Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vraagje loopfiets/loopkar

5 plaatsers

Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  studiebol ma 23 jul 2012 - 8:49

Mijn ouders zijn al bezig met de verjaardag van de kids Very Happy haha vraag me niet waarom maar ze hadden het over een kado. Nu hadden ze een loopkar bedacht. Maar toen ik daar over na ging denken vond ik dat eigenlijk niet zo leuk. We hebben een houten poppenwagen waar ze volgens mij ook achter kunnen lopen en persoonlijk vind ik dat leuker dan zo'n loopkar.. ik vind dat gewoon niet zulke hele leuke dingen.

Maar ik vond het wel leuk om aan mijn ouders zo'n klein loopfietsje te vragen, even gauw iets opgezocht maar dan zoiets http://www.houtenspeelgoed-webshop.nl/houten-loopfiets/1388-angel-toys-loopfiets-zwart-8850714800043.html

Nu snap ik wel dat ze meteen op hun eerste verjaardag er niks mee kunnen, maar als ze iets ouder zijn toch wel? Of ben je dan zeg maar al bijna 2 dat ze er iets mee kunnen.

Vrienden van ons hebben dit ook gegeven toen hun dochter 1 werd en zij heeft er nu nog plezier van en speelt er nog regelmatig mee, ze is nu anderhalf. Maar goed dat is een ervaring dus ik vraag me af of iemand van hier ook ervaring mee heeft.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  Liadan ma 23 jul 2012 - 8:52

Ik denk dat ze daar al wel snel plezier van hebben. Mijn zoon kan nu ook al vrij goed overweg met zijn loopauto.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 8:55

Als loopfiets zou ik dan een Puky Picolino nemen, het allerkleinste loopfietsje met vier wieltjes. Daar kunnen ze heel snel al mee uit de voeten, Yrsa heeft echt zoveel plezier gehad van die van haar. Meer dan van een loopauto.

Een wishbone bike is helemaal gaaf, die kun je steeds ombouwen en is te gebruiken van 1-5 jaar, maar die zijn wel erg duur, ik weet niet hoe gek je ouders het willen maken. Plus dat ze best moeilijk te krijgen zijn. En je moet er natuurlijk twee.

Dus ik zou toch voor die Puky gaan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 8:55

Wij hebben die ook voor mijn zoontje ( dan niet de roze ) maar geweldig ding!

Hij reed er met een maand of 15 al mee rond en nu nog dagelijks (hij is nu 2 jr en 3 mnd)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  studiebol ma 23 jul 2012 - 9:04

Susan ik ga ff googlen op de gene die jij zegt..

kwam net deze ook tegen, die vind ik echt leuk maar ben bang dat die wel iets te groot is..

https://www.nieuwsgierig-aagje.nl/Webwinkel/Nieuw/Klassieke+ROZE+Formule+1+loopauto+van+Metaal.html
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  ekjir@M ma 23 jul 2012 - 9:05

Ons zoontje heeft voor zijn eerste verjaardag een bobby car gehad. Ook een soort loopautotje maar hij begint er nu met met 22 maanden pas iets mee te doen.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 9:05

loopfietsje is inderdaad wel leuk, onze dochter begon er mee te spelen toen ze ongeveer 1.5 was. Ik zou er wel een kiezen die stabiel staat, dus of met hele brede banden, of een drie/vierwieler. Let er trouwens ook op dat ie niet te hoog is, onze dochter kan nog steeds niet goed alleen op en af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 9:05

Die je nu laat zien is echt geen aanrader!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  Lilypie ma 23 jul 2012 - 9:05

Die is erg leuk!
Heb hem ook hier staan( is net iets anders), maar wil hem te koop zetten dus als je er nog 1 nodig hebt Very Happy .
Hier zat ze er volgens mij op toen ze 1,5 was en nu nog af en toe maar ze word er te groot voor helaas.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  Susan ma 23 jul 2012 - 9:08

studiebol schreef:Susan ik ga ff googlen op de gene die jij zegt..

kwam net deze ook tegen, die vind ik echt leuk maar ben bang dat die wel iets te groot is..

https://www.nieuwsgierig-aagje.nl/Webwinkel/Nieuw/Klassieke+ROZE+Formule+1+loopauto+van+Metaal.html

Die zou ik niet nemen, niet voor de eerste verjaardag. Vaak heb je er ook trapauto's van, dan zou ik eerder daarvoor gaan als ze wat ouder zijn.

Ezra kreeg voor zijn eerste verjaardag deze: http://www.roodkapje-speelgoed.nl/a-16534120/hobbelen-en-rijden/brandweer-loopauto

Ik was er helemaal weg van, maar als loopauto is het gewoon niet geschikt, veel te lang en helemaal niet wendbaar.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  studiebol ma 23 jul 2012 - 9:10

Susan schreef:
studiebol schreef:Susan ik ga ff googlen op de gene die jij zegt..

kwam net deze ook tegen, die vind ik echt leuk maar ben bang dat die wel iets te groot is..

https://www.nieuwsgierig-aagje.nl/Webwinkel/Nieuw/Klassieke+ROZE+Formule+1+loopauto+van+Metaal.html

Die zou ik niet nemen, niet voor de eerste verjaardag. Vaak heb je er ook trapauto's van, dan zou ik eerder daarvoor gaan als ze wat ouder zijn.

Ezra kreeg voor zijn eerste verjaardag deze: http://www.roodkapje-speelgoed.nl/a-16534120/hobbelen-en-rijden/brandweer-loopauto

Ik was er helemaal weg van, maar als loopauto is het gewoon niet geschikt, veel te lang en helemaal niet wendbaar.

Oke, goede tips, toen ik hem zag vond ik hem meteen super, maar ja ik had ook wel al het idee dat hij niet heel handig was voor als ze een worden. Hij is dan meer leuk voor de sier en dat vind ik zonde. Bedankt voor de tips! Zal er idd op letten of ze wendbaar zijn dat is natuurlijk wel erg handig voor de kids.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  studiebol ma 23 jul 2012 - 9:11

Laurientje85 schreef:Die je nu laat zien is echt geen aanrader!

Waarom niet? Om dezelfde dingen die susan zegt? dat hij dus niet wendbaar is enzo?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  Gast ma 23 jul 2012 - 10:00

Ik vind de wheely bug erg leuk. Janneman heeft hem en zelfs Ciske vindt hem nog leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vraagje loopfiets/loopkar Empty Re: vraagje loopfiets/loopkar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum