Softijs..
+24
Jelin
Aagje!
Flower_L
SarahKey
Travelgurly
Ella
Mida4you
CCC
ekjir@M
liesje
Muppetje
Star007
Blond
Happydobby
Jezzie
Linda
Puggle
smooch
Rush
_Nina
Annemie
PiP
Kruidkoek
Printje
28 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Softijs..
aten jullie softijs tijdens je zwangerschap, ik vind dat zo lekker maar weet dat het sowieso eigenlijk slecht is, daarom krijgt R het ook nog niet.
Op sites lees ik wisselende verhalen en doe het daarom maar niet maar wat deden jullie tijdens jullie zwangerschap.
En het gaat voornamelijk om de schoonmaak vd machines, zeer bacterie gevoelig, het softijs zelf is minder 'erg'.
Op sites lees ik wisselende verhalen en doe het daarom maar niet maar wat deden jullie tijdens jullie zwangerschap.
En het gaat voornamelijk om de schoonmaak vd machines, zeer bacterie gevoelig, het softijs zelf is minder 'erg'.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Softijs..
Ik "durf" het ook niet, net als milkshakes, die laat ik ook staan.
In plaats daarvan neem ik een waterijsje, ben sinds een paar weken weer helemaal fan van de knetterijsjes
In plaats daarvan neem ik een waterijsje, ben sinds een paar weken weer helemaal fan van de knetterijsjes
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Milkshakes pak ik idd ook niet.
Printje- Lady Post-a-lot
tijdens de zwangerschap vd eerste was dit mij nog niet bekend.
Ik hou niet zo heel erg van softijs, maar de mc flurry's kon ik toch niet weerstaan....
Ik hou niet zo heel erg van softijs, maar de mc flurry's kon ik toch niet weerstaan....
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik at gewoon softijs tijdens de zwangerschap, mijn zoontje eet ook softijs. Hoezo is dat slecht dan??
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Annemie schreef:Ik at gewoon softijs tijdens de zwangerschap, mijn zoontje eet ook softijs. Hoezo is dat slecht dan??
Softijs is 'slecht' ijs door de bacteriën, vooral dus doordat het schoonmaken van die apparaten erg belangrijk is, anders is het een bron voor bacteriën. Ik heb in het weekend bij Jamin gewerkt en daar hebben we toen een hele voorlichting gehad over softijs, ik wist vantevoren ook niet dat het eigenlijk zo slecht was.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb ooit eens een softijsje gehad uit een automaat die iets té enthousiast was schoongemaakt, ik had dus een chloorijsje. Is ook niet echt smakelijk...
Dat was bij een ijskar op de boulevard in Katwijk. Sindsdien koop ik softijs eigenlijk alleen nog maar bij de mac, jamin of snackbar. Schepijs daarentegen ben ik minder kieskeurig in.
Dat was bij een ijskar op de boulevard in Katwijk. Sindsdien koop ik softijs eigenlijk alleen nog maar bij de mac, jamin of snackbar. Schepijs daarentegen ben ik minder kieskeurig in.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Bij de grote gele M worden de machines heel streng gecontroleerd.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik eet alleen softijsjes van de Mac.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Ik eet alleen softijsjes van de Mac.
+1, vooral de mc flurry
Dat wist ik niet printje, hopelijk maken ze die apparaten overal goed schoon.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Mmm manlief vindt het sowieso niet goed hahaha en ik durf het zelf eigenlijk ook niet goed aan, ze raden het natuurlijk ook niet zomaar af.
Printje- Lady Post-a-lot
Annemie schreef:smooch schreef:Ik eet alleen softijsjes van de Mac.
+1, vooral de mc flurry
Sommige mensen kunnen er natuurlijk ook veel beter tegen maar mijn broer bijv. wordt meteen ziek van softijs dat niet goed is schoongemaakt (het apparaat dan)
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb,het niet gegeten.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Rush schreef:Bij de grote gele M worden de machines heel streng gecontroleerd.
Ja, ik heb het daar ook gewoon gegeten en gedronken. Ik wist toen overigens niet dat het niet goed was. Maar nu ik het wel weet zou ik het daar zo weet halen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Alleen bij de Mac. En soms als mijn zoontje een softijsje eet, eet ik een beetje mee omdat ie natuurlijk niet snel genoeg is en dat ijsje gaat smelten. Maar ook hij eet eigenlijk alleen bij de Mac of iets dergelijks een softijsje (hij heeft liever waterijs)
Gast- Gast
Annemie schreef:smooch schreef:Ik eet alleen softijsjes van de Mac.
+1, vooral de mc flurry
+1
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb tijdens de zwangerschap gewoon softijs gegeten, wel haal ik het altijd bij de mac of jamin. Bij de plaatselijke snackbar ben ik er wel eens van ziek van geworden (diarree)
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Statler schreef:Ik heb ooit eens een softijsje gehad uit een automaat die iets té enthousiast was schoongemaakt, ik had dus een chloorijsje. Is ook niet echt smakelijk...
Ook niet bij elke snackbar worden die apparaten goed schoongehouden helaas. De snackbar waar ik een tijdje heb gewerkt is daar één van..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb tijdens de zwangerschap af en toe een softijsje gegeten.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Gelukig haal ik m'n softijs dan eigenlijk ook maar zelden bij de snackbar en kies ik idd wel de betere uit Mac-softijs vind ik het lekkerst, dus het liefst haal ik het daar.Chance schreef:Statler schreef:Ik heb ooit eens een softijsje gehad uit een automaat die iets té enthousiast was schoongemaakt, ik had dus een chloorijsje. Is ook niet echt smakelijk...
Ook niet bij elke snackbar worden die apparaten goed schoongehouden helaas. De snackbar waar ik een tijdje heb gewerkt is daar één van..
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Nu heb ik trek in ijs
Jetje, zaterdag langs de Mac? Heb er overigens de hele zwangerschap nog geen gehad...
Jetje, zaterdag langs de Mac? Heb er overigens de hele zwangerschap nog geen gehad...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
ik heb het beide zwangerschappen op en at het alleen bij de mac
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
M´n vriend is koelmonteur en ik mocht een softijsje halen bij de Mac of bij een snackbar waar hij net geweest was voor onderhoud.
IJsklontjes zijn hier zwanger of niet trouwens helemaal uit den boze. In die machines schijnt soms gewoon alg en mos te groeien...
IJsklontjes zijn hier zwanger of niet trouwens helemaal uit den boze. In die machines schijnt soms gewoon alg en mos te groeien...
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
ekjir@M schreef:M´n vriend is koelmonteur en ik mocht een softijsje halen bij de Mac of bij een snackbar waar hij net geweest was voor onderhoud.
Ik heb op mijn vorige school (horeca opleiding !!!! ) idd de schimmel in het apparaat zien staan
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: