Letterbak
+19
applestar
norah
Niekske
*Noosa
Mizz_S
Flower_L
Floor
Aziraphale
Lousanne
Lady Starstruck
Discordia
Prosecco
Angela_1986
mzcharlotte
Summerlovin
Twellie
VanillaRose
Ibbeltje
Mermaid
23 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Letterbak
Ja, had ik moeten doen. Lag laatst ook een stapel kindermatrassen voor een euro per stuk!
Gast- Gast
die matrassen had je dan weer mogen houden
maar toch wel vreemd eigenlijk, sommige kringloopcentra kunnen echt niet prijzen hoor. Hier stond laatst zo'n IkEA krijtbord voor 14,95. Redelijk intact maar duidelijk gebruikt. Precies dezelfde bij Ikea 15,00. En andere dingen zijn weer gigantisch goedkoop.
maar toch wel vreemd eigenlijk, sommige kringloopcentra kunnen echt niet prijzen hoor. Hier stond laatst zo'n IkEA krijtbord voor 14,95. Redelijk intact maar duidelijk gebruikt. Precies dezelfde bij Ikea 15,00. En andere dingen zijn weer gigantisch goedkoop.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Er zit bij ons een kringloop die zo duur is, daar hoef je voor de goedkopigheid niet naartoe te gaan. Wel raar eigenlijk, hun halen de spullen ook weer gratis op bij mensen thuis en verkopen het duur.
Gast- Gast
en het leukste spul halen ze er ongetwijfeld zelf al uit...
Flower_L- Ratel
Sommige kringloopwinkels (vooral die met meerdere vestigingen (complete bedrijven)) zijn er alleen om winst te maken. De kleine, zelfstandige winkeltjes bestaan vaak wél nog met de reden mensen te helpen en het milieu te sparen etc. Daar wordt echt geen winst gemaakt. Waar ik kom doen ze het écht met plezier, maar de prijzen zijn belachelijk laag. Daar kunnen ze nooit de kosten voor het pand mee dekken. Laat staan dat ze er flink aan verdienen.
Deze spiegel was bijvoorbeeld een euro en mijn eetkamerstoelen heb ik voor twee euro per stuk en alle kleding is er 1,50. Best wat (merk)kleding, winterjassen etc vandaag gehaald. Rest van de kasten, tafel kostten allemaal geen drol.
Zal voortaan alle letterbakken meenemen.
x
x
x
x
x
x
x
Deze spiegel was bijvoorbeeld een euro en mijn eetkamerstoelen heb ik voor twee euro per stuk en alle kleding is er 1,50. Best wat (merk)kleding, winterjassen etc vandaag gehaald. Rest van de kasten, tafel kostten allemaal geen drol.
Zal voortaan alle letterbakken meenemen.
x
x
x
x
x
x
x
Laatst aangepast door Smikkell op za 11 aug 2012 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb zelf deze lettetbak, maar (nog) geen plek. Ik zoek ook nog een tweede, maar ze zijn allemaal net niet wat ik in mijn hoofd heb.
x
x
Laatst aangepast door Smikkell op za 11 aug 2012 - 2:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ze stonden hier voor een euroPippa schreef:Ibbeltje schreef:Bij de kringloop
Niet dus. Ik zoek al tijden een letterbak om zelf op te knappen
Welke kringloop ga jij heen?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Aziraphale schreef:Ik had als kind altijd een letterbak De oude van mijn moeder, vol met glazen flesjes, koperen mini-spulletjes (zoals een theepotje, strijkijzertje, wringer) en beeldjes.
Ja dat had ik ook, met dezelfde soort spulletjes!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb mijn letterbak van mijn moeder gekregen, die had hem vroeger ook op haar kamer hangen. Geen idee waar hij vandaan komt dus! Zag laatst wel ergens een letterbak in de vorm van een hart, maar die vond ik stom.
Gast- Gast
Wat een leuke spulletjes smikkell! ik moet ook echt weer eens naar de kringloop gaan.
Gast- Gast
Smikkell waar zit die kringloop ergens? Klinkt goed ieder geval dat ie zo goedkoop is!
Dit is mijn letterbak, zelf gemaakt:
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
*Michelle schreef:Smikkell waar zit die kringloop ergens? Klinkt goed ieder geval dat ie zo goedkoop is!
Super leuk! Ik heb nog een donker-houten liggen, vorig jaar gekocht op de koninginnemarkt en ik moet em nog steeds opknappen en schilderen...
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Die is leuk michelle!
Ik moet mezelf er maar even toe zetten om naar de Leenbakker te gaan. Die vind ik t mooiste van wat ik tot nu toe heb gezien.
Ik moet mezelf er maar even toe zetten om naar de Leenbakker te gaan. Die vind ik t mooiste van wat ik tot nu toe heb gezien.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Flower_L- Ratel
sorry plaatje krijg ik niet kleiner, ik heb hem bij de kringloop vandaan en zelf wit geschilderd
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Ik heb een kleintje in de vorm van een huisje
Ik heb hem bij de blokker gekocht al een tijdje geleden.
Ik wil hem nog een beetje 'oppimpen' en vullen met gehaakte spulletjes!
Ik heb hem bij de blokker gekocht al een tijdje geleden.
Ik wil hem nog een beetje 'oppimpen' en vullen met gehaakte spulletjes!
Norah, wat een werk lijkt me...al die kleine vakjes.
Flower_L- Ratel
Action verkoopt ze nou ook!
En ook hartvormige in roze en wit geloof ik
En ook hartvormige in roze en wit geloof ik
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Michelle, erg leuk! Met wat voor hout heb je dat gemaakt?
Ik wil er ook zelf 1 gaan maken, en dan een sierlijst eromheen doen (of gewoon een soort sierplint eromheen, haha).
voor op de kamer van onze dochter om haar boekjes en spulletjes in te doen...
Ik wil er ook zelf 1 gaan maken, en dan een sierlijst eromheen doen (of gewoon een soort sierplint eromheen, haha).
voor op de kamer van onze dochter om haar boekjes en spulletjes in te doen...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
ja is wel veel werk... maar wel leuk werk alleen schilderen was echt een rot werk
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Idd bij de action hartvorm in het wit
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ik heb er eentje bij de drogist gekocht. Deze ging sluiten en verkochten hun oude winkelspullen. Het is een hele simpele witte, ik gebruik hem voor mijn nagellak. Staat hartstikke gezellig!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: