Crosstrainer
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Crosstrainer
Hoi,
Ik wil een crosstrainer aanschaffen! Mijn sportschoolabonnement loopt gelukkig bijna af en een sportschool is echt niets voor mij. Spierbundels die wedstrijdje doen wie het zwaarst kan gewichtheffen, meiden waarvan de één nog dunner is dan de ander en waarbij je jezelf afvraagt wat zij hier doen. Afgetrainde en overdreven sportinstructeurs/instructrice's en het idee dat je constant in de gaten word gehouden maakt mij tot een sportschoolhater. Het is gewoon niets voor mij! Máár i love the crosstrainer! Daarom wil ik er één aanschaffen en ik mijn oog laten vallen op deze:
De Body Sculpture Elliptical Strider BE-6760DJHG-H.
Aardig betaalbaar en als ik hem nu bestel heb ik hem morgen in huis.
Alleen is zo'n ding makkelijk in elkaar te zetten? Met andere woorden: kan ik deze alleen in elkaar zetten?
Ik wil een crosstrainer aanschaffen! Mijn sportschoolabonnement loopt gelukkig bijna af en een sportschool is echt niets voor mij. Spierbundels die wedstrijdje doen wie het zwaarst kan gewichtheffen, meiden waarvan de één nog dunner is dan de ander en waarbij je jezelf afvraagt wat zij hier doen. Afgetrainde en overdreven sportinstructeurs/instructrice's en het idee dat je constant in de gaten word gehouden maakt mij tot een sportschoolhater. Het is gewoon niets voor mij! Máár i love the crosstrainer! Daarom wil ik er één aanschaffen en ik mijn oog laten vallen op deze:
De Body Sculpture Elliptical Strider BE-6760DJHG-H.
Aardig betaalbaar en als ik hem nu bestel heb ik hem morgen in huis.
Alleen is zo'n ding makkelijk in elkaar te zetten? Met andere woorden: kan ik deze alleen in elkaar zetten?
Chicksel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 37
Punten : 63
Registratiedatum : 05-02-12
Re: Crosstrainer
Als je hem geen trap op hoeft te slepen kun je hem misschien zelf in elkaar zetten, maar die dingen zijn loeizwaar als je een beetje een degelijk vliegwiel erin hebt, dus of je het alleen kan, hangt ook af van je crosstrainer.
MamaDaan- Fluisteraar
- Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12
Bij welke sportschool sport jij dan? Laat jij je daardoor gek maken?
Op zich een mooi apparaat. Of het lastig is om in elkaar te zetten ligt eraan hoe handig je bent. Maar met een goede gebruiksaanwijzing moet het geen probleem zijn, toch?
Op zich een mooi apparaat. Of het lastig is om in elkaar te zetten ligt eraan hoe handig je bent. Maar met een goede gebruiksaanwijzing moet het geen probleem zijn, toch?
Gast- Gast
Ik heb een andere maar die was super makkelijk om in elkaar te zetten
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik sport bij F4F. Ja nou ik weet niet maar ik vind een sportschool ongemakkelijk, altijd al gevonden maar een jaar geleden wou ik afvallen en aan mijn conditie werken en ik ben trouw minstens 1x per week geweest maar het is niet mijn ding. Ik wil gewoon lekker thuis sporten, wanneer ik wil en ik kan kijken wat ik wil
Welke heb jij dan Ella?
Welke heb jij dan Ella?
Chicksel- Fluisteraar
Chicksel schreef:Ik sport bij F4F. Ja nou ik weet niet maar ik vind een sportschool ongemakkelijk, altijd al gevonden maar een jaar geleden wou ik afvallen en aan mijn conditie werken en ik ben trouw minstens 1x per week geweest maar het is niet mijn ding. Ik wil gewoon lekker thuis sporten, wanneer ik wil en ik kan kijken wat ik wil
Welke heb jij dan Ella?
Een simpelere versie, zal later even voor je kijken. Hij staat op zolder vandaar
Ella- Ratel
Ik heb deze gisteren toch maar besteld en hij is vandaag geleverd. Het is mij gelukt om hem alleen in elkaar te zetten: Hoeraaatje voor mij Maar hij trapt superzwaar! En ik heb hem op de laagste stand staan. Zou dit aan het vliegwiel kunnen liggen? Die is namelijk 7kg en ik las net op internet dat hoe zwaarder het vliegwiel, hoe makkelijker de trap.
Chicksel- Fluisteraar
Chicksel schreef:Ik heb deze gisteren toch maar besteld en hij is vandaag geleverd. Het is mij gelukt om hem alleen in elkaar te zetten: Hoeraaatje voor mij Maar hij trapt superzwaar! En ik heb hem op de laagste stand staan. Zou dit aan het vliegwiel kunnen liggen? Die is namelijk 7kg en ik las net op internet dat hoe zwaarder het vliegwiel, hoe makkelijker de trap.
Nu schiet het me te binnen dat ik nog voor je zou kijken welke ik heb. Sorry hoor. Maar lees dat je al geslaagd ben. Was het moeilijk om hem in elkaar te zetten, nee he?
Wbt het trappen kan ik je niet helpen
Ella- Ratel
Wat is je budget?
Wij hebben een crosstrainer van helisports. Deze:
http://www.helisports.nl/crosstrainers/Infiniti-X885-Crosstrainer.html
En daar ben ik echt heel blij mee (hoewel ik er tegenwoordig echt te weinig op sta). Ding is wel loeizwaar en best lastig om in elkaar te zetten.
Wij hebben een crosstrainer van helisports. Deze:
http://www.helisports.nl/crosstrainers/Infiniti-X885-Crosstrainer.html
En daar ben ik echt heel blij mee (hoewel ik er tegenwoordig echt te weinig op sta). Ding is wel loeizwaar en best lastig om in elkaar te zetten.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Oh zinloze post! Ik zie nu pas dat je hem al gekocht hebt.
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Helemaal geen zinloze reactie hoor! Alle tips zijn juist heel fijn.. Ik heb ook besloten om hem retour te doen :$ hij trapt zo ontzettend zwaar dat ik met een minuut totaal buiten adem ben :p maar gewoon niet fijn. Dus ik ben op zoek naar een andere. Mijn budget is maximaal 500euro.
Chicksel- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: