Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor kleur nagellak heb je op?

+119
Lady Starstruck
Razz
sonly
Ilargi
Urban Naked
Shopaholic
Snirp
Saga
Siem
Sorrento
Punk'd
Muus
vlinder-19
Aagje!
Kaboutertje
Kat1980
Maudy
Isabel_
Toekan
Theeleut
ijsjemeisje
Linnie1985
Sayuri
Bosjesvrouw
Elodie
Alex
Viva
xxjojootjexx
CarpeDiem
Pommes
Ibbeltje
Fortissimo
Marie
madam
litllejoy
Bisq
Nathalie
Cow
Roza
Zonnetje
Reeza
Sam
Suus
Cheesegirl
kippiee
Lady4
Arwyn
Kowalski
Blond
Starla
Zora
SnowWhite
Antibes
Happinaz
Slakje
Star007
Toet
marjoleinnn
_Cyn_
rianne287
Mees
Sorella
Jerry
Caribbeanlover
Elliot
Tyrael
Japie
Exogenesis
VeryCherry
Summerlovin
Sterre
ExpressoB
Flippin' Bitch
Puggle
Liz
Sugarfall
Ilovethe90s
Raindrop
Minx
Ooh La La!
Poubelle
Jeanette
Lien
Tummy
Makamba
Merai
Schaapke
Atelier Madame
Dennenappel
Rovine
FruttiTutti
Mamsie
ProudMom
smooch
KOL
Esperanza
PrimaBella
Rush
Mariposa
Aziraphale
Lavendel
Joli86
Eris
Marin
patjuhhh
Twellie
Sushi
Mida4you
Janelie
SoGood
Gizmo
Zwerver
Paper Crown
Red Velvet
Shopelle
Tazz
Shisha
Penny Blossom
loura
123 plaatsers

Pagina 18 van 21 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor kleur nagellak heb je op? - Pagina 18 Empty Re: Wat voor kleur nagellak heb je op?

Bericht  Caribbeanlover za 20 apr 2013 - 10:22

Sorrento, WTF met veertjes! Moet niet gekke worden. What''s next? Ben benieuwd hoe die veertjes tot stand zijn gekomen, dus zonder dat dieren geleden hebben. Zolang ik dat niet weet gebruik ik het niet.

Muus, Wauwww wat een mooie diepe kleur blauw zeg. Ik vind OPI te duur ook al zit er veel in een potje.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kleur nagellak heb je op? - Pagina 18 Empty Re: Wat voor kleur nagellak heb je op?

Bericht  Siem za 20 apr 2013 - 12:27

Die is mooi punk'd!
CBL het zijn geen echte veertjes die erin zitten Wink

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Sushi zo 21 apr 2013 - 9:04

Paper Crown schreef:Ik ben ook van van OPI en Essie maar Chanel, Dior of YSL trap ik niet meer in. Die zijn echt verrot.
Hoor inderdaad vaker dat Chanel heel snel afbladdert. Zonde hoor, voor zo'n prijs!

Ik ben nu Essie Cute as a button op aan het doen!
Wat voor kleur nagellak heb je op? - Pagina 18 Notd_essie_cute_as_a_button01
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  patjuhhh zo 21 apr 2013 - 9:06

Sugarfall schreef:Leuk patjuhhh, hoe heet die?

beyond cozy, maar volgens mij was het limited edition van Essie en kerstcollectie, dus weet niet of ze die nog in de winkel hebben.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover zo 21 apr 2013 - 10:39

Billy schreef:Die is mooi punk'd!
CBL het zijn geen echte veertjes die erin zitten Wink
Aha mooi.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Sorrento zo 21 apr 2013 - 19:33

Sushi schreef:

Die heb ik ook, lief kleurtje!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Sushi zo 21 apr 2013 - 20:54

Sorrento schreef:
Sushi schreef:

Die heb ik ook, lief kleurtje!

Ja he Very Happy
En wat lakt Essie fijn! Wat een goed kwastje en de lak droogt echt snel. Ben benieuwd hoe lang 't blijft zitten.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sorrento ma 22 apr 2013 - 3:24

Ik vind niet dat Essie per se heel lang blijft zitten, helaas. De kwaliteit is niet slecht hoor, maar ik heb het idee dat mijn Bourjoislakjes langer blijven zitten...
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Cow ma 22 apr 2013 - 3:35

Essie Navigate Her

Wat voor kleur nagellak heb je op? - Pagina 18 Images?q=tbn:ANd9GcS8mQ7caANprDjeyKSIlc-pj0H4pJsdRfrm-GeNqelV1OyNTi-9vw
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Saga ma 22 apr 2013 - 22:20

Catrice - Genius in the bottle
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Sushi ma 22 apr 2013 - 22:22

Sorrento schreef:Ik vind niet dat Essie per se heel lang blijft zitten, helaas. De kwaliteit is niet slecht hoor, maar ik heb het idee dat mijn Bourjoislakjes langer blijven zitten...
Ben benieuwd dan smile
Heb jij O.P.I.-lakjes? Hoe vind jij Essie daarmee vergeleken? Bij mij blijft O.P.I. een dag of vier, vijf echt heel goed zitten.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sorrento di 23 apr 2013 - 1:46

Ik heb een O.P.I.-lakje, maar die heb ik nog nooit langer dan vijf minuten op mijn nagels gehad, haha. De lak is heel stroperig, dus ik krijg hem niet goed opgebracht. Aanlengen met een beetje nagellakremover durf ik niet aan, want het is al een lichte kleur en denk dat hij dan helemáál niet meer dekt. Stom, had er toen meteen mee terug moeten gaan, want het kan nooit zo zijn dat mijn lakje van de normale O.P.I.-kwaliteit is - kan me namelijk niet voorstellen dat iedereen er anders zo enthousiast over zou zijn Wink
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sorrento di 23 apr 2013 - 1:47

Ik bedenk me net dat ik natuurlijk best kan proberen om de lak aan te lengen met een klein beetje nagellakremover, want nu gebruik ik hem namelijk ook niet laughcry
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sushi di 23 apr 2013 - 2:19

Oh wat zonde zeg! Ik geloof dat er ook een of ander spulletje bestaat dat je in stroperige nagellak kan druppelen. Maar ik heb geen idee hoe 't heet dus daar heb je vast niks aan Wink

Welk kleurtje heb je?
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sushi di 23 apr 2013 - 2:22

Oh op internet lees ik ook dat het zou helpen om het potje nagellak onder de warme kraan te houden en dat er van O.P.I. "nail lacquer thinner" bestaat. Maar of dat ook in Nederland te koop is weet ik niet.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tyrael wo 24 apr 2013 - 4:53

Sushi schreef:Oh op internet lees ik ook dat het zou helpen om het potje nagellak onder de warme kraan te houden en dat er van O.P.I. "nail lacquer thinner" bestaat. Maar of dat ook in Nederland te koop is weet ik niet.

Bij de meeste webshops waar je nagellak kunt bestellen hebben ze meestal ook nagellakverdunner. Werkt als een tiet, mijn lakken die eigenlijk niet lekker meer lakten of ingedikt waren zijn daardoor zo goed als nieuw :cheering:

Edit: oh en nooit nagellak proberen te verdunnen met remover, daar wordt 'ie echt niet beter van. Dan kun je 'm iig als tijdelijke oplossing beter onder de warme kraan houden.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Summerlovin wo 24 apr 2013 - 8:02

Sushi schreef:
Sorrento schreef:Ik vind niet dat Essie per se heel lang blijft zitten, helaas. De kwaliteit is niet slecht hoor, maar ik heb het idee dat mijn Bourjoislakjes langer blijven zitten...
Ben benieuwd dan smile
Heb jij O.P.I.-lakjes? Hoe vind jij Essie daarmee vergeleken? Bij mij blijft O.P.I. een dag of vier, vijf echt heel goed zitten.

Mijn essie nagellak blijft heel goed zitten. Heb het zaterdagochtend opgedaan en zit er nu nog perfect op. (en ik heb er niet eens een topcoat overheen). Ik heb bikini so teeny op. Dat is een blauw kleurtje.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 8:09

Ik ben voor a.s. dinsdag op zoek naar een goedkope (bij voorkeur zacht)oranje nagellak, niet zo'n hele knalkleur, het liefst met een heel subtiel glittertje, maar zonder mag ook. Als het maar geen knaloranje is. Wie weet waar ik die kan vinden?

Gast
Gast

Bericht  Eris wo 24 apr 2013 - 8:10

Ik zou even bij Kruidvat kijken Lennox. Catrice of Essence heeft vast wel zo'n kleurtje.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 8:13

Zat ik zelf inderdaad ook al aan te denken smile Vrijdag even kijken... Ik heb altijd als ik nagellak zoek, dat ik een kleur in m'n hoofd heb zitten en dan die exacte kleur nooit kan vinden.

Gast
Gast

Bericht  Eris wo 24 apr 2013 - 8:16

Herkenbaar smile

Hier zijn de kleuren van Catrice te vinden, misschien zit er wat tussen.

http://www.catrice.eu/nl/producten/nagels/nagels/detail/product/ultimate-nail-lacquer-01-18.html

Eris
Prater
Prater

Bericht  Gizmo wo 24 apr 2013 - 8:17

Lennox schreef:Zat ik zelf inderdaad ook al aan te denken smile Vrijdag even kijken... Ik heb altijd als ik nagellak zoek, dat ik een kleur in m'n hoofd heb zitten en dan die exacte kleur nooit kan vinden.

Zoiets misschien? http://www.catrice.eu/nl/producten/nagels/nagels/detail/product/ultimate-nail-lacquer-03-8.html
Van Catrice en Essence kan je alle kleurtjes online bekijken.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  Eris wo 24 apr 2013 - 8:19

Of Pimp My Shrimp, die is wat meer zalm oranje.

Eris
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover do 25 apr 2013 - 7:06

Die gellook basecoat is rotspul zeg. Mijn nagels waren zo goed als droog, dus ik doe dat spul erop en de lak gaat er zowat af! Bovendien droogt die basecoat echt langzaam, nee geen goed spul vind ik.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 7:08

Een basecoat moet toch ook onder de lak?

Edit: meiden hierboven bedankt trouwens! Ik ga morgen op zoektocht!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 21 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: