Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Show je laatst gemaakte foto.

+55
Cato
Elsje
Atelier Madame
Erin
koNijntje
Muppetje
Rouge
Lies
Jerry
_Nina
Marin
Poubelle
ExpressoB
PrimaBella
Middleme
loura
Blondie
Sjaantje
Blair
Admin
Gizmo
Sweety
Ibbeltje
Stuiterbal
Gympie
GreenGrass
Clapperdie
Kowalski
Nana
Tiana
mzcharlotte
applestar
Mermaid
Burn
Highway
Lejow
Suus
mo-lola
Flippin' Bitch
Shisha
Toet
Sarah1985
Jeanette
Sugarfall
Alex
slaatje
SarahKey
Raindrop
Paper Crown
Snoes
Elliot
Tullow
Aziraphale
vlinder-19
Zwerver
59 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Show je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 Empty Re: Show je laatst gemaakte foto.

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 6:35

*

Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 20 jul 2012 - 7:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Show je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 Empty Re: Show je laatst gemaakte foto.

Bericht  applestar vr 20 jul 2012 - 6:59

Pippa schreef:Ik heb er twee, ons nieuwe bed (al stoor ik me aan het dekbed dat te kort is voor dit bed haha, een nieuwe ligt te wachten bij mijn ouders);

Meneer Poes die bovenstaand bed even uitprobeerd;

Waar komt dat dekbed vandaan?

Hebben, hebben, hebben, hahahaShow je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 2474380249
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Elliot vr 20 jul 2012 - 7:00

Raindrop schreef:
Caroline. schreef:

Dit is een kat die hier heel veel in de straat loopt. Ik weet niet van wie hij is maar hij zit altijd voor ons raam naar binnen te kijken en als ik bij de voordeur sta gaat hij altijd zo bij de deur staan van 'laat me erin'.. Zo zielig! Ik had deze foto gemaakt om naar mijn vriend te sturen en heb hem ook op facebook gezet.

Kan je het niet melden ergens? Of denk je dat hij een baasje heeft? Wel zielig inderdaad!
Ja ik denk wel dat hij een baasje heeft, hij ziet er verzorgd uit (qua vacht) en hij is ook vrij dik dus ik denk dat hij ook niet echt gebrek heeft aan voer. Maar hij loopt gewoon veel buiten, soms zelfs in de stromende regen..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Elliot vr 20 jul 2012 - 7:02

Lejow schreef:
Caroline. schreef:Show je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 318885_3838301488103_420870845_n

Dit is een kat die hier heel veel in de straat loopt. Ik weet niet van wie hij is maar hij zit altijd voor ons raam naar binnen te kijken en als ik bij de voordeur sta gaat hij altijd zo bij de deur staan van 'laat me erin'.. Zo zielig! Ik had deze foto gemaakt om naar mijn vriend te sturen en heb hem ook op facebook gezet.

Caroline, ligt het aan mij of lijkt het alsof dat beestje onwijs zwanger is?
Ze (?) heeft echt een uitstekend buikje aan de zijkant!

Ik zou even de dierenambulance bellen om te kijken of iemand kan komen checken of ze een chip heeft en zo ja, waar ze dan hoort!
Volgens mij is het een kater! Maar dierenambulance is opzich geen verkeerd idee, het arme beestje loopt altijd maar buiten!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 7:07

De meeste rode katten zijn katers ja. En zwanger en zielig ziet 'ie er niet uit hoor! Het lijkt me een goed doorvoed dier.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 20 jul 2012 - 7:11

_MamaRosa_ schreef:*

Wat een aandoenlijke foto MamaRosa.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Elliot vr 20 jul 2012 - 7:15

Youandi schreef:De meeste rode katten zijn katers ja. En zwanger en zielig ziet 'ie er niet uit hoor! Het lijkt me een goed doorvoed dier.
Daarom denk ik ook wel dat hij een baasje heeft. Maar hij wil zo graag bij ons naar binnen, en loopt zo vaak buiten.. Ook s nachts en in regen enzo. Vandaar dat ik hem zielig vind Wink
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Tiana vr 20 jul 2012 - 7:21

applestar schreef:

Hebben, hebben, hebben, hahahaShow je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 2474380249
Ikea! smile
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 7:22

MamaRosa, die staartjes! I love you

Gast
Gast

Bericht  Nana vr 20 jul 2012 - 7:29

*weg*

Niet quoten

Laatst aangepast door Nana op vr 20 jul 2012 - 9:14; in totaal 2 keer bewerkt
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Zwerver vr 20 jul 2012 - 7:31

Schattig nana! Yes
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 7:31

Jaya schreef:Haha Pippa mijn moeder vindt je bed mooi. Loopt binnen en ziet de foto op het scherm zegt ze; 'Zo, dat is een mooi bed!'

Haha, dankjewel mama van Jaya Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 7:32

Stylegirl schreef:
applestar schreef:

Ikea! smile

Ja, IKEA! Ik ga hem wel missen nu ik straks een nieuw dekbed heb in een maat groter :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 7:35

Mijn lieve nichtje heeft vandaag deze tekening voor mij gemaakt.. Echt onwijs goed! Ze kan gewoon een beest tekenen dat kan lopen, dat kan ik niet eens! Plus de boom met een eekhoorn. Ik was echt flabbergasted. Waarom? Ze is pas 4(!) Hier dus een hele trotse tante!

Niet quoten!

*weg*

Laatst aangepast door Fruity op vr 20 jul 2012 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Kowalski vr 20 jul 2012 - 7:45

Haha Fruity wat een gave tekening! Show je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 2970661624
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 7:52

Kowalski schreef:Haha Fruity wat een gave tekening! Show je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 2970661624

Cool he?! Ze had eerst alleen dat beestje gemaakt. Ik vond het echt bijzonder! Deze krijgt dan ook een heel mooi plekje! smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 7:53

Hier een nieuwe van Smikkell:

Show je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 Utf-8BMjAxMi0wNy0yMC0xOC0xNi0xMC5qcGc

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 7:53

En hier ben ik met mijn nieuwe vriendjes I love you

Show je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 409744_10150950028985642_787385448_n

Gast
Gast

Bericht  applestar vr 20 jul 2012 - 8:05

Pippa schreef:
Stylegirl schreef:
applestar schreef:

Ikea! Show je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 561177

Ja, IKEA! Ik ga hem wel missen nu ik straks een nieuw dekbed heb in een maat groter Show je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 1270000679

Dat wordt binnekort een ritje naar de ikea smile
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 8:06

Pippa, slaap je met 3 kussens? :O

Ik vind eentje al meer dan genoeg... Slaap het liefst gewoon op een plat vlak Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 8:08

Youandi schreef:Pippa, slaap je met 3 kussens? :O

Ik vind eentje al meer dan genoeg... Slaap het liefst gewoon op een plat vlak Very Happy

Die achterste is alleen maar om rechtop te zitten met lezen etc. die gaat er sowieso af als we gaan slapen. En ik sliep altijd met 2 kussens, omdat het anders niet lekker lag, maar die nieuwe voorste zijn zó dik, dat ik denk dat het alleen met die slapen wordt! Haha, maar ik slaap ook nog regelmatig zonder kussens eigenlijk :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie vr 20 jul 2012 - 8:10

Show je laatst gemaakte foto. - Pagina 3 Foto-NSYJYIHY

Na de laatste fles even lekker kroelen!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow vr 20 jul 2012 - 8:28

Haha Clapperdie wat een leuke foto!

En wow Fruity!!! Ik zie in mijn klas echt zelden kindjes van 4 die ZO kunnen tekenen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Raindrop vr 20 jul 2012 - 8:38

Caroline. schreef:
Raindrop schreef:
Caroline. schreef:

Kan je het niet melden ergens? Of denk je dat hij een baasje heeft? Wel zielig inderdaad!
Ja ik denk wel dat hij een baasje heeft, hij ziet er verzorgd uit (qua vacht) en hij is ook vrij dik dus ik denk dat hij ook niet echt gebrek heeft aan voer. Maar hij loopt gewoon veel buiten, soms zelfs in de stromende regen..

Oh dat vind ik echt sneu zeg (dat hij veel buiten loopt en soms ook in de stromende regen). Ik zou als baasje toch zorgen dat mijn kat altijd naar binnen kan dmv kattenluik ofzo.
Ik zou ook de dierenambulance bellen zoals Lejow zei.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast vr 20 jul 2012 - 8:43

Lejow schreef:Haha Clapperdie wat een leuke foto!

En wow Fruity!!! Ik zie in mijn klas echt zelden kindjes van 4 die ZO kunnen tekenen!

Nou, ik moest vandaag zelf ook even denken hoe oud ze ook alweer was. Ze is zooo pienter. De opmerkingen die ze soms maakt, hoe ze denkt etc. Ze moet nu nog groep 2 doen, maar het zal me niks verbazen als ze zich straks stierlijk loopt te vervelen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: