Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik baaaaaaalllll!

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ik baaaaaaalllll!  Empty Ik baaaaaaalllll!

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:44

Echt! Ik kon wel janken! Ik baaaaaaalllll!  1270000679

Dinsdag mijn auto APK laten keuren. De schade €145,00 vanwege een kapotte veer. Met het bedrijf afgesproken dat ik het in twee keer zou betalen. Helemaal super dus. Vandaag mijn auto gebracht voor de reparatie. Word ik een uur later thuis gebeld; "Het spijt me heel erg dat ik het moet zeggen, maar de remblokken zijn afgesleten en moeten vervangen worden. Dit kost in totaal €158,00 (bovenop €145,00)". Op dat moment kon je me opvegen. Tja, het moet toch gerepareerd worden, want anders komt de auto niet door de keuring. Maar echt, wat baal ik. Gelukkig mag ik het alsnog in termijnen betalen. Dus dat geluk heb ik dan weer, maar hier had ik geen rekening mee gehouden. Cry

Jullie nog iets te balen vandaag?

Laatst aangepast door Maura op vr 20 jul 2012 - 2:47; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baaaaaaalllll!  Empty Re: Ik baaaaaaalllll!

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:46

Dus alles in totaal kost het 158 euro? 13 euro meer dan de prijs die je verwacht had? Of komt er nog 158 euro bovenop die 145 euro? Hoe dan ook, flink wat geld...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:47

Mermaid Forest schreef:Dus alles in totaal kost het 158 euro? 13 euro meer dan de prijs die je verwacht had? Of komt er nog 158 euro bovenop die 145 euro? Hoe dan ook, flink wat geld...

Het wordt in totaal € 300,00. Was het maar 13 euro meer. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:48

Maura schreef:
Mermaid Forest schreef:Dus alles in totaal kost het 158 euro? 13 euro meer dan de prijs die je verwacht had? Of komt er nog 158 euro bovenop die 145 euro? Hoe dan ook, flink wat geld...

Het wordt in totaal € 300,00. Was het maar 13 euro meer. smile
Wat balen zeg, idd veel geld.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:48

Al met al een behoorlijk bedrag, zeker wanneer je al niet zo veel te makken hebt.
Hopelijk ben je hierna weer een jaar auto-gezeik-vrij!

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 20 jul 2012 - 2:50

Oeh, dat is erg balen inderdaad! :nopompom:

Ik baal een beetje omdat ik maandag moet werken en het dan roze maandag is! Had er graag naartoe gewild!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 2:53

Roze maandag met de kermis, Jeanette?

Een auto hebben kost nu eenmaal bakken met geld. Ik had verwacht nieuwe banden te moeten, maar die kwamen gewoon door de keuring. Nu dus een veer en remblokken. Maar voor driehonderd euro heb ik geen andere auto, dus we rijden er vrolijk mee door. Op naar de 9e verjaardag! Ik baaaaaaalllll!  281626781

Gast
Gast

Bericht  Bazinga vr 20 jul 2012 - 2:57

Ik ben al dagen moe.. Zo zo zo moe! Afwisselend hoofdpijn en misselijk en ander moment is er niks aan de hand. En ik heb idioot veel blauwe plekken, waar ik ook niks van begrijp.

Zit nu aan vitaminepillen en meer groenten en fruit, maar als dit aanhoudt, ga ik langs de huisarts. Ik baal van die vermoeidheid, ben van gemiddeld 7 uur slaap (en daar meer dan genoeg aan hebben) naar 13 uur slaap per nacht gegaan en nog ben ik moe. BAH!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Paper Crown vr 20 jul 2012 - 3:02

Tris schreef:Ik ben al dagen moe.. Zo zo zo moe! Afwisselend hoofdpijn en misselijk en ander moment is er niks aan de hand. En ik heb idioot veel blauwe plekken, waar ik ook niks van begrijp.

Zit nu aan vitaminepillen en meer groenten en fruit, maar als dit aanhoudt, ga ik langs de huisarts. Ik baal van die vermoeidheid, ben van gemiddeld 7 uur slaap (en daar meer dan genoeg aan hebben) naar 13 uur slaap per nacht gegaan en nog ben ik moe. BAH!

Heb je zomaar blauwe plekken?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Bazinga vr 20 jul 2012 - 3:07

Nee niet zomaar, wel heel snel. Frits melkt altijd op m'n arm en daar zit nu een blauwe plek, van een kattenpoot dus. En verder heb ik blauwe plekken waarvan ik me niet kan herinneren dat ik me ernstig heb gestoten of zo, 't zijn maar kleine tikjes, alleen die geven nu wel blauwe plekken. Ik weet dat ik afgelopen weken slecht gegeten heb, weinig groenten en fruit en vooral brood, dus ik wil daar eerst verandering in brengen, voor ik gelijk naar de huisarts ga. Denk dat 't namelijk al verschil maakt!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 3:07

Ik baal van het weer! (dat ik dit nog durf te roepen) Normaal kan ik me goed vermaken met regenweer maar vandaag heb ik echt een onrustige, ik weet niet waar ik het zoek dag!

Ik ben zelfs super veel motivatie aan het zoeken om te sporten! Question

Gast
Gast

Bericht  Jerry vr 20 jul 2012 - 6:14

@Maura: issie dinsdag wel door de APK gekomen dan? Bijzonder dat ze de remblokken toen niet hebben gezien...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 6:18

Jerry schreef:@Maura: issie dinsdag wel door de APK gekomen dan? Bijzonder dat ze de remblokken toen niet hebben gezien...

Nee, hij is dinsdag afgekeurd op de veer. De veer zou vandaag worden gemaakt en dan zou hij goedgekeurd/afgemeld worden. Waarom ze dinsdag de remblokken niet hebben gezien? Geen idee...

Edit: Het kan wel hoor. Hij schuurde aardig aan. Ik heb geen verstand van auto's, maar het kan.

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl vr 20 jul 2012 - 6:26

Vind 300 euro wel meevallen eerlijk gezegd. Snap dat je ervan baalt maar mijn APK kostte me dit jaar 560 euro, en vorig jaar 620.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 6:33

Beachgirl_24 schreef:Vind 300 euro wel meevallen eerlijk gezegd. Snap dat je ervan baalt maar mijn APK kostte me dit jaar 560 euro, en vorig jaar 620.

Vorig jaar koste me het al met al 1000 euro. Twee dagen voor de APK, begon er een lampje te branden. Direct naar de garage. Iets kapot dat 250 euro koste. Vervolgens de APK....Cry

En het is nog niet zoveel. Maar op dit moment wel. Begint irritant te worden, dat zinnetje. Ik baaaaaaalllll!  394967

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: