Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dr Fish:-D

+4
Pomodori
Gympie
Jeanette
Puk
8 plaatsers

Ga naar beneden

Dr Fish:-D Empty Dr Fish:-D

Bericht  Puk do 26 jul 2012 - 20:20

Ik heb gisteravond op vakantieveilingen een arrangement voor dr Fish op de kop getikt, ik ga samen met mijn schoonzusje. Duss vertel hoe is het en wat kan ik verwachten?
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dr Fish:-D Empty Re: Dr Fish:-D

Bericht  Jeanette do 26 jul 2012 - 20:23

Nou, het is niet veel bijzonders hoor. Ik heb het met mijn voeten gedaan en bij mij kwamen er maar 5 zielige visjes op mijn voeten af. laughcry Volgens de medewerkster had ik dan schone voeten. Het voelt aan alsof iemand over je voeten heen kriebelt. Ik vond het echt niks voorstellen en zal zoiets ook nooit meer boeken. Dan heb ik tig keer liever een heerlijke massage. Ik had het overigens bij de Zwaluwehoeve gedaan.

Laatst aangepast door Jeanette op do 26 jul 2012 - 20:32; in totaal 1 keer bewerkt
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gympie do 26 jul 2012 - 20:24

Ik heb alleen eens mijn vinger erin gedaan. Heel raar gevoel. Ik zou het wel eens willen doen, maar ik wil 100% zeker weten dat alles op hygiene en ziektes is getest en schoon is, mensen met wondjes, exceem en andere uitslag er echt niet in mogen. Dr Fish is er volgens mij wel streng in, maar nog steeds vind ik het een apart idee.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Pomodori do 26 jul 2012 - 20:31

Dat heb ik een aantal weken geleden voor het eerst gedaan bij dr. Fish in Amersfoort.
We waren met twee vriendinnen en van te voren werden eerst onze voeten goed schoongemaakt en gecontroleerd. Een vriendin had een wratje en daar werd een teensokje omheen gedaan.

Vervolgens mochten we langzaamaan onze voeten in de bak steken. We hadden per persoon zeker een visje of 30/40 die aan onze voet gingen knabbelen. Dat was een raar gevoel al heb je het na een minuut of wat niet meer zo door. Ik vond het een beetje voelen alsof je voet in slaap was gevallen en wakker werd. Een beetje van dat prikkelende gevoel. Die visjes hebben geen tandjes, dus pijn doet het niet.

Na een kwartier zat het er voor ons op en mochten we er weer uit. Daarna hadden we wel serieus zachtere voeten. Helaas blijft dat effect geen weken, maar een paar dagen toch wel. Kortom ik vond het best grappig en denk dat ik nog wel eens ga met andere vriendinnen/moeder. Vooral ook om te zien hoe eng zij het vinden Wink
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Raindrop do 26 jul 2012 - 20:39

Leuk, ik wil dat ook nog eens gaan doen Very Happy
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  loura do 26 jul 2012 - 20:40

Heb ik ook gedaan, ik vond het wel grappig! Daarna kreeg ik een voetmassage en mijn voeten voelden zacht aan. je moet alleen niet denken dat ze eelt weg eten ofzo.. Ze halen alleen de doden huidcellen weg.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 22:09

Ik heb dat een tijdje terug ook gedaan. Best een geinig gevoel, ergens wel rustgevend. Voeten waren inderdaad heerlijk zacht, maar zoals al gezegd blijft dat niet weken zo. Toch een leuke ervaring.

Gast
Gast

Bericht  Puk do 26 jul 2012 - 22:49

Het gaat mij ook meer om de ervaring dan om mijn voeten gladjes te laten worden;-)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Blair do 26 jul 2012 - 23:38

Heb het samen met J.oaquin in Griekenland gedaan, zat bij het hotel. Vond het zelf niet veel aan, en ook niet echt een 'relaxed' gevoel, ik had erna wel lekkere zachte voeten.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Benthe vr 27 jul 2012 - 0:05

Ik heb het ook vorig jaar op vakantie gedaan in Griekenland. Ik vond het wel grappig en ik had daarna hele zachte voeten inderdaad.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:47

Ik heb het in Slagharen gedaan. Ik vond het heerlijk ontspannend, haha. Ze kwamen als een gek op mijn voeten af, maar dat klopt wel, want ik heb heel veel eelt op mijn voeten. En ik had héle zachte voeten naderhand.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jul 2012 - 3:53

Ik heb het ook bij Dr Fish gedaan, handen en voeten. Het voelt een beetje alsof je in een bubbelbad zit, met héle kleine bubbeltjes Very Happy Ik vond het echt heel erg leuk, zou zo weer gaan. Ze maken er ook wel iets speciaals van, vooraf worden je voeten en handen gewassen en naderhand kan je een creme smeren. Ook hadden wij bonbonnetjes en champagne (zonder alcohol haha) naderhand. Superleuk!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: