waterplay/waterbaan
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
waterplay/waterbaan
vanaf welke leeftijd is zon baan echt leuk? En ook voor meisjes?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: waterplay/waterbaan
Tuurlijk ook voor meisjes!! Ik denk dat het nu al leuk is voor je dochtertje, lekker wat met water rommelen.
Bij de Bart Smit is nu vanalles in de aanbieding van waterbanen, alleen niet de echte waterplay.
Bij de Bart Smit is nu vanalles in de aanbieding van waterbanen, alleen niet de echte waterplay.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
ik hoef niey perse de echte het mag ook een goedkoper/ander merk... Hmm eens kijken of ik binnenkort bij een bart smit kom
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Bij de intertoys is de waterplay afgeprijsd, van 70 naar 50 euro. Al is dat natuurlijk nog niet zo goedkoop..
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik heb zo'n starterset gekocht van WaterPlay bij de Trekpleister voor ik geloof iets van 15 euro. S. speelt er sinds deze zomer mee en vind het hardstikke leuk! Er zaten ook 2 bootjes bij maar hij gooit er echt vanalles in
Gast- Gast
Wij hebben de Big waterbaan (bij kruidvat gekocht), onze zoon vindt 'm al leuk sinds hij 10 maanden is. En dochter vindt het ook leuk om mee te spelen.
Ik vind wel dat deze waterbaan heel rot in elkaar gaat, ik weet niet of dat bij de echte ook zo is?
Ik vind wel dat deze waterbaan heel rot in elkaar gaat, ik weet niet of dat bij de echte ook zo is?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Liadan schreef:Wij hebben de Big waterbaan (bij kruidvat gekocht), onze zoon vindt 'm al leuk sinds hij 10 maanden is. En dochter vindt het ook leuk om mee te spelen.
+1 !
Even snel inklappen en opbergen is er niet bij. Hier klap ik hem pas in als het winter is.
Mijn zoontjes zijn er wel heel erg blij mee.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: