tuin sproeien
+5
Lonely Goatherd
duckie
Bosjesvrouw
kwak
studiebol
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
tuin sproeien
Hoe vaak sproeien jullie de tuin met dit weer?
Doe je dat echt elke dag of om de dag.. of helemaal niet!
Ik ben benieuwd.
Ik doe het meestal om de dag, maar wij hebben best een grote tuin wat ik niet in een keer gesproeid krijgt. Dus nu heb ik gisteravond een gedeelte gedaan en dan vandaag weer. Dus meestal wordt elk stuk om de dag gesproeid.
Doe je dat echt elke dag of om de dag.. of helemaal niet!
Ik ben benieuwd.
Ik doe het meestal om de dag, maar wij hebben best een grote tuin wat ik niet in een keer gesproeid krijgt. Dus nu heb ik gisteravond een gedeelte gedaan en dan vandaag weer. Dus meestal wordt elk stuk om de dag gesproeid.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: tuin sproeien
onze tuin is best klein en die sproeien we niet want D. loopt met dit weer de hele dag met emmertjes water te slepen dus het gras krijgt genoeg en we hebben nog 3 bloembakken en die geeft D. altijd ook nog even water.
de voortuin sproeien we helemaal niet.
de voortuin sproeien we helemaal niet.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij doen 't met dit weer om de dag, of als de boel er echt zielig uit ziet elke dag (mits we 't niet vergeten, hebben niet zulke groene vingers).
Gast- Gast
De bloemen / planten in de bakken doe ik elke dag en de rest red zich nog wel met het water dat vorige week gevallen is
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
met dit weer doen we savonds de plantenbakken en planten in de tuin elke dag... hebben een regenton en daar halen we dan water uit, of met dit weer als het badje van A. staat haal ik daar savonds het water uit...
de coniferen krijgen met deze hitte ook elke dag water, met de gieter of via de druppelsalng
de coniferen krijgen met deze hitte ook elke dag water, met de gieter of via de druppelsalng
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Niet. Ik vind dat echt zo zonde van leidingwater. Misschien als ik een regenton zou hebben (en een tuin waar we eigenlijk wat om geven ).
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Wanneer nodig. Om de dag maar soms ook elke dag als het er echt droog bij staat.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik er aan denk, en er dan ook nog tijd en zin voor heb..
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wij hebben ook een erg grote tuin, maar ik zie mijn man dat eigenlijk bijna nooit doen .
Toch ziet het er allemaal nog groen uit, haha.
Toch ziet het er allemaal nog groen uit, haha.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wij doen het om de dag
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Lonely Goatherd schreef:Niet. Ik vind dat echt zo zonde van leidingwater. Misschien als ik een regenton zou hebben (en een tuin waar we eigenlijk wat om geven ).
Wij gebruiken grond water.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Lonely Goatherd schreef:Niet. Ik vind dat echt zo zonde van leidingwater. Misschien als ik een regenton zou hebben (en een tuin waar we eigenlijk wat om geven ).
maar ja als je elke keer nieuwe planten moet kopen omdat alles uitgedroogd is is ook zo wat he...
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: