Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Televisieprobleem?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Televisieprobleem?  Empty Televisieprobleem?

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 0:55

Gisteren heeft mijn decoder het begeven. Zo van het één op andere moment. Mijn vader had gelukkig nog een CI+ module liggen en deze heb ik gisteren dan ook geinstalleerd. Probleem opgelost. smile

Nu kwam ik er vorige week achter dat mijn dvdspeler niet aangesloten is, en omdat ik nu toch bezig was, met het verwijderen van de decoder, dacht ik 'Ik sluit hem even aan'.

Probleem is dat mijn dvdspeler een scart aansluiting heeft en mijn televisie niet. Hiervoor heb ik een verlengstuk. Enerzijds scart, waar ik dus de scart in kan steken en de andere zijde is een hdmiaansluiting, die ik in de televisie kan pluggen.

Maar hij past nergens op... :shock: Ik weet dat hij moet passen, want hij heeft eerder aangesloten gezeten met mijn oude decodertje. En volgens mij ging hij niet in één van de vier hdmipoorten, maar waar wel? Ik kan er echt helemaal nergens iets over vinden. En normaal gesproken ben ik niet zo atechnisch.

Iemand een idee?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Televisieprobleem?  Empty Re: Televisieprobleem?

Bericht  Ster di 24 jul 2012 - 2:37

ik wil het vanavond mijn vriend wel even vragen, het is zijn werk, dus misschien kan hij jou helpen. Heb je het merk en eventueel serienummer? Mag je me ook pm-en.

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 3:17

Ster schreef:ik wil het vanavond mijn vriend wel even vragen, het is zijn werk, dus misschien kan hij jou helpen. Heb je het merk en eventueel serienummer? Mag je me ook pm-en.

Samsung UE37C5100. Er komt nog iets achteraan, maar had al gezien dat dit het enige type is dat met UE37C5100 begint. smile

Alvast bedankt. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 4:17

Zo, na het lezen van dit topic kreeg ik opeens een helder moment....jouw roeping is iets technisch!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 4:24

Charlie schreef:Zo, na het lezen van dit topic kreeg ik opeens een helder moment....jouw roeping is iets technisch!

Sarcasme?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 4:40

Maura schreef:
Charlie schreef:Zo, na het lezen van dit topic kreeg ik opeens een helder moment....jouw roeping is iets technisch!

Sarcasme?

Nee! Absoluut niet.

Gast
Gast

Bericht  GreenGrass di 24 jul 2012 - 5:59

Het kan best dat je DVD-speler via je Digitale box was aangesloten, vaak hebben die boxen meerdere scart-aansluitingen. Die box is dan weer aangesloten op je tv en hij werkt... alleen nu dus niet Sad
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  GreenGrass di 24 jul 2012 - 6:06

De handleiding van die tv zegt dat je een kabel van Scart naar ext (rgb) moet trekken. Dat kan met deze stekker dan weer:

Televisieprobleem?  01c9ae
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 6:13

GreenGrass schreef:De handleiding van die tv zegt dat je een kabel van Scart naar ext (rgb) moet trekken. Dat kan met deze stekker dan weer:

Televisieprobleem?  01c9ae

Deze stekker hangt nu inderdaad achter de televisie, los. En inderdaad ext (rgb), maar ik krijg hem er dus niet in. Televisieprobleem?  394967 Dus ik dacht dat ik het misschien fout had.

En wat je zegt; Dat klopt inderdaad. Normaal werkt het. Maar ik heb zo lopen prutsen met hdmi en scart, dat ik de decoder werkende heb gemaakt en de rest voor het gemak maar even ben vergeten. Wilde alleen even keihard meezingen met de wraak van Jafar :P En als hij dan niet is aangesloten... Televisieprobleem?  1270000679

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 jul 2012 - 6:15

Charlie schreef:
Maura schreef:

Sarcasme?

Nee! Absoluut niet.

Ik ben niet zo technisch hoor. Wink Maar als je honderd keer dezelfde vraag krijgt, dan leer je het vanzelf. Ben wel blij dat ik dat soort dingen (televisie, internet, decoder, dvdspeler aansluiten) zelf kan doen. Hoef ik mijn vader ook niet voor alles te bellen. :P

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: