Show je peuterkamer!
+46
Pineco
Laurientje
nillis
pippeloentje
Tania
madam
liesje
munk
sandra
Happydobby
Fiwen
Viva
Funk
koNijntje
Blue flower
Laced
Flower_L
Puggle
Shopaholic
Linda
Limburg85
red rose
smooch
Theezakje13
Muppetje
moepie
Pien
RiLiJu
PiP
Parel
Floor
holaagirl
Printje
Tazz
pindaatje
Roos
Stuiterbal
Annie24
Weegschaal
Nana
Liadan
Paper Crown
Monnie
-Ieniemienie-
Jasmine
Teddyaapje
50 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Show je peuterkamer!
Om alvast wat inspiratie op te doen ben ik benieuwd naar de kamers van jullie peutertjes!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Show je peuterkamer!
Ik zou die van H. niet gebruiken voor inspiratie, haha.
Ik maak snel nieuwe foto's als haar nieuwe kast klaar is.
Ik maak snel nieuwe foto's als haar nieuwe kast klaar is.
Gast- Gast
Wij gaan volgende maand J. d'r kamer omtoveren tot een peuterkamer. Weten al wel welke meubels er komen, maar voor de rest kan ik nog wel wat inspiratie gebruiken, dus ik kijk mee!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Je hebt er als jongens mama niks aan. Maar hier is onze dochter haar peuterkamer (inmiddels wel wat meer aangekleed met assocoires ed)
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Mooie kamer ieniemienie, had m al eens voorbij zien komen hier op t forum! Helaas niet heel veel inspiratie voor een jongensmama, al kunnen de meubels ook op een jongenskamer!
Ik heb ook gegoogled en vond dit sterrenbehang erg leuk:
(kidskamers.nl)
En dit vind ik ook erg leuk:
http://babykamerinspiratie.nl/mooie-sterrenkamer-met-gepersonaliseerde-accessoires/
Alleen jammer dat onze muren best grof gestuct zijn en behang niet zo handig is.
(kidskamers.nl)
http://babykamerinspiratie.nl/mooie-sterrenkamer-met-gepersonaliseerde-accessoires/
Alleen jammer dat onze muren best grof gestuct zijn en behang niet zo handig is.
Teddyaapje- Ratel
Dit is N. zijn kamer, dit waren de enige die ik zo op de computer heb staan. Op de grond ligt nog een vloerkleed en een opblaasbare olifant van de ikea.
* weer weg*
* weer weg*
Laatst aangepast door Monnie op za 21 jul 2012 - 7:30; in totaal 1 keer bewerkt
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Teddyaapje schreef:Mooie kamer ieniemienie, had m al eens voorbij zien komen hier op t forum! Helaas niet heel veel inspiratie voor een jongensmama, al kunnen de meubels ook op een jongenskamer!
(kidskamers.nl)
Ik weet waar dat behang van is )) hehehe met de sterretjes dan he
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ze hebben bij H&M nu ook leuke spullen/accessoires voor kinderkamers!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Dit is de kamer van mijn zoontje (niet quoten):
*weg*
*weg*
Laatst aangepast door Nana op za 21 jul 2012 - 7:05; in totaal 1 keer bewerkt
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Heel leuk kamertje Nana!
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Leuke kamertjes!
Ieniemienie, wat een gaaf behang!
Wij gaan dochter haar kamer ook opknappen. En we zijn van plan zelf een bed(bank) te maken.
Wij gaan dochter haar kamer ook opknappen. En we zijn van plan zelf een bed(bank) te maken.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Nana: wat een leuk kamertje!
Ieniemienie: ik ben echt zo verliefd op het kamertje van M!
Dit is de kamer van onze vent:
Ieniemienie: ik ben echt zo verliefd op het kamertje van M!
Dit is de kamer van onze vent:
Gast- Gast
Linda schreef:Leuke kamertjes!
Even totaal off topic; Maar zie ik nou goed dat je zwanger bent?
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Haha weegschaal, ik zie nu hier je reactie pas! Maar heb al gereageerd in het andere topic.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Wij twijfelen voor in de toekomst over het bedje van Monnie en van Jetje
Monnie; blijft jouw zoontje niet hangen achter de opstaande rand als hij er uit wil? Of is het eigenlijk wel handig zodat hij er 's nachts niet uitvalt?
Jetje; valt jouw zoontje er 's nachts niet uit omdat er maar een kleine opstaande rand is?
Monnie; blijft jouw zoontje niet hangen achter de opstaande rand als hij er uit wil? Of is het eigenlijk wel handig zodat hij er 's nachts niet uitvalt?
Jetje; valt jouw zoontje er 's nachts niet uit omdat er maar een kleine opstaande rand is?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Nee is nog nooit gebeurd. Hij heeft het randje wel nodig, want uit een gewoon bed valt hij wel, maar hij blijft redelijk stil liggen en rolt hooguit van muur naar dat randje maar er nooit overheen.
Gast- Gast
@annie: wij hebben het geluk dat hij tot nu toe nog niet zelf uit bed gaat. Hij blijft net zo lang in bed tot wij hem eruit
halen En hij draait s' nachts nog door zijn hele bed, dus vindt het wel fijn dat hij er niet uit kan vallen.
halen En hij draait s' nachts nog door zijn hele bed, dus vindt het wel fijn dat hij er niet uit kan vallen.
Monnie- Prater
Jetje schreef:Nee is nog nooit gebeurd. Hij heeft het randje wel nodig, want uit een gewoon bed valt hij wel, maar hij blijft redelijk stil liggen en rolt hooguit van muur naar dat randje maar er nooit overheen.
Hier hetzelfde bedje als Jetje, en het is een prima bedje voor een hele aantrekkelijke prijs! Hier is hij er ook nog nooit uitgevallen (zonder randje had dat wss wel gebeurd)
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Teddyaapje schreef:Mooie kamer ieniemienie, had m al eens voorbij zien komen hier op t forum! Helaas niet heel veel inspiratie voor een jongensmama, al kunnen de meubels ook op een jongenskamer!
(kidskamers.nl)
Vertel vertel!
Teddyaapje- Ratel
Razz_ schreef:@ Monnie, is dat bedje van Ikea?
Ja!
Monnie- Prater
Mooie kamers !!!
Hier hetzelfde bed als Jetje. Alleen krijgt mijn zoon het wel voor elkaar eruit te vallen.
Hij schravelt soms zodanig dat hij aan het voeten eind ligt en dan gaat het wel eens mis.
Laats ook weer toen is hij in zijn slaap zelf weer opgestaan en terug gaan liggen en verder gaan slapen
Hier hetzelfde bed als Jetje. Alleen krijgt mijn zoon het wel voor elkaar eruit te vallen.
Hij schravelt soms zodanig dat hij aan het voeten eind ligt en dan gaat het wel eens mis.
Laats ook weer toen is hij in zijn slaap zelf weer opgestaan en terug gaan liggen en verder gaan slapen
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Hmmm...twijfel twijfel, haha! Gelukkig is het nog niet zover, want zolang hij niet zelf uit zijn ledikantje kan klimmen en er niet klem in ligt blijft hij daar nog lekker in
Y. is wel erg druk 's nachts: hij gaat ook vaak op zijn knieen zitten in zijn slaap en laat zich dan voorover vallen en knalt dan regelmatig met zijn hoofd tegen het ledikant
Y. is wel erg druk 's nachts: hij gaat ook vaak op zijn knieen zitten in zijn slaap en laat zich dan voorover vallen en knalt dan regelmatig met zijn hoofd tegen het ledikant
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Hmmm...twijfel twijfel, haha! Gelukkig is het nog niet zover, want zolang hij niet zelf uit zijn ledikantje kan klimmen en er niet klem in ligt blijft hij daar nog lekker in
Bij M haar ledikantje zit zoals je ziet helemaal niks ervoor.
Ze is er echt nog nooit uitgevallen oid. Dus hier is een rekje ervoor nooit nodig geweest.
En zijn wel een heel klein opstaand randje, met in het middel een uitsparing waardoor ze er makkelijk in en uit kan klimmen.
En ook M is nog nooit zelf uit dr bed gekomen. Ze gaat er pas uit als wij dr komen halen.
DIt is het bedje wat M heeft:
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Teddyaapje schreef:Paper Crown schreef:Teddyaapje schreef:Mooie kamer ieniemienie, had m al eens voorbij zien komen hier op t forum! Helaas niet heel veel inspiratie voor een jongensmama, al kunnen de meubels ook op een jongenskamer!
(kidskamers.nl)
Vertel vertel!
Het sterrenbehang is heel leuk
Zoonlief heeft dit behang achter zijn commode!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Show je peuterkamer! (of ideeën)
» Peuterkamer
» Peuterkamer
» ideeen peuterkamer
» bed, kast en......??(peuterkamer)
» Peuterkamer