras zouden gaan zitten. Maar ben bang dat ik om 00.00u op bed lig.
Ja hier ook bloedheet. En kan de tuindeur en de schuifpui niet opengooien, want zit hier met 2 kittens die nog niet naar buiten mogen
Oehja, dat is lastig inderdaad. Helpt het als ik zeg dat het gewoon windstil is en dat het openzetten van deuren en ramen ook niet helpt? Dan hebben we het in ieder geval samen warm. Al baal ik dat ik thuis ben. Ik wil weg!
Gast- Gast
Maura schreef:Carrie schreef:Maura schreef:Ik heb het bloedheet in huis. Zou willen dat het ging onweren. Of dat mijn beste vriend van zijn bruiloftsfeest terugkwam en dat we nog even op het terras zouden gaan zitten. Maar ben bang dat ik om 00.00u op bed lig.
Oehja, dat is lastig inderdaad. Helpt het als ik zeg dat het gewoon windstil is en dat het openzetten van deuren en ramen ook niet helpt? Dan hebben we het in ieder geval samen warm. Al baal ik dat ik thuis ben. Ik wil weg!
kom naar breda! ben je wel even onderweg
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Hoi! Het is hier wel uit te houden binnen, gelukkig!
Ik heb vandaag m'n bikini binnen gekregen! Ben er blij mee
Ik heb vandaag m'n bikini binnen gekregen! Ben er blij mee
Gast- Gast
Maura schreef:Carrie schreef:Maura schreef:Ik heb het bloedheet in huis. Zou willen dat het ging onweren. Of dat mijn beste vriend van zijn bruiloftsfeest terugkwam en dat we nog even op het terras zouden gaan zitten. Maar ben bang dat ik om 00.00u op bed lig.
Nee helpt niet Maar hier staat ook wel een windje!
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: