UV werende zwemkleding
+3
Makamba
Pien
Teddyaapje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
UV werende zwemkleding
Ik ben er over aant denken om zo'n UV werend pakje voor T. te kopen voor op vakantie. Vorig jaar bleef hij nog fijn op de deken onder de parasol maar daar zal ik voor dit jaar maar niet vanuit gaan
Ik vind ze nogal prijzig en ben dus eerst benieuwd naar ervaringen en tips van jullie! Hij zit nu tussen maat 80 en 86
Ik vind ze nogal prijzig en ben dus eerst benieuwd naar ervaringen en tips van jullie! Hij zit nu tussen maat 80 en 86
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: UV werende zwemkleding
Bij de scapino zijn uv werende tshirtjes in de aanbeiding, 2de artikel 1 euro!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Kruidvat verkoopt ze ook! Weet alleen de exacte prijs niet meer.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb er vorig jaar 1 bij H&M gekocht, was ook niet duur (is een broek en shirt apart). Yara heeft het alleen niet vaak aan want loopt het liefst in zo min mogelijk kleren.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ze hebben ze ook elk jaar bij de Etos. Zijn rond de 10 euro volgens mij en dat zijn echt pakjes. Heb vorig jaar in de uitverkoop meteen een maat 74/80 en 86/92 gekocht en die draagt ze nu regelmatig.
Ik vind het ideaal voor J. met haar gevoelige huidje, daar smeer ik het liefst zo min mogelijk zonnebrand op.
Ik vind het ideaal voor J. met haar gevoelige huidje, daar smeer ik het liefst zo min mogelijk zonnebrand op.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Ik heb het bij de prenatal gekocht een leuk shirt voor 8 euro en heel veel plezier gehad op vakantie . Scheelt weer een stuk opletten dat ze niet verbranden .
silly_85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 150
Registratiedatum : 19-11-10
ik was net bij de scapino geweest maar hier kon ik ze niet vinden...
daarna bij de etos hadden ze ze nu voor 50% korting, dus ik heb 2 pakjes voor 10 euro!
daarna bij de etos hadden ze ze nu voor 50% korting, dus ik heb 2 pakjes voor 10 euro!
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: